ספרד – ברצלונה גברה על ויאריאל 0:2 ושבה אל המקום הראשון

הקדמה:

המחזור ה-14 של הליגה הספרדית נמשך כאשר ברצלונה מארחת את ויאריאל בקאמפ נואו. הקטאלונים אמנם ניצחו את פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות, אך במסגרת המקומית לא הצליחו לנצח בשני המפגשים האחרונים מול בטיס ואתלטיקו מדריד, דבר שעלה להם כאמור בראשות בטבלה. מנגד, האורחת לא הצליחה להרשים מתחילת העונה והיא מוצאת עצמה מסובכת במאבקי התחתית. הצהובים מקווים לחולל הפתעה גדולה ולהשיג נקודות בכל זאת ולזכות במעט אוויר לנשימה.

עובדה שראוי לציין לפני המשחק – כאשר היא ניצבת במקום השני מיד אחרי סביליה, החבורה מקטאלוניה רוצה לנצח ולשוב אל הפסגה. שחקני האלופה רוצים בוודאי לשמח את מאמנם, ארנסטו ואלוורדה, שעורך את משחקו ה-400 כמאמן בליגה הספרדית.

מסי עם הכדור (האתר הרשמי של הלה ליגה)

הרכבים:

ברצלונה – טר שטגן, לנגלה, פיקה, סמדו, אלבה, ראקיטיץ', וידאל, בוסקטס, דמבלה, קוטיניו, מסי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ויאריאל – אסנחו, גונסאלס, רואיס, פדרסה, גספאר, קסרס, טריגרוס, קאסורלה, צ'וקואזה, פורנאלס, מורנו.

מהלך המשחק:

נערך עבורו של המאמן טקס חגיגי (האתר הרשמי של הלה ליגה)

מרגע השריקה לפתיחת המשחק ברצלונה עלתה עם תשוקה אשר לא ראו בקאמפ נואו בחודש האחרון באופן קבוע. כבר בדקה התשיעית הגיע המצב הראשון במשחק עבור הקטאלונים, ליאו מסי בבעיטה טובה מהמקום ניסה להפתיע את סרחיו אסנחו מחוץ לרחבה, אולם הספרדי אשר עמד בשערה של ויאריאל הגיב היטב והדף לקרן.

בדקה ה-11, המשחק מתחיל להעלות רמה ולהפוך לאגרסיבי, כאשר ויקטור רואיס ביצע עבירה בוטה על מסי והיה לראשון שקיבל כרטיס צהוב. בדקה ה-13 כמעט הגיע שער ענק של ויאריאל, אך המצב הסתכם בהחמצה מסמרת שיער – חוסר תיאום בין טר שטגן ללנגלה אפשר לג'רארד מורנו להשתחרר בסמוך לשער, אולם הבעיטה שלו הלכה לעמוד.

ברצלונה חזרה לתלם בדקה ה-17 של המשחק כאשר מסי מסר לאיבן ראקיטיץ' שניסה להפציץ ממרחק, אולם הכדור שלו חלף ליד הקורה השמאלית של אסנחו. עוד כרטיס צהוב נשלף מיד לאחר מכן, כאשר קלמנט לנגלה ביצע עבירה קשה ומיותרת על סמואל צ'וקואנזה במרכז המגרש. העבירה גרמה לכך שגם הצרפתי ייכנס לפנקס של השופט בשלב מוקדם.

הלחץ של ברצלונה המשיך לגדול כאשר בדקה ה-23 דמבלה השתחרר על סף הרחבה בכדרור מרשים וניסה לבעוט באזור קו 16 המטרים, אך אסנחו תפס את הכדור בשתי ידיו ומנע שער יתרון של ברצלונה. בדקה ה-26 כרטיס צהוב נוסף נשלף, כאשר הפעם מסי במבצע אישי יוצא מן הכלל התקדם לכיוון השער, אך אלברו גונסאלס עצר אותו בגופו וראה את הכרטיס.

בדקה ה-36 הגיע השער המיוחל של הקטאלונים אשר העלה אותם ליתרון משמעותי מאוד, רגע לפני סיומה של המחצית הראשונה. אחרי שכדור קרן שלו נהדף על ידי ההגנה, אוסמן דמבלה השתלט על הכדור החוזר והגביה נהדר לרחבה, שם פיקה התרומם היטב וכבש משחק שני ברציפות! 0:1 מוצדק לברצלונה שמתקרבת אל המקום הראשון.

עם פתיחת המחצית השנייה ברצלונה התקרבה לשער השני וכמעט הצליחה לסיים את הסיפור לא מעט פעמים בדקות הראשונות של 45 הדקות האחרונות של המשחק. בדקה ה-57 הקטאלונים פיספסו מצב ענק, כשג'ורדי אלבה מצב במסירת רוחב טובה את ארתורו וידאל, אולם הצ'יליאני איחר ולא הצליח לשים את הכדור ברשת.

המצב הבא של ברצלונה הגיע רק בדקה ה-78, כאשר המשחק הפך איטי, מסורבל ומאוד אלים עם לא מעט כרטיסים צהובים ועבירות מיותרות. באותו המצב המדובר, קוטיניו המצוין סידר לעצמו את הכדור וניסה לכבוש בבעיטה מרחוק, אולם הניסיון שלו פספס את המסגרת פעם נוספת.

המשחק הוכרע באופן סופי בדקה ה-87, כאשר ליאו מסי, מי אם לא הוא, מצא את קרלוס אלנייה אשר נכנס כמחליף והצליח לשים כדור גדול של מסי בתוך הרשת. 0:2 לברצלונה בסיום, שגוברת על משוכה מאוד קשה, שומרת על שער נקי לראשונה מזה שלושה חודשים במסגרת הליגה, וחוזרת בסטייל אל המקום הראשון בטבלה!

באותה שעה של המשחק בקאמפ נואו, התרחש משחק ליגה מסקרן בליגה הטורקית. בסיומו, בורסאספור גברה 1:2 על ארזורומספור והעפילה אל המקום העשירי בטבלה בסיומו של קרב תחתית מרתק. את השערים עבור הקבוצה המנצחת כבשו אומוט מראז (36) ויסמין לטובלביץ' (60), מי שצימק את התוצאה היה אנטיליאטי (46).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort