הפועל חדרה השלימה מהפך, ניצחה 2:1 את סכנין

מאז שהובסה 4:0 על ידי מכבי ת"א, אי שם במחזור השביעי, הפועל חדרה ניצחה רק שני משחקי ליגה. איכשהו, למרות עובדה זו, הצליחו ניסו אביטן וחניכיו לשמור על המקום השלישי בטבלה, למרות לא מעט דרמות שאפפו את הקבוצה – בין היתר סיפורי עלי חטיב, וכמובן שני הזרים המצטיינים שלה, קווין טאפוקו ופרדי פלומן, שנמצאים בדרכם החוצה. סכנין של עמיר תורג'מן מגיעה לאחר תיקו מאופס ומשמים מול אותה בית"ר, והיא יודעת שתוצאות מסוג אלה הן לא מה שיוציא אותה מהתחתית – היא תיאלץ לשבור את רצף משחקי הליגה שלה ללא ניצחון, שעומד כרגע על שישה.

 

הרכבים פותחים:

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה; דיא לבאבידי, יהב גורפינקל, ויסאם רבאח, ירין פרץ, דויד מתאוס; קווין טאפוקו, מנשה זלקה, אליאל פרץ; סלים עמאש, דובב גבאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עלי אבו ריא, איהאב שאמי, מארון גנטוס, אלבן פנישי, סארי פלאח; חאלד חלאילה, מהראן ראדי, איהאב גנאיים; שלומי אזולאי, מוחמד גדיר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קווין טאפוקו ניסה להיפרד בסטייל וכבר בדקה הרביעית בעט כדור חזק מחוץ לרחבה – הוא לא היה מדויק, ובכל זאת אליאל פרץ היה בסביבה וכמעט הצליח לדחוק אותו פנימה.

שתי הקבוצות עלו בגישה הגנתית במיוחד ולא התכוונו לשלוח שחקנים רבים להתקפות, בין אם מחוסר יכולת או חוסר רצון לחבר התקפות ולשחק לעומק המגרש.

שתי הקבוצות הסתמכו על איבודי כדור בחצי המגרש של היריב כדי לצאת להתקפות, וגם אז אף אחת לא הצליחה להעביר כדור אחרון מספיק מדויק. שלוש בעיטות בלבד נבעטו לעבר שערי הקבוצות במחצית הראשונה, אף אחת לא במסגרת, ובטח לא ברשת.

 

סכנין פתחה את המחצית השנייה במצב מסוכן אבל איך לא, הוא לא נגמר בבעיטה לשער, כשכדור רוחב של אבו ריא פספס במעט את רגלו של גאדיר, והניסיון של אזולאי להכניס כדור שני לא צלח והורחק אצל טאפוקו.

אבו ריא חזר לאיים ובדקה ה-52 חטף כדור ויצא למתפרצת. הוא השאיר את הכדור לגאדיר שהחזיר לו, והמגן מצא הפעם את אזולאי בכדור רוחב – והחלוץ הצליח לדחוק לרשת. 1:0 לסכנין. כדור ראשון למסגרת, שער ראשון.

למרות שניסו אביטן ויתר על בלם אחד כשהוציא את רבאח והכניס את אסי גומה, לא הצליחה חדרה לתרגם את האוריינטציה ההתקפית יותר למצבים מסוכנים. אך בדקה ה-69 נחלץ לעזרת חדרה הכדור הנייח. קנדיל יצא רע ופספס את הכדור, שקפץ בתוך רחבת החמש ולבסוף, בביצוע וירטואוזי משהו, הצליח ירין פרץ להבקיע מקרוב. 1:1.

השתלשלות האירועים המשיכה להרע עם סכנין, כשדקה לאחר השער עבירה קשה של גאדיר על מתאוס גררה כרטיס צהוב שני והרחקה.

חדרה המשיכה לרכב על הגל ובדקה ה-72 כדור רוחב של לבאבידי כמעט ומצא רגל מסיימת, אך גם גבאי וגם אליאל פרץ החטיאו את הכדור.

הלחץ מצד חדרה גבר וגבר לקראת הישורת האחרונה של המשחק. בדקה ה-80, פעם נוספת סיכנה חדרה בכדור קרן, כשהפעם היה זה אסי גומא שנגח כדור חזק, אך קנדיל היה הפעם במקום והדף.

בדקה ה-82 שוב חדרה איימה בכדור קרן. הפעם דובב גבאי הגיע ראשון, הפעם זה נגמר ברשת. 2:1 לחדרה. המהפך הושלם.

סכנין ניסתה להעביר את המשחק לצד השני ולהפעיל לחץ משל עצמה, אך גם היא לא הצליחה לייצר דבר במשחק שוטף וקיוותה להסתמך על מצבים נייחים. ואכן, עמוק בתוך תוספת הזמן, עבירה נגד טאפוקו סידרה למהראן ראדי כדור חופשי על סף הרחבה. הקשר הותיק עבר את החומה אך לא את אג'ידה, וחדרה הוסיפה עוד שלוש נקודות למאזן.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort