לקראת משחקי המחזור ה-11 בליגת העל

עקב פגרת השזרוע שבאה מיד אחרי פגרת הנבחרות יצא שליגת העל לא שוחקה כבר כמעט שלושה שבועות ואחרי כל כך הרבה זמן היא מגיעה עם מחזור לוהט. לאחר שלפני קצת יותר משבוע, 15 שחקנים מהליגה הישראלית נכחו בהפסד בגלזגו והודחו מהמשך קמפיין ליגת האומות בהחלט כמה משחקים טובים יוכלו לשפר את מצב רוחם.

בני יהודה – בני סכנין

הקבוצות ייפגשו מחר (שבת) באצטדיון המושבה בשעה 16:00. בני סכנין פתחה את העונה בצורה לא כל כך טובה כאשר ניצחה פעמיים בסך הכל ואספה לעצמה עוד 4 נקודות נוספות מתוצאות תיקו. במחזור האחרון אירחה סכנין את אשדוד והמשחק היה משוגע זה התחיל עם שער של אשדוד, אבל שלושה שערים הפכו לסכנין את התוצאה, אבל אז אשדוד חזרה למשחק עם שני שערים, וכליבאת קינח עם האחרון בדקה ה-83'. בצד השני בני יהודה פתחה את העונה בצורה לא טובה עם הפסד ביתי לאשדוד אבל מאז הכתומים משחקים נהדר ואף יריבה לא ניצחה אותה. השיא של הקבוצה מהשכונה היה המשחק בטדי נגד בית"ר, בני יהודה פתחה בסערה ומיהרה לכבוש פעמיים במחצית הראשונה, אבל גול של אולנארה החזיר את בית"ר למשחק, מאז בני יהודה כבשה שלושה שערים. הכתומים ממוקמים במקום השני מאחורי מכבי תל אביב.

הימור: הכתומים ינצחו 3:1.

יצליחו להשאר בפסגה? (הפייסבוק הרשמי של בני יהודה)

הפועל באר שבע – הפועל חדרה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקבוצות ייפגשו מחר (שבת) בטוטו טרנר בשעה 18:30. זה לא סוד שהאלופה נמצאת בירידה משמעותית משנה שעברה ואם נסתכל על הבעיות שקרו בתחילת העונה נוכל להבין למה זה קרה. נתחיל בשוער הראשון שהגיע, יאניס אנסטיס. אנסטיס הציג משחק איום במוקדמות ליגת האלופות ושוחרר במהרה. בזמן שחיימוב נמצא בקבוצה הגיע גם אריאל הרוש שהספיק לעשות הרבה רעש, ועם הגעתו חיימוב ביקש שחרור והגיעה למכבי חיפה. הפועל באר שבע שיחררה שחקני מפתח שתרמו לה הרבה בשלושת הזכיות. אי אפשר להגיד שבאר שבע לא ניצלה את חלון העברות כשהחתימה את האסלביינק, עזרא ואת סבע שעד כה מצליחים להציג יכולות מרשימות. מהצד השני יש לנו את העולה החדשה הפועל חדרה שפתחה את העונה בצורה פנטסטית עם ניצחון דרמטי על הפועל ת"א במחזור הראשון ומאז לא הפסידה עד שפגשה את מכבי תל אביב והובסה 4:0. כרגע חדרה מדורגת במקום השלישי ומתחתיה הפועל באר שבע במקום הרביעי.

הימור: באר שבע תצליח לנצח 2:0.

יצליחו להחזיר את היכולת של שנה שעברה? (הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)

מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב

הקבוצות ייפגשו מחר (שבת) באצטדיון המושבה בשעה 21:00. נתחיל באלופה שלמרות שהודחה במוקדמות הליגה האירופית הצליחה לשים הכל בצד וכרגע היא הקבוצה היחידה ללא הפסד. הצהובים פתחו בניצחון מתוק נגד היריבה השנואה מכבי חיפה, אבל במשחק השני לא הצליחה לנצח את הפועל באר שבע ואחרי חודש של ניצחונות פגשה את הפועל למשחק דרבי וגם אותו לא הצליחה לנצח. מהצד השני מכבי פתח תקווה פתחה את העונה בצורה פנטסטית כאשר התפוצצה על בית"ר במחזור הראשון אבל לאט לאט הורידו קצב וגם הפסידו פעמיים ברצף ואז ניצחו במחזור האחרון.

הימור: המלאבסים לא יתמודדו עם הצהובים ויפסידו 2:0.

ישארו ללא הפסד? (מכבי תל אביב האתר הרשמי)

מכבי חיפה – הפועל חיפה

הקבוצות ייפגשו מחר (שבת) בסמי עופר (מכבי יארחו) בשעה 21:00. האדומים פתחו את הליגה בסערה עם 5:0 משוגע על מכבי נתניה אבל מאז הצליחו לנצח פעם אחת בלבד. לקראת המשחק שרון מימר התראיין ואמר: "ברור לכל מי שיושב בראש המערכת שזה לא עוד משחק עבור הפועל חיפה. יש משהו מעבר והרבה יוקרה בעיר. הניצחון מאוד חשוב לנו ואנחנו צריכים את הנקודות התכוננו בצורה הכי טובה שאפשר ואני בטוח שנבוא מוכנים." והוסיף: "לא מרגישים נחותים מאף קבוצה בליגה, הפועל חיפה הוכיחה שהיא קבוצה חזקה בעונה שעברה, כל השנים מכבי חיפה היה המועדון הגדול בארץ אך הפועל חיפה צמצמה את הפערים בעונה שעברה. העונה התחלנו פחות טוב ומכבי חיפה במצב טוב משלנו, אך דרך הדרבי אנחנו צריכים לחזור להיות שווים בין שווים". הבעלים התראיין לרדיו ואמר: "מכבי חיפה פייבוריטים כי הם באים אחרי ניצחון ואנחנו אחרי הפסד, אבל ככה היה בשנתיים האחרונות ובכל זאת הסטטיסטיקה לטובתנו. בארבעה מפגשים איתם בליגה התוצאה הייתה תיקו ושלושה ניצחונות שלנו. אני מקווה שהסטטיסטיקה הזו תחזור. חותם על תיקו? ניצחון יעשה לי יותר טוב". בצד הירוק העניינים טיפה יותר מסובכים למרות שניצחו במחזור הקודם את חדרה מכבי חיפה נראית רע מאוד. לפני המשחק שחקנים העלו זכרונות מדרבים קודמים.

זיכרון הדרבי של חבשי (קבוצת הפייסבוק הרשמית של מכבי חיפה)
זיכרון הדרבי של נטע לביא (קבוצת הפייסבוק הרשמית של מכבי חיפה)
זיכרון הדרבי של עוואד (קבוצת הפייסבוק הרשמית של מכבי חיפה)

לקראת המשחק גוטמן אמר: "יש לי סגל שאני יוצא איתו לכל קרב, מאמין בו. יש שחקנים רעבים שרוצים ללמוד, ומגיבים נכון לכל אימון. התחלנו בקצב משמעותי השבוע, עשינו מיני מחנה אימונים במתקן נהדר. יש לנו פה את כל התנאים, מאד אהבתי את הדרך בה השחקנים הגיבו." וריגש כשנשאל מה זה מכבי חיפה בשבילו: "מבחינתי זה קודם כל אבא שלי, שביוני האחרון הלך לעולמו. הוא היה אוהד מושבע של מכבי חיפה ולקח אותי לכדורגל בקריית אליעזר לראות שחקנים אגדיים, ולמעשה דרך זה הגיעה אליי האהבה לכדורגל, דרך הימים של ילד שהולך למשחקים. היו ימים שהוא רצה להעניש אותי כשלא עמדתי ביעדים כתלמיד, אז הוא לא לקח אותי למשחקים. זוכר את עצמי מגיע לקריית אליעזר ומבקש מאנשים שיכניסו אותי. או שהסדרן היה תופס אותי באוזן ואומר 'עוף מפה', אבל אם הייתי נכנס זה היה רגע מאושר שלא אשכח". הצפי הוא שסמי עופר יתמלא בשבת.

הימור: המשחק יהיה משוגע ומכבי תנצח 3:2.

משחקים נוספים

יום שבת 18:15:

מ.ס. אשדוד – עירוני קריית שמונה

יום ראשון:

20:15: הפועל רעננה – בית"ר ירושלים

21:00: מכבי נתניה – הפועל תל אביב

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort