לקראת המחזור השישי בליגה הלאומית

המחזור השישי של הליגה הלאומית יצא הערב לדרך, הליגה השיוויונית והמעניינת במדינתו מגיעה למחזור ו' לאחר מחזור גדוש בשערים בו כל קבוצה כבשה לפחות שער אחד וסך הכל 25 כיבושים בכל משחקי המחזור. בנוסף, הפועל כפר סבא עלתה לראשונה לראש הטבלה לאחר ניצחון חוץ יקר על סגניתה הפועל קטמון ירושלים. הסטטוס קוו בתחתית נשמר כאשר הפועל פתח תקווה נשארה במקום האחרון עקב הורדת הנקודות והפועל איכסל עדיין לא הצליחה לצבור נקודה לאחר הפסד נוסף.

הפועל כפר סבא – עירוני רמת השרון (יום חמישי 19:00):

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון לדרבי של מחוז השרון. מוליכת הטבלה מגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה כשהאחרון הוא החשוב והיוקרתי ביותר על הפועל קטמון שהעלה אותה לפסגה. ההתקפה הירוקה היא הפורייה ביותר בליגה עד כה עם 11 כיבושים ובנוסף גם ההגנה החזקה ביותר כאשר ספגה רק שלושה שערים בחמשת המחזורים הראשונים. כפר סבא נראית בדרך הבטוחה לעלות לליגת העל אך לאחר הסיומת הנוראית של העונה הקודמת וכשניצלה רק במשחקי המבחן במועדון הירוק יודעים שאסור להוריד את הרגל מהגז. בצד השני תעמוד עירוני רמת השרון שצברה עד כה חמישה נקודות מתוך חמישה עשר אפשריות. רמת השרון סיימה עד כה את כל משחקיה בתוצאת תיקו ונראה כי היא קבוצת אמצע טבלה קלאסית שתקשה על כל קבוצה אך לא תאיים על הצמרת הגבוהה.

כדאי לשים לב אל:

בנג'מין קוקו, החלוץ של מוליכת הטבלה הספיק לכבוש כבר שלושה שערים בחמשת המשחקים הראשונים בליגה ובינתיים הוא מוביל את ההתקפה הפורייה בליגה. אם הפועל כפר סבא רוצה להמשיך ולדהור קדימה היא ללא ספק תצטרך יכולת גבוהה מהחלוץ הניגרי שלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניחוש מושכל:

הפועל כפר סבא נמצאת בכושר הטוב ביותר בליגה הלאומית ומול הקהל הביתי שלה היא נראית כרגע כפייבורטית ברורה, 2:0 למוליכת הטבלה.

הפועל פתח תקווה – הפועל איכסל (יום שישי ב16:00):

קרב תחתית מסקרן צפוי לנו ביום שישי כאשר האחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה תפגוש את העולה החדשה והקבוצה שמדורגת מקום אחד מעליה, הפועל איכסל. הפועל פתח תקווה פתחה את העונה במינוס 11 נקודות עקב בעיות כלכליות אך בפן המקצועי נראית כאחת הקבוצות האיכותיות יותר בליגה הלאומית. הכחולים השיגו עד כה שמונה נקודות ורחוקים ניצחון אחד מלמחוק את עונש הורדת הנקודות שקיבלו. הפועל איכסל מנגד, פתחה את העונה בארבעה הפסדים רצופים (משחקה נגד בית"ר רמלה נדחה) ונראית בדרך הבטוחה לעונה מאוד קשה ומרובה בקרבות תחתית. שתי הקבוצות יקוו להשיג ניצחון ולשפר עמדות להמשך העונה.

כדאי לשים לב אל:

אמאדו סוקונה, החלוץ הצרפתי של הפועל פתח תקווה, הספיק לכבוש כבר שני שערים בחמשת המשחקים הראשונים של הקבוצה כולל שער ניצחון בדקה ה-90 במחזור השני. החלוץ הצרפתי מוביל את כובשי הקבוצה ממלאבס ונראה עד כה כאחד השחקנים המסקרנים שיש לליגה הלאומית להציע.

ניחוש מושכל:

הליגה הלאומית ידועה כליגה מאוד מפתיעה אך כמעט תמיד יש קבוצה אחת בתחתית שפשוט לא ברמה, העונה נראה כי איכסל נכנסה למשבצת הזו ואם לא יקרה שינוי  דרמטי היא תרד ליגה בסוף השנה. הפועל פ"ת נבנתה בכדי לנסות ולקרוא תיגר על הצמרת והיא ללא ספק פייבורטית ברורה לניצחון על אף מינוס הנקודות ממנה היא סובלת. 2:1 הפועל פתח תקווה.

סקציה נס ציונה – הפועל קטמון ירושלים (יום שישי ב16:00):

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש לקרב צמרת מסקרן במיוחד את העולה החדשה, סקציה נס ציונה וסגנית המוליכה הפועל קטמון. נס ציונה מגיעה למשחק לאחר פתיחת עונה חלומית שבמהלכה צברה 11 נקודות מתוך 15 אפשריות והתמקמו יפה במקום השלישי. הכתומים ניצחו את שני משחקי הליגה האחרונים ומגיעים בכושר כיבוש נהדר כאשר כבשו שבעה שערים בשני המשחקים. מהעבר השני, הפועל קטמון מגיעה למשחק לאחר הפסד ליגה ראשון להפועל כפר סבא שקטע את רצף ארבע הניצחונות איתו פתחו את העונה. הירושלמים הספיקו גם לזכות באמצע השבוע בגביע הטוטו וישמחו להמשיך בחגיגה עם ניצחון חשוב בקרב הצמרת.

כדאי לשים לב אל:

ווליאם אגדה, החלוץ הניגרי הצעיר פתח נהדר את העונה וכבש עד כה שלושה שערי ליגה אליהם הוסיף גם שער ניצחון בגמר גביע הטוטו. החלוץ שהיה מושאל בעונה שעברה לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וסייע לה לזכות באליפות הנוער יקווה להמשיך בכושרו הנוכחי ולעזור לקטמונים להעפיל לליגה הבכירה.

אגדה. רוצה להמשיך לחגוג (קרדיט לפייסבוק של הפועל קטמון)

ניחוש מושכל:

הפועל קטמון השקיעה את רוב מאמציה בקיץ בכדי לבנות קבוצה שתוכל לעלות לליגת העל, ואין ספק שקרב צמרת מסוג זה הוא בדיוק המבחן אותו הם צריכים לעבור כדי להוכיח שהם אכן ראויים. נס ציונה מנגד, תרצה להמשיך בפתיחת העונה החלומית. 2:2 בקרב הצמרת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort