בית"ר ירושלים הובכה מול הפועל חדרה בטדי, משה חוגג: "מקומו של לוזון מובטח"

רגע לפני שאנחנו יוצאים לפגרת הנבחרות ובתזמון שרק הכדורגל הישראלי יודע, יצא לדרך משחק הנעילה של המחזור השני, ביום שני (בניגוד לשאר הליגות הבכירות), והפגיש את הפועל חדרה, העולה החדשה מול בית"ר ירושלים באצטדיון "טדי" שבבירת ישראל.

חדרה קיוותה לתפוס תנופה על הניצחון במחזור הפתיחה מול העולה השנייה לליגת העל, הפועל ת"א, בזמן שהירושלמים רצו להשכיח את התבוסה למכבי פ"ת התוססת.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אריק סאבו, טל כחילה, טל בן חיים, אור זהבי, אופיר קריאף, אפונסו טיירה, עידן ורד (ק), ערן לוי, אור אינברום ויאקוב סילבסטר.

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, דויד מתאוס, ויאסם רבאח, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, קווין טפוקו, עלי חטיב (ק), סלים עמאש, פרדי פלומיין ולוסיו מרנייאו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

אחרי רבע שעה של משחק, ניתן לראות שדווקא האורחים מחדרה הגיעו מוכנים ומסודרים יותר לקראת ההתמודדות והמשיכו את היכולת הטובה ממחזור הפתיחה. פלומיין עשה לא מעט צרות להגנת הירושלמים ובדקה ה-17 סחט קרן. עלי חטיב הרים, אבל איתמר ניצן קלט ללא קושי. בדקה ה-20 מהלך נהר של עידן ורד הסתיים בפריצה של הקשר לרחבה ונפילתו בתוכה אבל השופט ביטל את טענת שחקני בית"ר לכדור עונשין כשסימן בצדק שהיה מאבק לגיטימי של גוף אל גוף על הכדור מול דויד מתאוס.

בדקה ה-22 פלומיין ניסה את מזלו אבל ניצן הדף.

בדקה ה-25' חדרה ביצעה את הטעות הראשונה שלה כאשר ויסאם רבאח איבד ברשלנות ליאקוב סילבסטר ונאלץ להכשילו, צהוב לשחקן ההגנה האורח.

בדקה ה-27' מהלך נפלט של אבו פאני שחרר את עלי חטיב לבעיטה מסוכנת אבל הקשר האורח לא דייק והכדור שרק ליד הקורה של ניצן.

הלחץ האורח נמשך ופלומיין עשה כרצונו בקו, מה שסידר מצב קורץ ללוסיו להבקיע אבל החלוץ הברזילאי לא היה מדוייק.

בדקה ה-38' של המשחק בית"ר ירושלים כבשה את הראשון כשסאבו הרים נהדר ובן ארצו סילבסטר נגח פנימה, אבל השמחה הייתה מוקדמת מדי שכן השער נפסל בטענת נבדל, עדיין 0:0 בטדי.

בדקה ה-40 קרן ירושלמית שהוגבהה על ידי ערן לוי הגיעה לכיוון אריק סאבו שהניף רגל ושלח טיל מהאוויר אך למזלו של אג'ידה הכדור שרק סמוך לקורה השמאלית שלו.

עד סיום המחצית לא היו אירועים נוספים, עדיין 0:0 כאן.

מחצית שניה:

המחצית השניה נפתחה, ואחרי 6 דקות רדשומות טאפוקו הכשיל את אוינברום וראה צהוב, כדור חופשי לירושלמים. ערן לוי לקח את הבעיטה אבל לא עבר את החומה.

בדקה ה-55' זה כבר הגיע! ההגנה הירושלמית כיסתה בצורה גרועה את פלומיין שהרים נפלא ולוסיו נגח פנימה, 1:0 מפתיע (?) לחדרה.

בדקה ה-58' התקפה מצויינת של הירושלמים כמעו והניבה שער. לוי מצא את סאבו שהכניס עומק לקריאף, הקשר איתר את אינברום ברחבה והקיצוני בעט אבל אג'ידה הדף ואת הריבאונד שלח סילבסטר בנגיחה מעל השער.

בדקה ה-60' חדרה הגיעה לעוד מצב קורץ, עמאש מצא את לוסיו ברחבה אבל הברזילאי בעט חלש לידיים של ניצן.

האורחים ערכו חילוף ראשון, עמאש יצא וחסן אבו זייד עלה לשחק.

מפלס העצבים עלה קצת אצל בית"ר עבירה של אור זהבי זיכתה אותו בצהוב מיותר.

גם בית"ר ביצעה חילוף, אנת'וני וארן עלה במקומו של אור אינברום.

בדקה ה-66 חדרה כמעט עלתה ל-2:0 אבל למזלה של בית"ר אבו פאני לא הספיק לכדור שהגיע לרחבה מול שער ריק.

בדקה ה-70' בית"ר הוציאה את אור זהבי המוצהב, מתן פלג עלה במקומו.

בדקה ה-75' חילוף אחרון בבית"ר, לירוי צערי עלה להופעה מחודשת במדי בית"ר כשהחליף את אופיר קריאף, גם חדרה ערכה חילוף כשהכניסה את עמית כהן במקום מוחמד אבו פאני. בין כל החילופים אג'ידה ראה צהוב על בזבוז זמן.

בדקה ה-77 בעיטה נוספת של ערן לוי שרקה סנטימטרים מעל המשקוף, בית"ר מחפשת את השער ופשוט לא מוצאת.

בדקה ה-79' המחליף הטרי מתן פלג נכנס לפנקסו של השופט אחרי עבירה במרכז השדה, הזמן אוזל והתוצאה היא עדיין 1:0 לחדרה.

בדקה ה-82' חדרה ביצעה חילוף אחרון, אסי גומא עלה במקום כובש השער לוסיו.

העצבים הירושלמים המשיכו וצעירי ראה צהוב אחר פגיעה בפלומיין.

בדקה ה-872 מהלך לא רע של בית"ר הניב קרן אחרי בעיטה טובה של סאבו אבל הירושלמים איבדו את המצב הנייח ברשלנות אחרי עבירה ברחבה.

נכנסנו לתוספת זמן של 5 דקות, הירושלמים במצב הזה יסתפקו גם בתיקו אם יצליחו לדייק, בינתיים וארן מחטיא את הכדור מול שער ריק מ-5 מטרים…

בדקות האלו שחקני בית"ר לא הצליחו להבקיע, חדרה עם אחת הסנסציות על הנייר, אבל בפועל מי שראה את המשחק לא יופתע לאור היכולת הספציפית של שתי הקבוצות לאורףך 90 הדקות.

תגובות:

שחקנה של הפועל חדרה ויסאם רבאח: "שמחים על הניצחון אבל אחרי החופש מחר ממשיכים לעבוד קשה ובצניעות. התוכננו טוב למשחק, שיחקנו כדורגל יפה ומכאן ממשיכים למשחק הבא. כל הדיבורים על זה שאנחנו יורדת בטוחה רק מדרבנים אותנו והיום הוכחנו מלא אופי. המטרה היא להמשיך באותה הדרך ולהישאר בליגה".

מאמן הקבוצה המנצחת, ניסו אביטן: "לא חלמנו להיות עם 6 מ-6 אבל אנחנו נראים טוב ואלו התוצאות. לא באנו להסתגר, שיחקנו כדורגל חיובי גם בדקות שבית"ר השתלטה על המשחק. עשינו את שלו אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע אני בטוח שיהיו לנו עוד ימים קשים מאוד לאורך העונה וכמו שידענו לשמוח עכשיו ולא לצאת מפרופורציות ככה גם נהיה בהפסדים. המטרה הברורה היא להישאר בליגה".

בצעד מעט מפתיע הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג ירד לדבר עם התקשורת. האיש החזק החדש בבירה אמר: "העידוד המסיבי של הקהל שבועיים ברצף למרות 2 הפסדים פשוט גרם לי להיות נבוך, הייתי חייב לדבר אתכם הערב ולהגיב. יש לנו דרך ארוכה עדיין ואנחנו נבנה את עצמנו לאן שהפוטנציאל של הקבוצה הזאת אמור לקח אותה". לשאלה האם גיא לוזון צריך להתחיל לחשוש למעמדו חוגג ענה בביטול מוחלט "מקומו של גיא מובטח, זה לא על הפרק בכלל. אנחנו עובדים יחד על חיזוק הקבוצה".

לוזון עצמו התייחס למשחק: "נראנו רע מאוד, יש פערים רבים בין ההתקפה להגנה ויש לי הרבה עבודה לעשות, לנו כקבוצה גם. גם אם בטעות היינו משווים או מנצחים הייתי עונה לכם אותו דבר, אנחנו עובדים על גיבוש הקבוצה".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית