פרמייר ליג: צמד ללוקאקו אצל ברנלי, ווטפורד הדהימה

עם מאזניים ביד ומשרתו של המיוחד על הכף, יצאה מנצ'סטר יונייטד לברנלי, למשחק שעשוי להיות חורץ גורלות על הקווים באולד טראפורד. ז'וזה מוריניו, לאחר שני הפסדים משפילים במיוחד וחדר הלבשה נוסף שאבד, נאבק בברנלי הקשוחה לא רק עבור נקודות, אלא גם, אולי, עבור משרתו.

ברנלי למעשה לא ניצחה העונה ב-90 דקות של כדורגל, עם שני הפסדי פרמייר ליג, ומגיעה אחרי הדחה מאכזבת מהליגה האירופית בידי אולימפיאקוס. שון דייץ' ינסה לנצל את המצב הרעוע של יריבתו הגדולה, ולהדריך את קבוצתו לנקודות ראשונות העונה.

 

ההרכבים הפותחים:

ברנלי: ג'ו הארט; פיל בארדסלי, צ'ארלי טיילור, בן מי, ג'יימס טארקוסקי; אהרון לנון, דווייט מקניל, ג'אק קורק, אשלי ווסטווד; ג'ף הנדריק, כריס ווד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, לוק שו, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף; נמניה מאטיץ', מרואן פלאיני, פול פוגבה; ג'סי לינגארד, אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו.

 

 

כבר בדקה השנייה קיבל ג'סי לינגארד כדור בצד שמאל של הרחבה, והניסיון שלו לסובב את הכדור לפינה הרחוקה שרק ליד העמוד של ג'ו הארט.

יונייטד המשיכה להפעיל לחץ מאסיבי על רחבת ברנלי, ובדקה השמינית כדור רוחב של ולנסיה שוב מצא את לינגארד, שניסה לדחוק פנימה אך נחסם ע"י טארקובסקי ונהדף אצל הארט.

המשחק מעט נרגע בדקות הבאות, אך את הרוגע הזה שוב שברה יונייטד. סאנצ'ס הרים לרחבה, לוקאקו השתחרר מהשמירה, הגיע לכדור בצורה מושלמת ונגח פנימה את שער היתרון. 1:0 למנצ'סטר יונייטד.

יונייטד המשיכה את הלחץ והכדורגל הטוב, ועל סף ההפסקה היא תוגמלה בשער נוסף. בסיום התקפה יפה, לוקאקו הכין ללינגארד. הבעיטה שחו פגעה בשני שחקני ברנלי לפני שנפלה לרגלי לוקאקו, והבלגי אמר תטדה ודחק פנימה את השני שלו. 2:0 ליונייטד.

כמו בשבוע שעבר, יונייטד נתנה 45 דקות ראשונות מצוינות. ההבדל? הפעם, זה התבטא גם על לוח התוצאות, ויונייטד ירדה להפסקה מרוצה הרבה יותר.

לפני המשחק. (Burnley Twitter)

 

יונייטד לקחה את המחצית השנייה לכיוון המועדף עליה – משחק רגוע ואיטי על מנת לשמור על היתרון. ברנלי פשוט לא הראתה מספיק איכות כדי לערער את השליטה של יונייטד במשחק.

בדקה ה-68 השקט מעט נשבר. המחליף הטרי מרכוס ראשפורד, הוכשל ברחבה וסחט פנדל ליונייטד. פוגבה ניגש לבעוט, אך הארט קרא אותו נכון והדף את הבעיטה בקלות.

ראשפורד השפיע שנית על המשחק כעבור ארבע דקות. מפגש בוטה בינו לבין בארדסלי הסתיים בכרטיס אדום לעבר האנגלי הצעיר, ויונייטד נאלצה לשחק את 18 הדקות האחרונות עם שחקן פחות.

מטבע הדברים, מוריניו ויונייטד בחרן לרדת עוד יותר אחורה, ולהסתמך על הקושי של ברנלי ביצירת מצבים. האסטרטגיה הזו הוכיחה את עצמה, ויונייטד סיימה את המשחק בניצחון. מוריניו בטוח, בינתיים.

כיכב. (Man Utd Twitter)

 

עוד היום בפרמייר ליג:

במשחק המוקדם של היום, ארסנל ניצחה 3:2 בקארדיף. מוסטאפי העלה את התותחנים ליתרון בדקה ה-12, קמראסה השווה על סף ההפסקה, אובמייאנג החזיר לארסנל את היתרון, עד ששוב השוותה קרדיף מרגלי דני וורד. שער של לקאזט בדקה ה-81 הכריע לבסוף את ההתמודדות.

בקרב בין מושלמות, ווטפורד אירחה את טוטנהאם. האורחת, במשחק לא מרשים, עלתה ליתרון משער עצמי של דוקורה בפתיחת המחצית השנייה. אך שתי נגיחות ממצבים נייחים, אחת של טרוי דיני ואחת של קרייג קת'קארט, הפכו את היוצרות לטובת הצרעות.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort