עיר האורות עדיין דולקת: פ.ס.ז' ניצחה את ליברפול ועלתה למקום השני

מאות מיליוני יורו שהתגלגלו בפאריס בשנים האחרונות, התנקזו הערב למשחק גורלי אחד. במסגרת המחזור החמישי בבית ג' הצפוף, בית המוות של ליגת האלופות, אירחה הערב פ.ס.ז', ב'פארק דה פראנס', שהיה מלא עד אפס מקום, את ליברפול, בידיעה שהפסד יוביל אותה כמעט בוודאות (בהתאם לתוצאה של נאפולי) להדחה מהמפעל ולניפוץ חלום התואר האירופאי מוקדם מהצפוי. גם ליברפול הגיעה למשחק כשהיא חייבת להוציא תוצאה טובה שתציב אותה בעמדה בטוחה לקראת המחזור האחרון, בו תארח את נאפולי למשחק קשה ביותר. פאריס הגיעה למשחק מהמקום השלישי, עם חמש נקודות, כאשר הקבוצה האורחת במקום השני עם שש נקודות, מספר זהה לזה של נאפולי הראשונה, שאירחה במשחק המקביל את הכוכב האדום בלגרד.

הרכבים:

פ.ס.ז': בופון, סילבה, קימפמבה, קהרר, ברנאט, מרקיניוס, וראטי, אמבפה, די מריה, ניימאר וקבאני.

ליברפול: אליסון, לוברן, ואן דייק, גומס, רוברטסון, מילנר, הנדרסון, ויינאלדום, סלאח, מאנה ופירמינו.

המשחק נפתח בקצב מסחרר, כאשר כבר אחרי פחות משלוש דקות אמבפה קיבל כדור ברחבה אבל בעט בצורה חלשה ולא מדויקת. שלוש דקות לאחר מכן די מריה בעט וולה מחוץ לרחבה שהגיע למסגרת, כדור שנהדף לקרן על ידי אליסון. עוד חמש דקות עברו, חילופי מסירות בין אמבפה לניימאר העמידו את אמבפה בעמדה טובה על קו ה-16, אך הצרפתי בעט לידיים של אליסון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 13- גול!! התקפה יפה של הצרפתים נגמרה ברחבה של ליברפול, אבל הרחקה מזעזעת של ואן- דייק הגיעה לרגליו של ברנאט שהשתלט על הכדור, עשה תנועה קלה ובעט שטוח פנימה. 1-0 לפ.ס.ז'.

בדקה ה-17 כרטיס צהוב ראשון במשחק נשלח לעברו של שחקן ליברפול, ויינאלדום.

בדקה ה-22 הגיעה ההזדמנות הראשונה של ליברפול, כאשר הפעם היה זה תורו של שחקן הגנה פריסאי, קימפמבה, לטעות ברחבה ולאבד כדור, מילנר השתלט באגף והעביר כדור שטוח לסלאח, שבעט חלש החוצה.

בדקה ה-24 גם שחקן של פאריס קיבל כרטיס, כאשר וראטי עשה עבירה מסוכנת וספג צהוב.

בדקה ה-30 ניימאר שעט קדימה, שלח כדור מדויק לאמבפה שנכנס לתוך הרחבה, מסר רוחב, אך אליסון יצא טוב, הצליח להדוף את הכדור ומנע מקבאני הזדמנות להכפלת היתרון של הצרפתים.

בדקה 34 נשלף צהוב נוסף לשחקן ליברפול, הפעם לג'ו גומס.

דקה 37- גול!! ניימאר התחיל התקפה מהירה במחצית המגרש הצרפתית, מסר לאמבפה שהחזיר לו בחזרה, הצרפתי יצא לריצה מטורפת על אגף ימין וקיבל כדור עומק מהברזילאי, העביר שוב רוחב לאמצע עליו קבאני כן הצליח להשתלט ולבעוט, אליסון שוב הדף, אך הפעם זה לא הספיק כאשר ניימאר השתלט על הריבאונד ובעט פנימה. 2-0 לפ.ס.ז'.

בדקה ה-44 הזדמנות לא רעה בכלל לליברפול. כדור ארוך וגבוה הגיע למוחמד סלאח, המצרי בעט מהאוויר אך הכדור יצא החוצה.

דקה 45- פנדל!! מאנה נפל ברחבה כתוצאה מגלישה של די מריה, השופט לא נתן פנדל לאנגלים, אך לאחר התייעצות עם שופט הרחבה שרק, בהחלטה גבולית, לכדור עונשין מ-11 מטרים עבור הקבוצה מאנפילד. ג'יימס מילנר ניגש לבעיטה, שלח את בופון לצד אחד, את הכדור לצד השני וכבש שער מצמק חשוב מאוד עבור ליברפול. 2-1 לפ.ס.ז'.

השערים שלהם הורידו את פאריס למחצית ביתרון. ברנאט וניימאר (דף הטוויטר של ליגת האלופות)

המחצית השניה  נפתחה בדקות טובות של פאריס, כאשר לאחר שלוש דקות בלבד הרמה מבעיטה חופשית הגיעה לרגלו של מרקיניוס שבעט פנימה! אבל השער נפסל בעקבות שריקה לנבדל.

בדקה ה-60 הזדמנות ממשית ראשונה לליברפול. רוברטסון הרים כדור מהאגף, פירמינו עלה לנגיחה לא מדויקת שיצאה הרחק מהמסגרת.

בדקה ה-65, חילוף כפול בפ.ס.ז'. דני אלבס, שלא שיחק כחצי שנה, נכנס לשחק יחד עם מוטינג, במקומם של די מריה וקבאני שירדו לספסל.

דקה לאחר מכן, חילוף גם בליברפול. ויינאלדום פינה את מקומו ונאבי קייטה עלה למגרש על חשבונו.

בדקה ה-69, ניימאר הרים כדור קרן, מרקיניוס נגח בעוצמה כדור שקשה מאוד לעצור, אבל אליסון הציל את ליברפול.

בדקה ה-71, חילוף שני בליברפול. דניאל סטארידג' נכנס במקומו של רוברטו פירמינו.

בדקה ה-77, חילוף אחרון של האנגלים. שרדאן שאקירי החליף את ג'יימס מילנר בניסיון האחרון של קלופ לחזור מה'פארק דה פראנס' עם נקודות.

בדקה ה-84 אמבפה יצא למתפרצת מהירה, הגיע עד הרחבה אבל בעט ברשלנות החוצה, כאשר בסוף ההתקפה השופט הוציא צהוב לסטארידג' על עבירה מוקדמת. מיד לאחר מכן, חילוף אחרון גם בפאריס, כאשר ראביו החליף את קיליאן אמבפה.

בדקה ה90+2, ניימאר בעט כדור חופשי שטוח לפינה, אבל אליסון שוב הדף נהדר. דקה לאחר מכן כרטיס צהוב נשלף לעברו של רוברטסון. שתי דקות לאחר מכן צהוב נוסף, הפעם לחובתו של נאבי קייטה מצד אחד ולחובתו של ניימאר מהצד השני.

לאחר חמש דקות תוספת זמן, השופט שרק לסיום. פ.ס.ז' עם ניצחון חשוב שמעלה אותה למקום השני על חשבונה של ליברפול, משפר משמעותית את סיכוייה לעלות לשמינית הגמר ושולח את ליברפול למשחק בית על כל הקופה נגד נאפולי בעוד שבועיים.

תוצאת הסיום 2-1 לפ.ס.ז'.

עדיין יכול לחלום על גביע אירופי ראשון. בופון (דף הטוויטר של ליגת האלופות)

במשחק המקביל ניצחה נאפולי 3-1 את הכוכב האדום  משערים של האמשיק (11') ומרטנס (33', 52'), לעומת שער מצמק של פרדו-בן (57'), תוצאה שמשאירה את האיטלקים במקום הראשון בבית לקראת המחזור המכריע.

בבית ב', משחק משמעותי נגמר בניצחון בית של טוטנהאם על אינטר 1-0 (אריקסן 80') שהעלה אותה למקום השני על חשבון האיטלקים והשאיר אותה במירוץ לשמינית הגמר, אך מן הצד השני היא חייבת לנצח את בארסה במחזור השני או לקוות לאיבוד נקודות של אינטר נגד איינדהובן שכבר מזמן איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

בבית א', דורטמונד וקלאב ברוז' נפרדות בתיקו 0-0, תוצאה שמעלה את הגרמנים לשמינית הגמר.

שאר תוצאות משחקי השעה 22:00 בליגת האלופות הערב

איינדהובן- ברצלונה 2:1 (לאיינדהובן: דה יונג 83'. לבארסה: מסי 61', פיקה 70')

פורטו– שאלקה 1:2 (לפורטו: מילאטו 52', קורונה 55'. לשאלקה: בנטאלב {פ') 89')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית