מפעל חדש-סיכוי חדש לקראת משחקי הליגה הראשונה בליגת האומות

הערב יתחיל המפעל החדש של UEFA "ליגת האומות". השנה, UEFA החליטו להוסיף עוד דרך להעפיל ליורו בליגה הנקראת ליגת האומות, בה כל מדינה משחקת מול מספר מדינות בדרג שלה, והמדינה הטובה ביותר מעפילה ליורו, ומי שלא מעפילה יכולה להעפיל דרך מוקדמות היורו. המפעל נועד גם כדי להחליף את משחקי הידידות של אירופה, אך למרות זאת המשחקים עדיין יתקיימו. בדרג א' נמצאות כל אריות אירופה ולכן קשה לסמן משחקים בולטים כי כולם יהיו נהדרים אך בכל זאת בחרתי ארבעה שממש כדאי לשים עליהם עין.

גרמניה – צרפת:
המשחק יתקיים היום (יום חמישי) בשעה 21:45 ויפגיש שתי אלופות עולם למשחק מרתק באצטדיון אליאנץ ארנה שנמצא במינכן, גרמניה. גרמניה, שהייתה אכזבת המונדיאל, מול התרנגולים שזכתו בתואר המפואר. הגרמנים מגיעים במומנטום לא טוב לאחר שסיימו אחרונים בבית (אחרי דרום קוריאה!) ולא העפילו לשלב שמינית הגמר וצרפת שמגיעה במומנטום אדיר לאחר שזכתה במונדיאל והציגה כדורגל טוב לאורך כל הטורניר. הנבחרת של יוגי לב יכולה להחזיר מעט מהכבוד שלה עם העפלה ליורו ותנסה לעשות זאת דרך גביע האומות. הצרפתים רוצים לזכות בתואר האירופאי לאחר שהפסידו אותו בגמר במגרש הביתי לפני שנתיים לפורטוגל. המשחק יהיה קשה מאוד לנבחרת גרמניה שאיבדה את הביטחון לאחר המונדיאל, אבל היא החליפה כמה שחקנים וזימנה שחקנים מצוינים כמו לירוי סאנה (שהמאמן לב הפתיע ולא הזמין את הגרמני המוכשר למונדיאל).
גרמניה וצרפת ישחקו בבית א' יחד עם הולנד.

יצליחו להחזיר את הכבוד? (wtop)

צרפת – הולנד:
המשחק יתקיים ביום ראשון (ערב ראש השנה, 21:45) ויפגיש את הולנד וצרפת למשחק מסקרן באצטדיון סטאד דה פראנס בפריז, צרפת. הולנד שלא הצליחה להעפיל לאף טורניר מאז המונדיאל ב- 2014 (שם סיימה במקום השלישי) מגיעה למשחק הזה במטרה לעלות למגרש ולטרוף את הדשא, היא יודעת שיש לה סיכוי להעפיל דרך מפעל זה ותעשה הכל על מנת להעפיל ליורו. צרפת מגיעה אחרי משחק חוץ קשה נגד נבחרת גרמניה מה שאומר שבהפרש של ארבעה ימים תצטרך לשחק משחק לא קל בכלל, אך למרות זאת בבית הסיכויים לטובתה – יחד עם זאת, ההולנדים לא הולכים לעשות להם חיים קלים בכלל.
צרפת והולנד ישחקו בבית א' יחד עם גרמניה.

יצליחו לחזור לתקופה הטובה? (blogspot)

פורטוגל – איטליה:
המשחק יתקיים ביום שני (21:45) באצטדיון האור שבליסבון, פורטוגל, ויספק מפגש מדהים בין פורטוגל אלופת אירופה המכהנת לבין איטליה שלא הצליחה להעפיל לטורניר המונדיאל האחרון לאחר הפסד בפליאוף העלייה לשוודיה – ובכך אכזבה את כל העולם. פורטוגל, הנבחרת שזכתה בגמר ביורו האחרון בצרפת בהנהגתו של כריסטיאנו רונאלדו, רוצה לשמור על התואר ולכבוש את יבשת אירופה בפעם השנייה ברציפות אך תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הגדול שביקש (וקיבל) מנוחה. הסלסאו מגיעה אחרי משחק ידידות נגד נבחרת קרואטיה. מנגד נבחרת איטליה רוצה להחזיר לאוהדים קצת צבע ללחיים לאחר ההשפלה הקשה שספגה ולנסות לזכות ביורו.
פורטוגל ואיטליה ישחקו בבית ג' יחד עם פולין.

יחסר לפורטוגלים? (PBWB)

ספרד – קרואטיה:
המשחק יתקיים ביום שלישי בתאריך 11/9 ב-21:45 באצטדיון מנואל מרטינס ואלרו אשר נמצא באלצ'ה, ספרד, ובו ייפגשו הקבוצות למשחק מרתק, ספרד שמגיעה אחרי מונדיאל חלש בו הפסידה בשמינית הגמר לנבחרת רוסיה בפנדלים, אותה רוסיה פגשה את נבחרת קרואטיה בשלב רבע הגמר שבו קרואטיה ניצחה את רוסיה בפנדלים ודילגה מעל אנגליה בדרך אל הגמר – שם הפסידה לנבחרת צרפת. ספרד וקרואטיה נפגשו ביורו הקודם בשלב הבתים שם קרואטיה ניצחה את ספרד בתוצאה 2:1. קרואטיה במגמת עלייה מרשימה מגיעה למשחק הזה לאחר הגעה לגמר המונדיאל והיא רוצה לזכות בתואר ראשון בזמן הקצר שהיא קיימת כמדינה (28 שנים). נבחרת ספרד היא נבחרת מנוסה שכבר זכתה פעמיים (ברציפות) ביורו ופעם אחת במונדיאל, ומגיעה למשחק הזה במטרה לחפות על המונדיאל החלש.
ספרד וקרואטיה ישחקו בבית ד' ביחד עם אנגליה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הדרך לתואר ראשון מתחילה כאן? (FIFA)

שאר משחקי דרג א' ב"ליגת האומות" בפגרת הנבחרות של ספטמבר:
יום שישי 7/9 21:45: איטליה – פולין
יום שבת 8/9 19:00: שוויץ – איסלנד
יום שבת 8/9 21:45: אנגליה – ספרד
יום שלישי 11/9: איסלנד – בלגיה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort