בשיניים – ריאל מדריד נראתה רע, אך גברה על ווסקה נועלת הטבלה

במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית, ווסקה מארחת את ריאל מדריד. הבלאנקוס, שניצחו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג ניצחון שיחזיר אותם לפחות למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של דפורטיבו אלאבס.

כעת, לאחר שגברו 0:2 על רומא בליגת האלופות, 0:2 על ולנסיה במחזור הקודם בליגה ו-1:6 קליל על מלייה בגביע הספרדי, החבורה של סנטיאגו סולארי רוצה לחזור לתמונת הצמרת ולהמשיך להתאושש מפתיחת העונה החלשה שלה עד כה. מנגד, נועלת הטבלה הגיעה למשחק כשבאמתחתה 7 נקודות בלבד מ-42 אפשריות וכשהיא רחוקה שבע נקודות לפחות מחוף מבטחים. כבר 16 משחקים ברציפות שווסקה לא השיגה ניצחון.

הרכבים:

ריאל מדריד – קורטואה, וראן, ראמוס, אודריוסולה, קרבחאל, מודריץ', יורנטה, סבאיוס, ואסקס, בייל, בנזמה.

ווסקה – יובאנוביץ', אצ'ייטה, פולידו, אינסואה, מיראמון, אגילרה, ריברה, אווילה, גומס, פריירו, הרננדס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

שער ניצחון בדקה השמינית (AS English – Diario AS)

בדקה השביעית ווסקה התקרבה לכיבוש מפתיע. צ'אבייר אצ'ייטה הגיע מצוין לכדור קרן של המארחת, אולם הנגיחה שלו פספסה במעט את המסגרת של טיבו קורטואה. הזדמנות אדירה למארחת להדהים את אלופת אירופה היוצאת ממדריד, שחייבת להיכנס לעניינים או שהיא עוד תספוג.

עוד לא הספיקה לחלוף דקה, וריאל מגיבה. יותר נכון בייל מגיב. בדקה השמינית, מגיע שער היתרון עם ביצוע נפלא של גארת' בייל. אלברו אודריוסולה דהר באגף ימין ומצא את הוולשי בכדור מדוד אותו הרים לרחבה, מספר 11 המשיך פנימה לפינה הרחוקה בנגיעה קלילה מהאוויר. 0:1 לריאל מדריד.

הקבוצה הצנועה שספגה בשלב מוקדם מאוד של המשחק הביתי שלה, הבינה שאין לה מה להפסיד ויצאה להתקפה, ובדקה ה-17 כמעט באה על שכרה עם שער שוויון מטורף – בסיומה מסר מוי גומס לאזקיאל אווילה, אולם הבעיטה שלו מסף הרחבה נהדפה נהדר על ידי קורטואה.

בדקה ה-25 בייל המשיך להיות בעל הבית על המגרש. לאחר חילופי מסירות של ריאל מדריד, הכדור הגיע אל בייל שבעיטה נפלאה מהמקום מחוץ לרחבה היה קרוב להכפיל את היתרון של קבוצתו, אולם אלכסנדר יובאנוביץ' הציל מהחיבורים ברגע האחרון. בסופו של דבר, בתום מחצית פושרת, ריאל יורדת ביתרון.

בדקה ה-47 הפיות של כל יושבי האיצטדיון נשמטו לרצפה. איזו החמצה של ווסקה! גונסאלו מלרו קיבל כדור על מגש של כסף מפריירו, אך הנגיחה שלו מתיבת החמש פספסה את המסגרת של קורטואה בסנטימטרים ספורים. ריאל ניצלה בנס בספיגה, והיא לא נראית טוב בכלל.

הלחץ של המארחת הצנועה מתחתית הלה ליגה הספרדית שוב התקרבה לשער שוויון, הפעם זה היה תורו של פריירו, במבצע אישי יוצא מן הכלל השתחרר מאודריוסולה בצד שמאל ושחרר בעיטה אדירה מרחוק, אולם קורטואה שוב היה במקום. ריאל לא קיימת בכלל במשחק הזה.

בדקה ה-70 הגיע המצב האחרון במשחק, הזדמנות מצוינת לבייל להכפיל את היתרון, אולם הוולשי שניסה להקפיץ מזווית לא פשוטה פספס את הצ'אנס להבקיע צמד. בסופו של דבר, המשחק נגמר עם ניצחון של ריאל מדריד.

סיכום המשחק:

אחרי שראתה את היריבה המושבעת ברצלונה רושמת ניצחון משכנע בדרבי הקטאלוני, ריאל מדריד התארחה היום אצל נועלת הטבלה ווסקה והצליחה לנצח אותה עם 0:1 לא משכנע. בזכות שלוש הנקודות שצברו הלבנים, הם הצליחו לעלות למקום הרביעי בטבלה.

ווסקה הייתה לא רעה בכלל והציגה בשלבים מסויימים דקות נפלאות שבהן שלטה לחלוטין, שיחקה כדורגל אמיץ ואיימה לא מעט על שערו של טיבו קורטואה, אולם נראה שהמזל פשוט לא היה לצידה. חרף לחץ גדול מצד המארחת, ריאל מדריד הצליחה לשמור על רשת נקייה בעור שיניה ולצאת מצאטדיון אל אלקורס עם מלוא הנקודות.

הבחורים של סנטיאגו סולארי עלו כאמור לארבע הראשונות על חשבונה של אלאבס, כאשר באמצע השבוע מחכה להם משחק לפרוטוקול מול צסק”א מוסקבה בליגת האלופות, בו המאמן הארגנטינאי יוכל לבצע לא מעט ניסויי כלים. העולה החדשה מנגד פשוט לא מצליחה להתרומם והיא עמוק בתחתית עם שבע נקודות בלבד במאזנה. אין ספק שבמידה ולא תהיה התעוררות מצידה לפני תום הסיבוב בספרד, הדרך לליגה השנייה נראית בטוחה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort