מביא את הישועה – ירדן שועה סידר לבני יהודה ניצחון חשוב בקריית שמונה

הקדמה:

המחזור ה-12 בליגת העל בכדורגל, מחזור אמצע השבוע הראשון לעונת 2018/19, יוצא לדרךבאצטדיון העירוני בקריית שמונה כאשר הקבוצה המקומית של חיים סילבס מארחת את בני יהודה. המארחת, שמגיעה אחרי ההפסד המאכזב בסוף השבוע למ.ס אשדוד ורושמת כבר שני הפסדי ליגה רצופים, תנסה לשנות מומנטום ולהתקרב ליריבתה, שנמצאת במקום השלישי עם ארבע נקודות יותר.

גם בני יהודה מגיעה מאוכזבת אחרי הפסד ביתי 1:0 לבני סכנין בשבת האחרונה שקטע רצף של שלושה ניצחונות ושבעקבותיו איבדה הקבוצה את המקום השני. הכתומים ינסו לחזור להציג את היכולת שאפיינה אותם לפני הפגרה ולצמצם את הפער ממוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, לפני המפגש מול הצהובים ביום שבת.

הצפוניים של חיים סילבס סובלים מכמה פציעות בחלק הקדמי ולפיכך למעשה פותחים ללא חלוץ חוד, כאשר מוחמד שכר, ואלון אחמדי ואיסמעיל ריאן מאיישים את החלק הקדמי. מנגד, למרות ההפסד, יוסי אבוקסיס ממשיך באותו הרכב משבת, כשיהונתן שאבי בין הקורות במקום אמיליוס זובאס הפצוע ומאוויס צ’יבוטה וירדן שועה בחוד.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני יהודה – שאבי, עזוז, קוויאר, מורי, סורו, חזיזה, בלטקסה, אשכנזי, קונסטנטין, שועה, צ'יבוטה.

עירוני קריית שמונה – ברטוקס, מורסיו, דיניז, נחמיאס, בראון, שמיר, גולדנברג, אחמדי, אבו עביד, ריאן, שכר.

מהלך המשחק:

כבר בדקה השמינית של המשחק, דקה לאחר שהחמיצו הזדמנות אדירה, בני יהודה שפתחה בטירוף את ההתמודדות הזו עולה ליתרון בזק. מהלך נהדר של צ'יבוטה באגף הימני הסתיים עם מסירת רוחב לפינה הקרובה, לשם נע שועה והמשיך לרשת כדי לעלות לראש טבלת כובשי השערים עם השביעי שלו העונה. 0:1 מוצדק לבני יהודה שבינתיים עושה את הכל כמו שצריך.

בדקה ה-28 הזמדנות אדירה של קריית שמונה קירבה אותה לשוויון באיצטדיונה הביתי, אך לצערה היא פספסה הזדמנות פז – מהלך נפלא של סמואל בראון, שנע מימין למרכז ובעט חזק בניגוד לתנועה שלו – כמעט וסידר שער שוויון, אך לצערו, הכדור שלו חלף בסמוך לקורת השער של שאבי.

בני יהודה כמעט וכבשה את השני רגע לפני שיורדים למחצית בקריית שמונה. מורי נגח למרכז הרחבה, צ'יבוטה ניסה לכבוש בעזרת חצי מספרת ופספס בסנטימטרים ספורים את המסגרת – הכדור נחת על גג השער לצערו הרב של הכוכב הגדול של בני יהודה. בסופו של דבר המחצית מסתיימת ביתרון קטן לזכותה של בני יהודה.

מחצית שנייה נפתחת, ומיד אנחנו מקבלים שני מצבים קורצים. ראשית, ריאן שלח כדור חופשי לרחבה של בני יהודה ונחסם. מנגד, מתפרצת של הכתומים הסתיימה עם בעיטה חלשה של צ'יבוטה, היישר אל ידיו של ברטקוס. שתי הקבוצות היו מאוד פעלתניות לאורך המחצית השנייה וחיפשו שער אשר יסדר להן קאמבק, במקרה של קריית שמונה, או שלוש נקודות במקרה של בני יהודה, אך בינתיים – אין קול ואין שער.

בני יהודה החלה להיכנס לקצב לקראת סיום המשחק עם שלל החמצות מרהיבות ומתסכלות – זה התחיל כאשר בזה אחר זה, חזיזה וקונסטנטין החמיצו מצבים לא רעים לכיבוש. הלחץ הגדול נמשך כאשר קונסטנטין המצוין שוב פרץ באגף הימני ושוב בעט לשער – לצערו, שוב הוא החמיץ.

בסופו של דבר, מי שהכריע את ההתמודדות הוא ירדן שועה האדיר, עם שער נוסף אשר סידר לו שמונה שערים העונה בליגת העל ומקום בראשות טבלת מלך השערים של הליגה. המשחק מסתיים עם ניצחון חשוב מאוד של בני יהודה, 0:2 על קריית שמונה, שמצמק את הפער ממכבי תל אביב והמקום הראשון לחמש נקודות בלבד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort