הנקודות עולות לכרמל: מכבי חיפה השיגה ניצחון חוץ חשוב באשדוד

במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, אירחה הערב מ.ס אשדוד באיצטדיון הי"א את מכבי חיפה לקרב תחתית, כאשר שלוש נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות. אשדוד הגיעה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום, מקום אחד לפני האחרון, עם רצון רב להשיג נקודות שיעלו אותה לפחות שתי מקומות בטבלה. מנגד, החיפאים מגיעים כשמחאת האוהדים נושפת בעורפיהם, אחרי הפסד ביתי קשה בשבוע שעבר למכבי תל אביב, אך מן הצד השני לאחר עלייה לשמינית גמר גביע המדינה על חשבונה של מרמורק החלשה, בתקווה שאולי הניצחון הקליל ייתן לה מומנטום להמשך, כאשר ניצחון הערב יחזיר מעט את החיוך לפנים של השחקנים ויעלה את הקבוצה למקום השביעי, עם קצת אוויר לנשימה.

הרכבים:

מ.ס אשדוד: משפתי, אדרי, ברוצ'יץ', בן זקן, סולומון, יעקובוביץ', ביטון, רייכרט, אווסו, דוד וגלילי.

מכבי חיפה: חיימוב, ארד, חבשי, גרשון, מאבוקה, מאיר, לביא, מנדז'ק, סלליך, וייסמן ורוקאביצה.

חיפה פתחה את המשחק טוב יותר מהקבוצה המארחת, כאשר כבר בדקה השלישיתרוקאביצה ניסה לאיים, אך בעט מחוץ לרחב כדור שיצא החוצה. בדקה השמינית נגיחה של רוקאביצה מצאה את הרשת, אך השער נפסל בהחלטה גבולית מאוד לנבדל של החלוץ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 14- גול!! התקפה יפהפייה של מכבי חיפה. הכדור הגיע לרוקאביצה כ-30 מטרים מהשער, שבנגיעה בצד החיצוני של הנעל הרים את הכדור לוייסמן, אשר נגח לו כדור בחזרה, רוקאביצה השתלט ובאחד על אחד מול משפתי הכניע את השוער המארח. מכבי חיפה עלתה ליתרון 1-0.

בדקה ה-24 שוער המשנה של אשדוד שפתח הערב, רועי משפתי, אשר נפגע בברכו במהלך השער של חיפה, סימן שהוא לא יכול להמשיך והוחלף על ידי עומר אגוזי.

בדקה ה-25 מכבי חיפה קיבלה בעיטה חופשית, כ-18 מטר מהשער, אך סלליך בעט גבוה מדי.

דקה 30- פנדל!! ביטון נכנס עם הכדור בתנועה נהדרת לתוך הרחבה, עשה הטעיה נהדרת על רמי גרשון והוכשל על ידו, מה שהוביל לכדור עונשין מ-11 מטרים. ביטון עצמו לקח את הבעיטה שנשלחה לצד הימני, אך חיימוב בתגובה נהדרת הדף את הכדור. עצירת פנדל של חיימוב.

בדקה ה-32 אשדוד ביצעה מוקדם את החילוף השני במשחק, כאשר קנזביץ' נכנס במקומו של אדרי.

בדקה ה-42, גלילי קיבל כדור ברחבה, עשה הטעיה קלה ובעט כדור גבוה למסגרת, אך חיימוב התעופף, הדף לקרן ושוב הציל את חיפה. דקה לאחר מכן, סולומון נשאר פנוי ברחבה, קיבל כדור נהדר, אבל כדור הרוחב שהעביר למרכז הרחבה מצא את חיימוב מוכן.

השופט הוסיף חמש דקות למחצית הראשונה, שעברו ללא אירועים מיוחדים, כאשר בסופם לייבה הוריד את שתי הקבוצות לחדר ההלבשה, כשחיפה הייתה מרוצה מהיתרון ואשדוד יצאה מאוכזבת מהחמצת הפנדל ומחוסר ניצול ההזדמנויות שהגיעו לאחר מכן. תוצאת המחצית 1-0 למכבי חיפה.

קבע את תוצאת המחצית והמשחק. רוקאביצה מבקיע (דף הטוויטר של מכבי חיפה)

המחצית השנייה התחילה עם בעיטה של אווסו מחוץ לרחבה כבר בדקה הראשונה, אך היא יצאה החוצה. דקה לאחר מכן, רוקאביצה בכדור נפלא השאיר את וייסמן מול השער ממרחק מטרים ספורים, אך החלוץ החמיץ הזדמנות של שער בטוח. בדקה ה-54 שוב וייסמן קיבל כדור נהדר, הפעם מרז מאיר, נעמד פעם נוספת מול אגוזי וכמו בשידור חוזר, שוב החמיץ. בדקה ה-58 וייסמן ניצב מול אגוזי בפעם השלישית במחצית, אך השוער של אשדוד עצר בצורה מרשימה ומנע שער בטוח.

בדקה ה-63 מכבי חיפה שוב הגיעה למצב מסוכן מאוד, כאשר מי שניצב מול אגוזי היה, ניחשתם נכון, שון וייסמן, שבעט ונעצר אצל אגוזי כפי שהיה בשלוש הפעמים האחרונות, כאשר סולליך בעט את הריבאונד החוצה.

בדקה ה-64, מכבי חיפה ביצעה את החילוף הראשון שלה, הוציאה את וייסמן ,שהחמיץ מספר פעמים, כשבמקומו נכנס שלומי אזולאי. דקה לאחר מכן אזולאי קיבל כדור מהאוויר ברחבה, אך הבעיטה לא התלבשה על הרגל ועפה החוצה.

בדקה ה-67, אשדוד עשתה את החילוף אלה, כשמוחמד כנען נכנס במקום אווסו.

בדקה ה-73 חילופי מסירות השאירו את סולליך בפינת הרחבה, האחרון העביר כדור רוחב, אך הוא לא היה מדויק ונעצר אצל אגוזי. בדקה ה-78, הכדור הגיע לרגלו של מנדז'ק, שבעט לא מספיק מדויק ואגוזי קלט את הכדור.

בדקה ה-80, סאן מנחם החליף את מנדז'ק, בחילופה השני של מכבי חיפה. דקה לאחר מכן אזולאי שלח בעיטה מרחוק, אך היא לא התקרבה למסגרת. בדקה ה-85, חיפה ביצעה את החילוף האחרון שלה, כאשר אופיר מזרחי נכנס במקומו של רוקאביצה.

בדקה ה-87, כנראה באקט מתוכנן של אוהדי מכבי חיפה, נשלחו אבוקות לעבר המגרש כחלק מהמחאה נגד יעקב שחר, מה שישלח את המועדון לבית הדין.

בדקה ה-95, נשלף הצהוב הראשון של המשחק, לעברו של סאן מנחם, כאשר דקה לאחר מכן לייבה שרק לסיום ושלח את חיפה חזרה הביתה עם נקודות חשובות, כאשר אשדוד נשארה מתחת לקו האדום. תוצאת הסיום 1-0 למכבי חיפה.

משחק חוץ קשה, אך חיפה יצאה בהצלחה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort