ליגת העל: באר שבע ממשיכה ביכולת הרעה ומסיימת בתיקו מאופס

הערב נמשך מחזור הרביעי בליגת העל ובאחד המשחקים אלופה הפועל באר שבע אירחה בטרנר את בני יהודה. אלופה פתחה את העונה רע ולאחר 3 מחזורים השיגה רק 2 נקודות בלבד ועדיין לא השיגה ניצחון ראשון בליגה. עקב בעיה הזו בוצע רכש והיום יעשה את הופעת, דיא סבע – מלך השערים של העונה הקודמת במדי מכבי נתניה חזר לקדנציה שנייה בבאר שבע והוא יחזק את חוליית ההתקפה. במצב דומה מגיעה בני יהודה למשחק הזה, היא גם השיגה רק 2 נקודות והיא גם מחפשת את הניצחון הראשון בליגה. מבחינת הסגל בני יהודה פתחה באותו הסגל כמו במשחק הקודם והרבה תשומת לב כרגע נותנים לחלוץ הצעיר של הקבוצה התל אביבית ירד שועה שכבש במחזור הקודם את השערו הראשון בליגה והוא רק בן 19.

הרכבים:

הפועל באר שבע: הרוש, ביטון, אל חמיד, צדק, קורהוט(זריהן דק' 38), אוגו, סאבו, מליקסון, האסלביינק, עזרא(בן שהר דק' 80), סבע(קבהא דק' 67)

בני יהודה ת"א: זובאס, עזוז, קוויאר, פלשר, קונסטנטין, אשכנזי, סורו, חזיזה(שון מלכה דק' 89), בלטקסה, ירדן שועה(דור ז'אן דק' 79), צ'יבוטה(ארמלי דק' 83)

באר שבע פתחה את המשחק עם השליטה בכדור, אך איבדה המון כדורים בחצי שליש האחרון של המגרש והתקשתה לייצר הזדמנויות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המארחת הגבירה לחץ ובדקה ה-10 לאחר ההגבהה של מליקסון לעמוד הרחוק בסופו של דבר הגיעה לאוגו שבעט למסגרת ורק הראש של חזיזה מנע מהניגרי לכבוש את השער.

בדקה ה-17 בני יהודה הגיבה בבעיטה של צ'יבוטה מחוץ לרחבה, אך הכדור המסובב של החלוץ עבר מחוץ למסגרת. בדקה ה-19 דיא סבע בעט מהכדור החופשי לכיוון השער, אך שלח את הכדור הרבה מעל המסגרת.

סבע שוב איים על השער בדקה ה-22, אך לאחר הפריצה טובה של החלוץ, הבעיטה שלו מהזווית החדה הייתה חלשה וזובאס תפס את הכדור בלי בעיה.

סבע לא עצר ובדקה ה-29 ניסה שוב את המזלו מרחוק ושוב שלח את הכדור ליציאה.

בדקה ה-35 בני יבודה יצרה הזדמנות ענקית – קונסטנטין מסר רוחב מעולה, הכדור בחופשיות הגיע לירדן שועה שבנגיעה מכמה מטרים בודדים לא הצליח להעביר את הכדור למסגרת והכדור עבר ליד הקורה.

למרות הלחץ של באר שבע, היא התקשתה מאוד להעביר כדור לרחבה ורוב הניסיונות בעיטה היו מחוץ לרחבה.

באר שבע תוך שתי דקות החמיצה שתי הזדמנויות גדולות – בדקה ה-45 דאבל פאס בין אוגו להאסלביינק הסתיים בבעיטה של הרכש, שנבלמה, גם בפעם הנוספת הוא לא הצליח לפגוע במסגרת והכדור מהרגל של קוויאר יצא לקרן.

האסלביינק היה בין השחקנים המסוכנים ביותר, אך לא הצליח לנצל את ההזדמנויות במחצית הראשונה (קרדיט:עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע)

לאחר דקה הגבהה של מליקסון מהקרן הגיעה לראשו של אל חמיד שמכמה מטרים נגח את הכדור מעל המשקוף. מחצית הסתיימה בתיקו מאופס שהראה שלבאר שבע יש בעיות גם בחלק ההתקפי וגם בהגנתי והיא חיייבת להשתפר במחצית בשביל להשיג את הניצחון.

המחצית השנייה נפתחה במתפרצת של בני יהודה שבסופה אשכנזי יצא למפגש מול הרוש, אך השוער יצא מעולה מהשער והדף את הכדור עם הרגל בדקה ה-49.

לאחר דקה הפועל הגיבה בבעיטה של סאבו מחוץ לרחבה, ששוב היתה לא מדוייקת.

בדקה ה-58 באר שבע הצליחה לבעוט למסגרת – עזרא הצליח לפרוץ מצד שמאל ולבעוט מהזווית החדה, הכדור הגיע לידיים של זובאס.

למרות השליטה של הפועל, היה ברור שחסר לקבוצה מסירה אחרונה בשביל לייצר את המצב וודאי לשער.

בדקה ה-82 זריהן הוציא רוחב טוב והאסלביינק ניסה מהסיבוב לפגוע מכמה טרים למסגרת, אך הכדור לאחר בעיטה של ההולנדי חלף ליד הקורה.

לאחר שתי דקות שוב ההולנדי בעט לאחר סיבוב, הפעם מחוץ לרחבה, אך הפעם הכדור הגיע לידיים של זובאס.

בן שהר היה קרוב לכבוש את השער הניצחון בדקה ה-90+1 לאחר רוחב לא פשוט של זריהן, אך המספרת של החלוץ היתה חזקה מדי והכדור עבר מעל המשקוף.

באר שבע לא הצליחה לכבוש את השער המכריע והמשחק הסתיים בתיקו מאכזב שממשיך את היכולת הרעה של הקבוצה וחייבת להתעורר כי פתיחת העונה של הקבוצה כושלת במיוחד. גם בני יהודה ממשיכה את הרצף ללא ניצחון, אך ללא ספק התיקו הזה יותר הישג בשבילם מאשר כישלון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort