ליגות נמוכות: ניצחונות ראשונים בליגה א', פתיחה סוערת בליגה ב' וג'

הליגות הנמוכות פתחו היום מחזור נוסף, מחוזות ליגה א' עם המחזור השלישי, ליגה בה עם המחזור השני ובליגה ג' עם מחזור הפתיחה.

ליגה א' צפון –

הפועל רובי שפירא  הפועל אסי גלבוע 3:1. הניצחון הראשון של האורחים מהכרמל, המשחק נפתח בסערה, גל אלקנתי העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השביעית. בדקה ה-23' מוחמד פודי קפטן אסי גלבוע מצא את הרשת בשביל להשוות את התוצאה ל-1:1. רובי שפירא לא הורידה את הרגל מהדוושא, לאחר דקה בלבד ליעד מורדכי החזיר את היתרון לקבוצתו 2:1, בתוך תוספת הזמן הוסיף מורדכי שער נוסף וקבע את הניצחון 3:1.

הפועל רובי שפירא עם ניצחון ראשון לאחר שני הפסדים (עמוד הפייסבוק של הפועל רובי שפירא חיפה)

הפועל מגדל העמק – הפועל בני זלפה 3:2

משחק שני ברציפות שבו מגדל העמק פתחה בספיגה בדקות הפתיחה, עלי עוואדי מצא את הרשת כבר בדקה השמינית. המענה של המארחת הגיע לאחר שלוש דקות בלבד, לידור באבה כבש את השער המשווה. בדקה ה-55' שחקן זלפה, אמסאלם מוסרי החזיר את היתרון לקבוצתו. בדקה ה-75' הורה השופט על כדור עונשין מ-11 מטרים בילאל סבא בעט המדוייק וקבע 3:1. בדקה ה-88' אופק מלול הקפטן המקומי צימר את התוצאה ל 3:2 אך למרות זאת לא הצליחה קבוצתו לשוב למשך עד לסיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל כפר קנא – מכבי צור שלום 1:2

המשחק נפתח עם כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות המארחים בדקה ה-15', ספואן זועבי ניגש לבעוט במדוייק פנימה. ראדי חמאיסי הוסיף בדקה ה-68' את השער היתרון הכפול, אך שתי דקות לסיום המשחק, צור שלום הצליחה לצמק משער של ג'ורג' דיבה שמצא את הרשת בדקות הסיום.

הפועל עירוני באקה אל גרבייה – עירוני נשר 0:3 

חניכיו של אוהד בוזגלו אשר פתחו את העונה באופן מושלם, הגיעו למשחק הביתי מול נשר ששבה לליגה א'. עובדיה אבו רביע פתח את מלכת השערים לאחר מחצית מנומנמת בדקה ה-42'. בדקה ה-45' שרק השופט לכדור עונשין לזכות באקה לאחר עבירה של שוערה של נשר מוחמד דיאב, שבעקבותיה הורחק. אוהד קדוסי ניגש לבעוט אביב אסולין השוער המחליף של נשר הדף אך חזרה לרגליו של קדוסי שהכניס את הכדור פנימה וקבע 2:0. בדקה ה-90' הוסיף קדוסי שער נוסף כאשר ניצל את היתרון המספרי וקבע 3:0.

הפועל אום אל פאחם  – הפועל הרצליה 1:3

חניכיו של מוריס אוזן פתחו את המשחק בסערה, רן רול העלה את המארחת ליתרון מהיר בתוך שתי דקות. בדקה החמישית שוב הגיע רול מול השער של הרצליה, לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה וקבע 2:0. בדקה העשירית לירון אלימלך הוסיף את השלישי לאחר שקיבל כדור מרון וקבע 3:0. בדקה ה-18' נשרק כדור עונשין מ 11 מטרים לזכות הרצליה, אלירן שמש ניגש לבעוט פנימה וצימק ל-3:1. בדקה ה-60' נשארה אום אל פאחם בעשרה שחקנים לאחר שאלירן חודדה הורחק באדום ישיר, אך זה לא מנע מקבוצתו את הניצחון.

המשחק בין מכבי עירוני קרית אתא למועדון ספורט טירה הסתיים ללא הכרעה בתוצאה 0 – 0 במגרש בנשר.

המשחק בין הפועל שפרעם והפועל ירושלים ייערך ביום שני כאשר המשחק בין הפועל כאוכב לטירה נדחה ל-23.10.

ליגה א' דרום –

מכבי קביליו יפו ניצחה את הפועל מחנה יהודה 1:0 משער של נוריאל בוזגלו שכבש את שער הניצחון בדקה ה-57'.  יפו עם ניצחון שני ברציפות כמנגד מחנה יהודה מקום מעל נועלת הטבלה כשהיא עדיין ללא נקודת.

הפועל בקעת הירדן -מועדון ספורט כפר קאסם 5:2.

המשחק נפתח בסערה דווקא מצד הארחת שהחליפה מאמן במהלך השבוע, דוד מלכה מצא את הרשת בדקה השלישית. התקפת כפר קאסם הגיבה לאחר 3 דקות בלבד, סמאח מרעב שלח את הכדור פנימה וקבע 1:1. בדקה ה-11' יוסי אסייג המשיך בדקות הטובות של האורחים, ושלח את הכדור פנימה וקבע מהפך 2:1. אסייג המשיך לספק את הסחורה וכבש צמד בדקה ה-29' וקבע 3:1. בדקה ה-38' נור ביסאן שחקן בקעת הירדן היה זה שצימק את התוצאה ל-3:2. יש לציין מיד כי כל זאת עדיין במחצית הראשונה, דקה לסיום דווקא שחקן כפר קאסם הוסיף שער לזכותו היה זה לא אחר מאשר אסייג שכבש שלושער וקבע 4:2. המחצית השנייה נפתחה באופן אחר לחלוטין, לאחר דקות מנומנות בדקה ה-70' היה זה הקשר האורח אוהד אדלשטיין ששלח כדור לרשת והשלים ניצחון גדול 5:1.

הפועל כפר שלם – אגודת ספורט אדומים אשדוד 2:0.

האדומים אשר החתימו השבוע את המאמן גילי לנדאו, פתחו את המשחק עם שער של רחמים צ'קול בדקה ה-16'. בדקה ה-71' הכפיל עידן שריקי את התוצאה שנשמרה לסיום.

שמשון כפר קאסם מכבי קרית גת 1:0.

אחרי משחק מאוזן של שתי הקבוצות העלה אדי אדרי את האורחים ליתרון בדקה ה-75'. בעקבות הניצחון שמשון כפר קאסם נעצרה לאחר שתי ניצחונות, ואילו קרית גת התמקמה גבוה לאחר השיגה ניצחון שני רצוף.

ירמיהו חולון – מכבי יבנה 2:0. 

לאחר מחצית מאוזנת, דור מוסקוביץ', קשר האורחים, פרץ לרחבה, כבש את שער היתרון בדקה ה-43'. לאחר שתי דקות בלבד שוב היה זה מוסקוביץ' ששוב ניצל טעות בהגנת היריבה ומצא את הרשת. בעקבות הניצחון יבנה העפילה לפסגה בטבלה.

הכוח רמת גן 2 – 0 בית"ר כפר סבא

בדקה ה-34' העלה מוטי אוחיון את האורדונים ליתרון. בתוך תוספת הזמן הורחק,  גיא אבן  שחקן כפר סבא בכרטיס אדום ישיר. רמת גן ניצחה את היתרון המספרי בתוך תוספת הזמן ושלחה את סתיו זלאייט שקבע את תוצאת הסיום.

המשחק בין מכבי הרצליה למכבי שעריים הסתיים ללא הכרעה בתוצאה 0:0.

ליגה ב' צפון א' –

עירוני כאבול – מועדון כדורגל אלנהדה נצרת 1:5. המשחק רווי השערים נפתח עם שער בכר בדקה הרביעית, מרגליו של מוסטפא טאהא. בדקה השמינית נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות האורחים, מוראד עואד בעט פנימה והשווה זמנית את התוצאה. בדקה ה-13' אחמד חטיב החזיר את היתרון לזכות כאבול. מחמוד אבראהים הכפיל בדקה ה-28'. דקה בתוך המחצית השנייה עירוא סויטאת מצא את הרשת פעם נוספת וקבע 4:1. בדקה ה-92' מוחמד דוחי קבע את תוצאת המשחק.

מכבי אחווה ירכא- סקציה מעלות 0:1

פנדל בודד של ויאם מוסה קבע את תוצאת המשחק.

בני ממב"ע-הפועל איחוד כפר מנדא 1:0

מוחמד אבו ליל כבש את השער הבודד במשחק בדקה ה-70'.

המשחק בין מכבי בני נחף למועדון כדורגל צעירי טמרה הסתיים ללא הכרעה בתוצאה 0:0.

ליגה ב' צפון ב' – 

הפועל בית שאן/מסילות – הפועל בני מוסמוס 4:0. דווקא במשחק הבית הראשון של בית שאן בעונת הירידה של הקבוצה לליגה ב' לראשונה מזה ארבע עונות, היא ספגה תבוסה. המשחק נפתח עם שער של איש המשחק, מוחמד כבהה שכבש תוך ארבע דקות בלבד. לאחר שבע דקות, הגיע השני של כבהה שקבע 2:0. שלוש דקות לסיום המחצית ניצלו האורחים את ההגנה הנרפית של הקבוצה מן העמק, לא אמר מאשר כבהה מצא את השער השלישי. היתד האחרונה בארון של בית שאן הגיע בדקה ה-54' מרגלי לא אחר מאשר כבהה שקבע את תוצאת המשחק עם רביעיית שערים.

בית שאן עם הפסד ליגה ראשון בבית (עמוד הפייסבוק של אוהדי בית שאן)

מכבי נוג'ידאת – הפועל בני פרדיס 0:1. הניצחון המקומי הגיעה משער של אדם נוגידאת בדקה ה-69'.

מכבי בני ריינה-איחוד כפר קרע 0:1

יחיא חריב כבש את השער הבודד במשחק עבור ריינה.

הפועל איחוד בני ג'ת-בית"ר ר"ג 0:1

שחף נעימי כבש את השער הבודד בדקה ה-40' עבור המקומיים.

מכבי עמישב פ"ת-מ.ע. עירוני אור יהודה 3:1

ארנון טמיר (5', 16'-בפנדל) וגמליאל פרץ (45'-בפנדל) כבשו עבור האורחים כאשר עמישב רק צימקה בדקה ה-68'.

המשחקים בין מכבי עין מאהל להפועל טירת הכרמל ובין מ.כ. סנדלה לצעירי בקה נדחו לתאריך לא ידוע.

ליגה ב' דרום ב' –

בית"ר גבעת זאב – בית"ר מעלה אדומים 0:2. בדקה ה-38' יהונתן קישיק כהן העלה את המארחת ליתרון, פחות מדקה לסיום המחצית הראשונה מיכאל רנדי שלח את הכדור פנימה לשער היריבה וקבע את תוצאת המחצית שנשארה עד לסיום ההתמודדות.

הפועל ירוחם – עירוני מודיעין 0:3. ההתמודדות נפתחה בשליטה המקומית, כבר לאחר 12 דקות,  דוד פלס העלה את קבוצתו ליתרון.  אלירן אפריאט הכפיל בדקה ה-37'. השחקן הביתי מתן אפריאט חתם בדקה ה-88' את תוצאת המשחק.

מכבי קרית מלאכי – עירוני שדרות 0:1. שער של אליעזר איילין בדקה הראשונה של המחצית השנייה ניצח את ההתמודדות לזכות המארחים מקרית מלאכי.

בית"ר עירוני קרית גת בני אילת 2:1. שמר שלמה העלה את קרית גת ליתרון דקה לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-55' ניצל אביב דדו טעות בהגנת המארחת שלח את רגליו וכבש את השוויון. בתוך תוספת הזמן, נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות עיר הנמל, שבתאי טסל שלח את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי עירוני אשדוד – מועדון עירוני כסייפה 0:3. המשחק נפתח בשליטה של המקומיים, שעלו ליתרון בדקה ה-30' משער של יאיר עומרי כהן. לאחר שלוש דקות בלבד, רן בן שמעון חלוץ המארחת מצא את הרשת וכבש את השער השני במשחק. 10 דקות לסיום המשחק תומר בן חיים ניצל טעות בהגנת כספייה שלח את הכדור מקרוב וקבע 3:0.

מ.ס. שיכון המזרח-בני יצ'לאל 0:2

איתם שמאי (27') ואביחי סלומון (88') כבשו עבור הביתיים.

עירוני נתיבות-מ.ס. ב"ש 1:0

רפי עמוס כבש בתוספת הזמן את השער היקר מפז עבור באר שבע.

מ.ס. הפועל לוד-מ.ס. דימונה 5:0

ניצחון חוץ לדימונה שמנצחת 5:0 את הפועל לוד. כבשו: פיראס עוואד, ליאל זגורי, דודו כהן, שי בוזנח ומשה אסולין.

ליגה ג' מחוז תל אביב –

אגדות ספורט חולון – בני שפי יהוד 9:0. המשחק החל משער מוקדם בדקה ה-12' של אלירן מגול לזכות האורחים. בדקה ה-27' מגול הכפיל את התוצאה. שתי דקות לסיום המחצית שחקן המחצית מגול מצא פעם נוספת את הרשת וקבע 3:0. בדקה ה-56' ברוך חי נתניאל כבש את הרביעי לזכות יהוד. נתניאל הוסיף בדקה ה-62' את השני שלו במשחק. לאחר 4 דקות בלבד עדי שמאי כבש את השישי במשחק. בדקה ה-66' עומר לוי, ובדקה ה-72' יניב אבדר הוסיפו שער כל אחד. בדקה ה-83' אבדוק כבש את התעשייה וקבע את תוצאת המשחק.

שיכון ותיקים רמת גן – מכבי פרדס כץ 0:6

המשחק נפתח עם שער מהיר בדקה התשיעית, דוד ביטון מצא את הרשת. בדקה ה-42' עמר גומע הכפיל . בדקה ה-45' דניאל מנולה לשר כבש את השער השלישי,  בדקה ה-70' צח זוהר, איתי לוין 72' , ואיציק לוי 77' קבעו את תוצאת המשחק 6:0.

מכבי אור יהודה – בית"ר יפו ציון 2:3

המשחק נפתח בסערה כאשר הקבוצה המקומית עלתה ליתרון משער של לישי שמואל שכבש בדקה החמישית. על סף המחצית הראשונה כבש גיל דן את השער השני. בדקה ה-60' יוגב אסייג צימר זמנית לזכות יפו , בדקה ה-87' גיל דן העלה את אור יהודה ל-3:1. בתוך תוספת הזמן ירין חרמון צימק פעם נוספת וקבע את תוצאת המשחק.

השקמה חן -הפועל צפרירים חולון 3:5 

משחק נוסף מבית היוצר של ליגה ג' רווית השערים, אביתר נדלר היה זה שפתח את מכסת השערים בדקה ה-20' לזכות המארחת.  לאחר ארבע דקות בלבד,  דין וייצן איזן לזכות האורחת. בדקה ה-47' זיו קבדה קבע מהפך לאחר שכבש לצפרירים חולון. בדקה ה-51' ליאור ברטקובסקי מחולון כבר העלה אותם ליתרון כפול 3:1. אך שערים של אריאל שלום מעבי בדקה ה-'61, ושל ניב חנוכה בדקה ה-66' איזנו את התוצאה פעם נוספת. בדקה ה-72' אביתר נדלר קבע מהפך לזכות השקמה, ובתוך תוספת הזמן השלים אביב מזרחי את המהפך של השקמה וקבע את התוצאה 5:3.

אליצור יהוד-עוצמה חולון 2:1

ניב יהב (44') כבש למקומיים, עידן אשכנזי (75') וגל לוי (83') הפכו.

בית"ר עזרא-הפועל רמת ישראל 3:0

דור שחורי (55'), ניב עשור (63') ועוזי אזולאי (73') כבשו עבור האורחים.

ליגה ג' מחוז שרון

מ. כ. עירוני אורנית – כפר יונה 4:0.  

המשחק נפתח עם שער בדקה ה-30' של עומרי שמחי, בדקה ה-43' מולועלם ברהנו הכפיל את היתרון של כפר יונה. בדקה ה-60' עומר כותה שלח את הכדור פנימה וקבע 3:0. בדקה ה-77' עמית ארצי עזרא כבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק.

מ.כ. עירוני אריאל – הפועל קלאנסווה 5:1. 

למרות כמות השערים המשחק נפתח בצורה מהוססת, בדקה ה-30' הסכר נפרץ ארז פוניה העלה ראשון את האורחת על לוח תוצאות. בדקה ה-67' נתנאל ועקנין הכפיל, בדקה ה- 75' אביחי שימחי שחקן האורחת פרץ לרחבה וכבש את השער השלישי לזכות קבוצתו. דקה לסיום המשחק, עבד אל קרים רעד כבש את השער הרביעי של קלאנסווה. אך דווקא בדקות הסיום הצליחו שחקני אריאל לצמק, גארי אלון שפורי כבש לזכות קבוצתו. בתוך התוספת של תוספת הזמן כבש ועקנין צמד וקבע את תוצאת המשחק.

המשחק בין מ.כ. כפר קאסם להפועל פרדסיה פוצץ.

ליגה ג' מחוז מרכז

הפועל מבשרת ציון-מ.ס. רמלה 3:1

יוסף אלוק (1' בפנדל), דוד אדיס (3') ואריאל רצאבי (47') שלחו נוקאאוט מהדהד למארחת שצימקה רק בדקה ה-65' בעזרת דולב פיאמנטה.

מכבי בת ים-בית"ר אשדוד 1:1

עדי שקרוקה (31') השווה אחרי ששמעון זרמתי (26') העלה את בית"ר ליתרון.

בית"ר יבנה-הפועל טירת שלום 0:4

יוגב בנישו (31'), סורין מרדניאן (64'), אלנור אלייב (68') ותהל אלבז (82') כבשו ליבנה.

הפועל בני אשדוד-מכבי קרית עקרון 1:1

הפועל עירוני גדרה-צעירי לוד 0:6

צמדים של ליאור סוויסה ושירן קינן יחד עם שערים של מושיקו מנגני וטל צגהון נותנים לגדרה את הניצחון.

הפועל רמלה-בית"ר גדרה 3:1

גל טמסוט (45'), יזצאו דמסה (86') ואושרי ותורי (90+4') כבשו לגדרה למרות יתרון מוקדם של המארחת.

המשחק בין מ.כ. אשדוד סיטי לעירוני בית שמש נדחה.

ליגה ג' מחוז גליל עליון  –

הפועל מרום הגליל – מועדון ספורט חצור הגלילית 2:1. המשחק נפתח עם שער כבר בדקה הרביעית, לאחר שערן אלול מצא את הרשת. לאחר ארבע דקות בלבד, איליה זאיקה הכפיל את התוצאה לזכות האורחים. בדקה ה-16' בהא בראזי צימר את התוצאה לזכות מרום גליל. המשחק הסתיים בניצחון של האורחים.

הפועל דיר חנא – הפועל איחוד בני סמיע 3:0. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-35' משער של סאלח סאלח. לאחר שבע דקות, יוסף אסעד הכפיל את התוצאה. בדקה ה-65' כבש אסעד צמד וקבע את תוצאת המפגש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort