לה ליגה: בכורה לקורטואה, עוד צמד לבנזמה

נדירות העיתים בהן במדריד מופנה אור הזרקורים דווקא לאיש העומד בשער, עוד יותר בנסיבות שאינן שליליות. אך זה היה בדיוק המקרה הערב (שבת) כאשר אירחה ריאל מדריד את לגאנס במסגרת המחזור השלישי בלה ליגה.

השוער המצטיין של מונדיאל 2018 חתם בריאל מדריד בחלון ההעברות שהסתיים אתמול, והבכורה שלו בשער הייתה האירוע לו כולם חיכו במדריד – קיילור נבאס פתח בשער את שלושת המשחקים הרשמיים הראשונים של הבלאנקוס.

בכך חזר קורטואה לכדורגל הספרדי ולעיר מדריד, בה עשה חלק נכבד ויפה מהקריירה שלו במדי אתלטיקו. ביריבה העירונית לא כולם מעריכים את המעבר שלו, אך ללא ספק מדובר בקנייה מסקרנת, ומצב השוערים בריאל מדריד ימשוך עיניים רבות העונה.

 

ההרכבים הפותחים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דניאל קרבחאל, מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן; קאזמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'; גארת' בייל, מרקו אסנסיו, קארים בנזמה.

לגאנס: איבן קוויאר; חואנפראן, ג'ונתן סילבה, דימיטרוס סיובאס, אונאי בוסטינזה; רובן פרז, ג'רארד גומבאו; נאביל אל זהאר, מיכאל סנטוס, חאבייר אראסו; גוידו קאריז'ו.

 

כבר בדקה החמישית הגיע מצב ראשון לריאל, כאשר מרסלו הכניס כדור יפה מעומק אגף שמאל. אסנסיו, שסחט שני פנדלים בשבוע שעבר, קיבל אותו יפה עם החזה והגיע מול קווייאר, אך ניסה להקפיץ מעליו והקפיץ מעל השער במקום.

בדקה ה-16 ריאל שוב איימה על השער. הגבהה יפה מאגף שמאל מצאה דווקא את ראשו של קרבחאל – הוא הוריד לבייל, שבעט כדור חזק ממרכז הרחבה. קווייאר הדף בצורה מרשימה, אך הכדור נכנס בכל זאת. 1:0 לריאל מדריד. בייל עם שער שלישי בשלושה משחקים.

שש דקות לאחר מכן, קורטואה קיבל משימה ראשונה. הגבהה לרחבה מצאה את רגלו של אראסו, שחלף על פני קאזמירו והוכשל על ידי הקשר הברזילאי. פנדל ללגאנס. האיש שניגש לבעוט את הפנדל הוא החלוץ גוידו קאריז'ו. הוא שלח את קורטואה לפינה אחת וגילגל בקלות לאחרת, 1:1. לחץ בריאל מדריד.

הספיגה ללא ספק השפיעה על היכולת של ריאל, שנראתה רגועה לחלוטין קודם לכן. היא כמעט וספגה שוב בדקה ה-27, כשמייקל סנטוס התחיל מתפרצת אך סיים אותה בבעיטה חלשה לידיים של קורטואה.

ריאל השתלטה על המשחק בחזרה באופן הדרגתי, אך התקשתה לסכן את השער. זאת עד לדקה ה-43, אז כדור יפה של אסנסיו מצא את בנזמה, והוולה החד שלו מזווית די קשה נהדף לקרן ע"י קווייאר.

ריאל מדריד ירדה למחצית עם תוצאה לא נוחה ועם הרבה לחץ על הכתפיים, וללא ספק עם צורך רציני לשפר את המחצית הראשונה שלה.

לא חגגו בחדר ההלבשה. (Real Madrid Twitter)

 

זה בדיוק מה שעשתה ריאל. הגבהה מדוייקת של אסנסיו שוב מצאה את בנזמה, שגבר על המגן שלו ונגח את הכדור לפינה של קווייאר. השופט, בתחילה, פסל את השער בטענה לעבירה של בנזמה, אך לאחר מבט ארוך בהילוך החוזר, התברר שהעבירה בוצעה דווקא על ידי שחקנה של לגאנס. השער, כמובן, אושר, וזה 2:1 לריאל בדקה ה-48.

בדקה ה-62, שוב הופיע בנזמה. מספר 9 של ריאל קיבל ממודריץ' על סף הרחבה, ושיגר כדור נמוך ומדוייק לפינה. 3:1 לריאל מדריד, בנזמה עם שער ליגה רביעי בשלושה משחקים.

שלוש דקות אחר כך, אסנסיו חזר לסורו. פריצה שלו באגף שמאל הסתיימה בהכשלה בתוך הרחבה, וזה פנדל לריאל מדריד, פעם נוספת אסנסיו סוחט. סרחיו ראמוס ניגש לבעוט, ובדיוק כמו יריבו במחצית הראשונה, בעט לפינה הנגדית לזינוק השוער. 4:1 לריאל מדריד.

ריאל מדריד שייטה מכאן לניצחון פשוט, והשאירה מקום לתהייה – מדוע זה לא יכל להיות פשוט לאורך כל המשחק, ולא רק במחצית השנייה? ובכל מקרה, שלוש נקודות הן שלוש נקודות, ולא משנה כיצד הושגו – בעיקר כשזו התוצאה הסופית.

 

 

מוקדם יותר היום בלה ליגה, סלטה ויגו ניצחה 2:0 את אתלטיקו מדריד. שערים של מקסי גומס בדקה ה-46 ושל יאגו אספאס בדקה ה-52 סגרו את הסיפור, ואתלטיקו יצאה מהמשחק הזה ללא נקודות ועם שחקן אחד פחות, לאחר שסאביץ' הורחק בדקה ה-70.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort