במעמד צד אחד: מכבי ת"א הביסה את הפועל חדרה ועלתה לראשות הטבלה

אם הייתם מספרים לאוהדי הכדורגל בארץ לאחר פרסום לוח המשחקים כשבמחזור השביעי יתקיים משחק העונה, הם היו מצקצקים. בכל זאת, מכבי חיפה היא אמנם קבוצה גדולה בארץ אך לאור השנים האחרונות האוהדים לא היו חושבים שהיא תהיה במקום הראשון. גם לא מכבי נתניה, במיוחד כאשר ערן לוי עזב ודיא סבע היה כבר בדרך לעזוב.

אבל, אם הייתם מספרים להם שמשחק העונה הוא המשחק בין מכבי ת"א להפועל חדרה, הם היו מזמינים לכם תור ליורם יובל, אחד הפסיכיאטרים המפורסמים והטובים בארץ.

אבל היופי במציאות, שהיא עולה על כל דמיון. במיוחד בליגת ג'פניקה. האלופה המכהנת מדשדשת במקום ה-7, בית"ר ירושלים שסיימה שנה שעברה במקום השלישי, לא הייתה יכולה לחלום בסיוטיה על פתיחת עונה גרועה שכזו כאשר היא ממוקמת במקום האחרון, בני יהודה תופסת את המקום השלישי והדובדבן שבקצפת – הפועל חדרה, שהייתה בקיץ המועמדת הראשונה לרדת ליגה, עושה סנסציה וממוקמת במקום הראשון, ללא אף הפסד! הקבוצה הקטנה עושה פשוט פלאים עם לוסיו, אסי גומה, עלי חטיב וניסו אביטן שמנצח על כולם בגאון. לסטר הישראלית כבר כינו את חדרה, והיום היא בהחלט יכלה להצדיק את את התואר הזה.

הקבוצה שהגיעה כדי לגנוב לחדרה את המקום הראשון היא מכבי ת"א. לאחר פתיחת עונה גרועה של כל הטוענות לכתר לפחות על הנייר, היא מרגישה שהשנה היא סוף סוף יכולה לזכות באליפות לאחר 3 שנים של יובש. היא זכתה כבר בתואר אחד – גביע הטוטו, וניצחה ארבעה משחקים בליגה, ובאה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תהווה בשבילה אכזבה.

מכבי תל אביב הוכיחה הערב שהיא הקבוצה בכושר הטוב ביותר בארץ כאשר ניצחה את הפועל חדרה 0:4 במשחק פשוט פנטסטי מבחינתה. אופואדו עם צמד, גולסה וסאבוריט בשער בכורה, ניסו אביטן וחניכיו סופגים יותר שערים במשחק מאשר ספגו עד כה, ביכולת ירודה במיוחד יצטרכו להבין מהר מאוד מה לא עבד במשחק ולתקן זאת אם הם רוצים להישאר בפסגת הליגה. ללא ספק משחק עונה שהוכיח עצמו, אך לצערנו רק במעמד צד אחד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

מכבי תל  אביב: פ. ראיקוביץ', א. דסה ז'. אמאדור, ש. ייני, א. סאבוריט, ד. פרץ, א. גולסה, ד. מיכה (דן גלזר 81'), ע. אצילי (מ. חוזז 57'), צ'. אופואדו (א. ריקן 72'), א. שכטר

הפועל חדרה: א. אג'ידה, ד. לבאבידי, ד. מתיאוס, י. פרץ, מ. גרצ'קין, מ. אבו פאני (י. לוי 60'), ק. טאופקו, ח. אבו זייד (א. פרץ 46'), ס. עמאש (ד. גבאי 46'), פ. פלומיין, לוסיו

אווירה טובה לפני המשחק (חשבון הטוויטר של "משיגנע הפועל חדרה")

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

אצילי נפל ברחבה בדקה ה-5 וטען לפנדל, אך עידן לייבה השופט לא התרגש, ראה שלא היה מדובר בעבירה ונתן למשחק להמשיך.

כבר בדקה ה-7 מכבי תל אביב הוכיחה שככה פותחים את משחק העונה! צ'יקו אופואדו כבש את השער ונתן למכבי תל אביב את היתרון המתוק. דור מיכה שלח כדור עומק נהדר לדור פרץ שקיבל את הכדור ברחבה, זז קצת ימינה ושלח כדור רוחב נהדר לצ'יקו אופואדו שלא התבלבל וכבש את שערו השני העונה. חדרה בפיגור בפעם הראשונה העונה.

בדקה ה-12 אצילי קיבל את הכדור לאחר מסירות של אופואדו ושכטר ושחרר בעיטה לא טובה מחוץ לרחבה שהלכה גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-16 דור מיכה מסר כדור נהדר לאופואדו, האחרון הרים לאצילי, אך הגנת חדרה הייתה שם כדי למנוע את השער השני במשחק.

בדקה ה-17 פלומיין קיבל כדור בפינה השמאלית והרים טוב ללוסיו שנתקל בראיקוביץ' ולא הצליח לנצל את המצב הראשון של חדרה לשער. במהלך ההיתקלות, ראיקוביץ' נפגע מלוסיו וטופל בקצרה.

בדקה ה-25 אופואדו שלח כדור טוב לסבוריט, שבעט ברחבה לעבר השער אך נבלם ע"י דוד מתיאוס לקרן.

דקה לאחר מכן, דור  פרץ בעט חזק לשער מ-25 מטרים, אך אג'ידה הדף את הכדור המסוכן לקרן.

הפעם זה היה שכטר בדקה ה-27 שטען לפנדל, אך לייבה לא התרגש גם הפעם ונתן למשחק להמשיך.

בדקה ה-32 מכבי תל אביב כבר מובילה 2:0! חדרה מתפרקת ועושה טעויות של קבוצה קטנה, ולא הזכירה את היכולת שהביאה אותה למקום הראשון בליגה. מתאוס מסר כדור פשוט לירין פרץ, אך אופואדו חטף את הכדור, עבר את השוער וגלגל את הכדור לרשת. אופואדו עם צמד נהדר ומכבי תל אביב בדרך לניצחון קליל על מובילת הטבלה.

מכבי תל אביב פשוט הגיעה לפרק! לא עברו 5 דקות ומכבי תל אביב ממוטטת את הפועל חדרה בפעם השלישית. דור מיכה מסר לשכטר ברחבה ובאקט של פרגון העביר את הכדור לאייל גולסה, שבעט כדור שהטעה את אג'ידה ונכנס לשער! לא יאומן באיזה קלות מכבי ת"א פשוט מפרקת את הגנת חדרה, שהכפילה את כמות הספיגות שלה בכל ששת המשחקים הקודמים ב-35 דקות. 3:0 מר ומסתכל בשביל חדרה, מתוק ושמח בשביל מכבי.

בדקה ה-40 הזדמנות נוספת למכבי ת"א. אצילי הרים כדור חופשי טוב וסאבוריט נגח קצת גבוהה מעל השער.

בדקה ה-42 ירין פרץ כמעט וכבש שער עצמי כאשר ניסה להרחיק כדור רוחב שהיה אמור להגיע לשכטר. אג'ידה באינסטיקט חתולי למדי הצליח למנוע שער, אך בכל מקרה הקוון הורה לנבדל בעקבות מיקומו של שכטר בזמן ההרמה.

בדקה ה-45 מיכה שלח כדור יפהפה לדסה, שניסה להרים לרחבה אך הכדור הורחק לקרן. כדור הקרן הגיע לאופואדו שכמעט השלים שלושער עוד לפני המחצית, אך אג'ידה הצליח לקלוט.

לסיכום, המחצית הכי טובה של מכבי תל אביב עד כה העונה. היא הייתה פשוט יותר טובה בכל חלק על המגרש, הגנה נכון, תקפה מצוין ובעזרת טעויות נוראיות של הגנת חדרה, שנראתה מבוהלת, מבולבלת ואנמית לחלוטין, היא מובילה כבר 3:0. משחק העונה אכן מספק את הציפיות, אך רק על ידי קבוצה אחת.

תוצאת מחצית שלא הרבה ציפו לה (חשבון הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

מחצית שנייה:

חדרה פתחה את המחצית השנייה כדי להוכיח שגם אם לא תוציא נקודות מהמשחק הזה, היא אכן ראויה למעמד שלה במרומי הטבלה. היא תקפה פעמיים ממש בתחילת המחצית כאשר טאפוקו נגח מצוין למשקוף לאחר הרמה של דובב גבאי, ומיד לאחריה בעיטה טובה הלכה החוצה, סנטימטרים ספורים מהקורה.

בדקה ה-53 התקפה מצויינת של מכבי תל אביב שעוברת דרך דסה, גולסה ועקב של שכטר מגיעה לאצילי שכמעט וכובש את הרביעי של מכבי תל אביב.

אם חשבתם שהפועל חדרה עוד תחזור למשחק איכשהו, כנראה שטעיתם. בדקה ה-54 סאבוריט עט על ריבאונד שהגיע לאחר הרחקה לא טובה של הגנת חדרה, בעט כדור יפהפה ישר לחיבורים של אג'ידה! שער בכורה לספרדי, 4:0 למכבי תל אביב, הפועל חדרה מושפלת ומאומללת.

משחק נהדר של הספרדי (חשבון הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

בדקה ה-70 דור פרץ בעט כדור חופשי מעולה שפספס את הקורה. משחק מצוין של הקשר הצעיר.

לאחר השער הרביעי המשחק דיי נרגע כאשר אף אחת מהקבוצות לא איימו באופן ממשי ומסוכן מדי על השער.

בדקה ה-85 פנדל למכבי תל אביב! מתן חוזז להטט עם הכדור וחלף על פני הגנת חדרה, עד שאג'ידה עצר אותו, אך הדבר היה כרוך בהכשלתו. השופט שהיה קרוב לאירוע שרק לפנדל, אך שכטר שהחמיץ ארבעה פנדלים בעונה שעברה במדי בית"ר ירושלים, החמיץ גם הפעם! החלוץ שלא כבש הערב במדי מכבי החמיץ את הניסיון הטוב ביותר שלו.

בתוספת הזמן דובב גבאי עוד ניסה לצמק, אך איום שלו לא הצליח להיכנס לשער.

בדקה ה-92 לייבה שרק לסיום המשחק. מכבי תל אביב עולה למקום הראשון בליגה, עם ניצחון משכנע מאוד על הפועל חדרה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort