לקראת המחזור החמישי של ליגת ג'פאניקה

ליגת העל: מחזור 5

יום שבת (18:45): בני סכנין – הפועל חדרה

בני סכנין פוגשת את הפועל חדרה בשבת למשחק מסקרן במחזור החמישי של ליגת ג'פאניקה.
סכנין מגיעה למשחק כשהיא עדיין מחפשת את הניצחון הראשון העונה ולאחר ההפסד בשבוע שעבר בטדי ליריבה הקבועה שלה בית"ר ירושלים הקבוצה מהמגזר ומאמנה בני בן זקן חייבת לנצח כדי להתרחק מהתחתית ולצבור ביטחון להמשך העונה.
מנגד, הסינדרלה של העונה הפועל חדרה תנסה להמשיך לחגוג גם בדוחא כאשר היא מגיעה למשחק חוץ קשה אחרי ניצחון בדקות האחרונות של המשחק בשבוע שעבר על הפועל חיפה, חניכיו של ניסו אביטן לא מתכוונים לתת לסכנין לעצור להם את הרצף החיובי.

יום שבת (20:30): הפועל ק"ש – בית"ר ירושלים

המפגש הכי מעניין ביום שבת הוא המפגש בין הפועל ק"ש המתנדנדת לבית"ר ירושלים המתחדשת.
הפועל ק"ש מתחילת העונה לא ממש יודעת מה צופן לה העתיד כשמצב המאמן שלה שלומי דורה עדיין מעורער למרות פתיחת עונה סבירה מבחינתה של ק"ש שכרגע נמצאת במקום השישי בטבלה אך הפסד לירושלמים בבית עלול לגרום לפיטוריו של דורה שעל הכוונת של הבעלים איזי שרצקי כבר מפתיחת העונה.
בית"ר ירושלים ממשיכה במסע שלה להחזיר את הקבוצה מהבירה לימי הזוהר שלה ואחרי הניצחון על סכנין בטדי בשבוע שעבר, שהיה הניצחון הראשון בעידן הבעלים החדש משה חוגג, בבית"ר רוצים להמשיך את המומנטום גם נגד הקבוצה מהצפון וניצחון גם שם יגרום לעלייה משמעותית בטבלה עבור הצהובים שחורים של גיא לוזון, שלאט לאט מתחילים להתחבר ולהיראות כמו קבוצה מאומנת עם פוטנציאל גדול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יום שני (20:00): מכבי חיפה – הפועל ב"ש

יום שני מזמן לנו שני מפגשים מעניינים מאוד במסגרת הליגה הישראלית כשאחד מהם מתרחש באצטדיון סמי עופר בשעה 20:00 בו תפגוש מכבי חיפה את האלופה הפועל ב"ש.
מכבי חיפה באה למשחק בידיעה שהמשחק נגד הפועל ב"ש זו הזדמנות מעולה להראות לכל המבקרים שהם טעו עם ניצחון על האלופה בסמי עופר. בחיפה יודעים שהמצב של האדומים לא טוב מפתיחת העונה וזה בדיוק הזמן שעליהם לנצח ולתת איזושהי תקווה לאוהדים הירוקים כאשר ניצחון על ב"ש בשני בהחלט ייתן תקווה ויהווה הצהרת כוונות עבור המועדון בירוק אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו למכבי ת"א בשבוע שקדם למשחק נגד הגמלים מבירת הנגב.
אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות הפועל ב"ש פתחה את העונה בצורה הכי גרועה מאז עונת האליפות הראשונה שלה, כאשר היא חילצה רק שלוש נקודות בארבעת המחזורים האחרונים ועוד לא ניצחה אפילו לא משחק אחד בליגה.
חניכיו של ברק בכר מבינים שבמידה ולא ינצחו בשני את מכבי חיפה המצב של המועדון, של חדר ההלבשה ושל כל מה שמסביב רק ילך ויתדרדר והקבוצה תתקשה להרים את עצמה מהמצב הקשה שהיא נמצאת בו.
אחרי הקיץ הקשה שעבר על המועדון אם זה מבחינת ההעברות שהשתבשו או מבחינת המשחקים באירופה שלא צלחו וגרמו להדחה מוקדמת, ב"ש הצליחה להנחית בבירת הנגב את מלך שערי הליגה בעונה שעברה דיא סבע שאמור להרים את מצב הרוח במועדון האדום ומקווים שם שהוא זה שיצליח להעניק להם את השערים שאיתם גם אמורים להגיע הניצחונות.
אין ספק שהמשחק הנ"ל יהיה מעניין לצפייה ושני המועדונים לא יהיו מוכנים להתפשר על פחות מניצחון.

יום שני (21:00): מכבי ת"א – הפועל ת"א

הדרבי התל אביבי חוזר ובגדול (!) המשחק המרכזי בליגת העל יפגיש ביום שני בשעה 21:00 את מכבי ת"א עם הפועל ת"א לדרבי מחודש בליגה מאז הדרבי האחרון שהתרחש בעונת 17\2016 בעקבות ירידתה של הפועל ת"א לליגה הלאומית.
מכבי ת"א זכתה ביום רביעי האחרון (26.9) בגביע הטוטו עונה שנייה ברציפות כאשר ניצחה את מכבי חיפה בגמר ונמצאת במומנטום נהדר כאשר גם בליגה היא ראשונה עם עשר נקודות מתוך 12 אפשריות, הצהובים כחולים של ולדימיר איביץ' נראים טוב בניגוד ליריבה העיקרית שלהם על התואר הפועל ב"ש ואין ספק שניצחון בדרבי יהיה חשוב לביטחון של הקבוצה להמשך העונה.
הפועל ת"א חיכתה לדרבי הזה המון זמן, האוהדים שלה יגיעו למשחק בציפייה עזה לניצחון, המשחק הזה עבורם הוא לא "עוד" משחק ודרבי זה משחק שמבחינתם יש עליו חובת ניצחון.
האדומים של קובי רפואה יקוו לצאת עם הנקודות בשני ולשמח אלפות אוהדים שככל הנראה יגיעו לעודד בדרבי התל אביבי וינסו פעם נוספת אחרי לא מעט זמן לצבוע את העיר תל אביב באדום.

הדרבי התל אביבי הוא בהחלט יהיה המשחק החם ביותר של המחזור אך משחקים נוספים עלולים גם הם לספק לנו הפתעות מעניינות, לנו רק נותר לחכות בציפייה שיום שבת יגיע ויפתח עוד מחזור של הליגה שלנו, הליגה הישראלית.

משחקים נוספים:

יום שבת (18:00): מכבי פ"ת – הפועל חיפה

יום שבת (19:30): מ.ס אשדוד – מכבי נתניה

יום שני (19:00): בני יהודה – הפועל רעננה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort