זו הראשונה וזו האחרונה: מכבי תל אביב ניצחה 2:1 את מכבי נתניה

מי היה מאמין שכבר במחזור הרביעי, מכבי נתניה נגד מכבי תל אביב הוא לא משחק צמרת, אלא משחק בין 2 קצוות הליגה. הקבוצה המוליכה מהעיר ללא הפסקה פשוט בכושר נהדר, ומגיעה לאחר ניצחון מוחץ 4:1 על הפועל רעננה וממוקמת במקום הראשון בליגה עם 7 נקודות. העובדה שהקבוצה החלה את העונה מוקדם יותר רק תרמה לה, והיא רוצה לנצח גם את המשחק הזה כדי לבסס את מקומה בראש הטבלה, במיוחד כאשר הקבוצות הגדולות בליגה מקרטעות ומי שעומדות מתחתיה הן הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד המפתיעות, שככה"נ לא יישארו שם הרבה זמן.

מנגד, מכבי נתניה לא יכלה לחלום על פתיחת עונה זוועתית שכזו. לאחר שערן לוי, מלך הבישולים בעונה שעברה בליגה עבר לבית"ר ירושלים, התנחמו בנתניה שלפחות דיא סבע, מלך השערים של העונה שעברה נשאר בקבוצה. הקבוצה ספגה 7 שערים כאשר היא מציגה יכולת לא טובה בלשון המעטה, והשבוע הגיעה המכה הכי קשה לקבוצה – סבע נמכר לבאר שבע. נראה שלא נותר אפילו זכר לעונה שעברה, ומכת המחץ הזו יכולה בקלות לגרום להם להישאר בחלק התחתון של הטבלה העונה.

המפגש הראשון ביניהן העונה בליגה סיפק משחק מעניין ובו מכבי תל אביב, כיאה למובילת הליגה ולווינרית אמיתית, למרות שלא הייתה טובה יותר, ידעה לנצל את המצבים שלה כדי לנצח 2:1. מכבי תל אביב שיחקה יותר טוב במחצית הראשונה והובילה ראשונה. נתניה, עם מחצית שניה פשוט מצויינת, השוותה ולקראת הסיום אלי דסה קבע את תוצאת המשחק עם שער ביזארי שלא בהכרח התכוון אליו, ונתן למכבי תל אביב את הניצחון. אז נכון, מכבי נתניה שיחקה מעולה ותישאר עם המחמאות, אך מכבי תל אביב עשתה את המצופה ממנה ושמרה על המקום הראשון בטבלה. וכן, ניצחון הוא לפעמים עניין של מזל, לא בהכרח של דיוק.

הרכבים:

מכבי נתניה: ד. עמוס, ו. כחלון, ט. הויבאך, ד. תירם, ד. טוויטו, ע. מוחמד, נ. אולסק, א. אברהם (74' ד. קוגבניה), ג. קניקובסקי, פ. בצ'יראי, ג. מלמד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי ת"א: פ. ראיקוביץ', א. דוידזאדה (46' ז'. אמאדור), ש. ייני, ש. פיבן, א. דסה, ד. גלזר, א. גולסה, ר. ברסקי (74' ע. אצילי), ד. מיכה, א. עטר (64', צ'. אופואדו), א. שכטר

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-5 נתניה בהתקפה ראשונה במשחק. בצ'ריאי, שחקן הרכש החדש כבר מראה את היכולות הגבוהות שלו ומוכיח למה הקבוצה כל כך זקוקה לו. הוא קיבל את הכדור והתחיל מתפרצת של היהלומים, הצליח להשחיל את הכדור תוך שהוא מבטל את שחקן ההגנה של מכבי תל אביב ומסר את הכדור לעלי מוחמד שלא השתלט טוב ובעט על שחקן מכבי תל אביב שבגופו אולי מונע כאן שער מהיר למארחים.

המשחק נפתח אגרסיבי כאשר לאחר עשר דקות בוצעו 6 עבירות סה"כ של 2 הקבוצות וכבר 2 שחקנים היו מוצהבים (דוידזאדה וכחלון). נתניה לחצה יותר והייתה יותר פעלתנית.

מכבי תל אביב הייתה קצת מבולבלת ולאחר איבוד כדור של פיבן בדקה ה-15 נתניה הייתה קרובה לכיבוש אבל הפעם הבעיטה של בצ'יראי נחסמה ע"י ההגנה.

בדקה ה-17 שכטר קיבל את כדור מעולה מאגף ימין, חתך מהפינה ובעט חזק, אך שוב הכדור נבלם לאחר התקפה, הפעם ע"י דודי תירם, הבלם של נתניה.

בדקה ה-21 עלי מוחמד הוציא את הצהובים-שחורים למתפרצת מהירה, אברהם קיבל ומסר למלמד שבעט מרחוק. הכדור היה חלש וראיקוביץ' היה מוכן והדף את הכדור.

בדקה ה-24 מצב נהדר לאלירן עטר! לאחר בעיטה לא טובה של דני עמוס, הכדור הגיע למכבי תל אביב קרוב ובמספר מסירות חכמות הכדור הגיע לאלירן עטר משמאל, שבאחד על אחד מול השוער הוותיק הקפיץ את הכדור מעליו, אך לרשת החיצונית.

ולאחר 26 דקות של משחק, 1-0 למכבי תל אביב! למרות שלא הראתה דומיננטיות מסוימת, שירן ייני מסר כדור ענק לשכטר כמעט ממגרש שלם, שכטר עמד נכון עם הגוף, מנע מהויבך שנפל להגיע אל הכדור, השופט לא שרק לעבירה או לנבדל. החלוץ עבר את השוער וכל מה שנשאר לו זה לבעוט לשער. טוויטו עוד ניסה לחלץ את הכדור, אך ללא הצלחה, ושכטר בשערו השלישי העונה מעלה את מכבי תל אביב ליתרון ראשון במשחק.

השער הראשון במשחק. שכטר (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

בדקה ה-33 כמעט קיבלנו את שער העונה כבר במחזור הרביעי. דור מיכה הרים טוב מימין לעבר עטר, שניסה לכבוש במספרת כמו שרק הוא יודע, אך הכדור לא פגש אותו בצורה הכי טובה והוא בעט את הכדור הרחק משערו של עמוס.

לסיכום, 2 הקבוצות לא הרשימו במיוחד במחצית הראשונה. מכבי נתניה פתחה בצורה טובה יותר, אך מכבי תל אביב התאפסה בהמשך המחצית ולקחה את המשחק לידיים, החזיקה יותר בכדור, תקפה יותר והצליחה לכבוש את השער היחיד עד כה. בנוסף, עד כה המשחק מתאפיין בסגנון אגרסיבי וארבעה שחקנים הוצהבו.

אוהדי מכבי נתניה. לא מוותרים (דף הטוויטר הרשמי של מכבי נתניה)

מחצית שנייה:

בקה ה-47 כדור קרן מעולה של אולסק מגיע לראשו של דודי תירם, שנגח טוב והגיע מטרים ספורים מהשער של ראיקוביץ'.

בדקה ה-49 נתניה משווה את התוצאה במשחק! לאחר תרגיל מעולה מהקרן, אולסק הרים מדויק, דודי תירם שהחטיא 2 דקות קודם מקרן בצד השני, התרומם גבוהה מעל כולם ונגח את הכדור חזק לעבר שערה של מכבי תל אביב. 1:1 במשחק, נתניה פתחה בסערה את המחצית השניה.

בדקה ה-56 עוד התקפה מעולה למארחים. טוויטו מסר יפה לקניקובסקי שבעט חזק, אך נבלם לקרן.

מכבי נתניה פתחה את המחצית השנייה פשוט בטירוף. היא הגיעה ליותר מצבים, הייתה מסוכנת יותר, לחצה יותר ונראתה פשוט טוב יותר ממכבי תל אביב המבולגנת והמבולבלת, שדווקא החילוף של אופיר דוידזאדה בז'איר אמאדור תרם לכך.

בדקה ה-65, בדיוק כאשר אופואדו נכנס כמחליף במקום אלירן עטר, הוא קיבל את הכדור ממיכה בצד השמאלי ובעט חזק מדי מעל השער. כבר נכנס, אבל הזדמנות ראשונה לחלוץ.

בדקה ה-70 אביב אברהם, קשר היהלומים בעט בעוצמה מ-20 מטר לעבר שערו של ראיקוביץ', אך האחרון עצר את הכדור טוב. התקפה מעולה של נתניה, שנראה שרק היא משחקת כדורגל.

בדקה ה-71, דור מיכה החליט שנמאס לו, לקח את הכדור בחצי המגרש של קבוצתו והחל בסלאלום אדיר, שבר את כל קו הקישור של נתניה ונעצר רק כאשר סוחט עבירה. כדור חופשי למכבי תל אביב, שאותו ברסקי בעט גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-77, אולסק את תירם מסוכנים כבר בפעם ה-3. לאחר הרמה טובה של אולסק מכדור חופשי, תירם מתרומם שוב מעל כולם אך הפעם נוגח לא טוב והכדור מפספס את השער בכמה מטרים.

בדקה ה-80, קניקובסקי ששיחק נהדר במחצית השניה מנסה את מזלו ובועט מהאגף השמאלי בעיטה מסובבת לעבר שערו של ראיקוביץ', שקולט את הכדור ללא סכנה ממשית.

בדקה ה-81, בניגוד גמור למהלך המשחק, אלי דסה בעט והבקיע כשנראה שלא התכוון לכך, 2:1 למכבי תל אביב. דסה קיבל את הכדור באגף הימני מאצילי שהיה בשמאל, וספק בעט ספק מסר לעבר השער. דני עמוס המבולבל חשב שהכדור ילך לשחקן התקפה של הצהובים ולא לשער, לא הצליח לעצור את הכדור, שנכנס לשער בביזאריות. גול שפשוט מרסק את התקוות של מכבי נתניה למהפך.

שער ביזארי. אלי דסה (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

בדקה ה-93 מכבי נתניה עוד ניסתה לכבוש ולכפות שוויון על המשחק, אך בעיטה חלשה נעצרה אצל ריאקוביץ', והשופט סיים את המשחק.

לסיכום, המחצית השנייה לא הייתה טובה מבחינת מכבי תל אביב, אך היא ידעה לעשות את העבודה וניצחה 2:1. מכבי נתניה נראתה פשוט מעולה, יכולה להישאר עם המחמאות ולמרות שהיא נשארת במקום האחרון, היא יכולה להתעודד שהמצב לא יישאר כך זמן רב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort