רומא ניצחה את לאציו בדרבי ונצמדה אליה בטבלה

היום נפתח מחזור השביעי בסריה א' המשחק שפתח את המחזור היה הדרבי הכי חם באיטליה – דרבי רומאי, רומא אירחה את לאציו. רומא פתחה את העונה בצורה מאכזבת במיוחד, והכל התחיל בחלון העברות בקיץ בו רומא ויתרה על שחקנים משמעותיים כגון ניינגולן, סטרוטמן ואליסון והחתימה במקומם המון שחקנים שלא הרשימו במיוחד וגם התוצאות של הקבוצה מראות זאת – רומא השיגה רק שני ניצחונות העונה, במחזור הראשון נגד טורינו ובמחזור הקודם על פרוסינונה. כל השאר המשחקים – רומא לא ניצחה ובכל אחד מהם היא ספגה ומדובר בקבוצה איטלקית. אך המחזור האחרון נותן תקווה לאוהדים שאוסביו די פרנצ'סקו מצא את הנוסחה איך לנצח. במחזור האחרון רומא שיחקה במערך חדש 4-2-3-1 ופסטורה שיחק מתחת לחלוץ ולא בקישור או כקיצוני קודם לכן וזה היה נראה הרבה יותר טוב. לאציו מצד שני מגיעה למפגש הזה כפייבוריטית, לאחר שניצחה בחמישה משחקים רצופים, אך פתחה את העונה בשתי הפסדים לקבוצות צמרת – לנאפולי היא הפסידה למרות שהובילה 2:1 והפסידה לאלופה יובנטוס 0:2. אך מאז קבוצה של סימונה אינזגי לא ניתנת לעצירה. מבחינת ההרכבים רומא עשתה רק שני שינויים מהמשחק הקודם – דז'קו חזר להרכב הפותח לאחר שקיבל מנוחה וגם די פרנצ'סקו הפתיע ופתח עם פלורנצי כקיצוני ולא כמגן. לאציו מצד שני עשתה הרבה יותר רוטציות במשחק עם אודינזה והיום חזרו להרכב אימובילה, מילינקוביץ'-סאביץ', לוקאס, קאסרס ומרוסיץ'.

הרכבים:

רומא: אולסן, סאנטון, פאציו, מנולאס, קולרוב, אנזונזי, דה רוס(כריסטנטה דק' 74), פלורנצי(ז'סוס דק' 83), פסטורה(לורנצו פלגריני דק' 37), אל שעראווי, דז'קו

לאציו: סטראקושה, קאסרס, אצ'רבי, פיליפה, מארוסיץ', פרולו(באדל דק' 54), לוקאס, מילינקוביץ'-סאביץ', לוליץ'(קאיסדו דק' 82), אימובילה, אלברטו(קוראה דק' 53)

המשחק נפתח בקצב טוב, אך שתי הקבוצות התקשו לייצר הזדמנויות, המשחק היה צפוף במרכז וקבוצות התקשו לעבור קדימה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-12 מתפרצת טובה של לאציו הסתיימה בבעיטה של לואיס אלברטו מתוך הרחבה, אך הבעיטה של הספרדי בלם סאנטון.

בדקה ה-18 לאציו שוב הגיע להזדמנות טובה בתוך הרחבה, בעיטה של אלברטו שוב נבלמה, אך הכדור הגיע למרוסיץ' שכבר אף אחד לא הפריע לו לכבוש, אך הקשר בעט מחוץ למסגרת.

לאחר שתי דקות קאסרס בעט כדור מחוץ לרחבה, אך גם מחוץ למסגרת.

בדקה ה-23 דז'קו הצליח לפרוץ לתוך הרחבה ובעט למסגרת, אך סטראקושה הדף את הכדור. לאחר שתי דקות מעמדה דומה כבר בעט פסטורה ושוב סטראקושה הפעם עם הרגל הדף את הכדור.

רומא שוב היתה קרובה לכבוש לאחר הקרן, אך הנגיחה של אנזונזי הלכה מחוץ למסגרת ודה רוסי לא הצליח להמשיך את הכדור לרשת בדקה ה-27.

לאחר 4 דקות דה רוסי מסר כדור רוחב מושלם מצד ימין, אך אל שעראווי שהיה לבד מול השוער, לא החליט האם לנגוח את הכדור או לבעוט ופשוט פיספס אותו.

הפסקת שתייה טיפה הורידה קצב ובדקה ה-37 גם נפצע פסטורה ברגל ובמקומו עלה למגרש לורנצנו פלגריני.

ובדקה ה-45 ללורנצו פלגריני הספיקו 8 דקות בשביל לכבוש! סטראקושה טעה ביציאה, אל שעראווי הצליח להמשיך את  הכדור לפלגריני שנשאר מול שער ריק, הקשר הצליח להשתלט על הכדור ועם העקב העביר אותו לשער הריק 1:0 חשוב לפני המחצית לרומא.

פלגריני עלה כמחליף, אך עלה עם האש בעיניים והספיקו לו 8 דקות בשביל לכבוש את השער (קרדיט:twitter)

את המחצית השנייה לאציו פתחה אגרסיבי, ובדקה ה-55 אימובילה קיבל כדור ברחבה ושלח אותו למסגרת, אך הכדור הגיע לידיים של אולסן.

רומא הגיבה לאחר שתי דקות בבעיטה מסוכנת של דז'קו מחוץ לרחבה, הכדור עבר מעל המשקוף. רומא הגבירה לחץ ובדקה ה-59 שוב בעטה מסוכן מחוץ לרחבה, אך הבעיטה של פלורנצי נבלמה.

ובדקה ה-67 לאציו כבשה את השער השיוויון! פאציו החליט לעבור את אימובילה, צ'ירו היה ערני וחטף את הכדור, יצא למפגש מול אולסן ושלח כדור מדוייק לפינה הרחוקה ואולסן לא הצליח להדוף 1:1 אימובילה ניצל את המתנה של פאציו.

ותוך 4 דקות קולארוב שוב העלה את רומא ליתרון! רומא זכתה בבעיטה חופשית מצויינת, קולארוב הגיע לבעוט, זיהה שסטראקושה עומד במרכז השער ובעט חזק מאוד לפינה של השוער ולא השאיר סיכוי לשוער האלבני 2:1 לרומא.

קולארוב הראה כמה הוא מסוכן בבעיטות חופשיות וכבש את שער ענק בדרבי (קרדיט:twitter)

לאציו לא רצתה לוותר בקלות ובדקה ה-80 מילינקוביץ'-סאביץ' בעט מעולה מחוץ לרחבה, אך אולסן הגיב טוב והדף את הכדור לקרן.

לאחר 4 דקות קולארוב ניסה להפתיע את סטראקושה ובעט ממרחק גדול ממצב נייח במקום להרים, אך השוער האלבני הדף את הכדור לקרן

ובדקה ה-86 פאציו מנצח את המשחק לרומא! הגבהה מבעיטה חופשית של פלגריני הגיעה לראשו של פאציו שנגח את הכדור לפינה והחזיר לרומא על הטעות שעשה קודם לכן.

לאציו למרות הכאפה שקיבלה, המשיכה לתקוף וקאיסדו בעט מסוכן מהזווית החדה והכדור חלף ליד הקורה הרחוקה בדקה ה-88.

ניסיונות של לאציו לחזור לא צלחו והמשחק הסתיים בניצחון של רומא שמוכיחה שהיא שולטת בעיר ואולי זה יתן לה עכשיו דחיפה לחזור לדרך הניצחונות. לאציו שוב מפסידה לקבוצת צמרת וחייבת להשתפר בשביל להילחם על המקומות הגבוהים באיטליה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית