מבצע אמיר: עגייב עזר להפועל ת״א לנצח את הפועל חיפה

אחרי ההפסד בשבוע שעבר מול העולה החדשה החבורה של קובי רפואה רוצה ניצחון ראשון בליגת העל אחרי עונה בלאומית מול הקהל הביתי. מהצד השני עומדת מחזיקת הגביע שרוצה ניצחון שני אחרי שהביסה במחזור הראשון 5:0 את נתניה. קלינגר פותח בהרכב זהה לזה שהביס את נתניה. בהפועל תל אביב שלושה שינויים בהרכב מזה שפתח בשבוע שעבר, רז כהן יחליף את ספורי הפצוע ולבקוביץ' יקבל את אפודת השוער, אליאס יחליף את גוטליב המורחק.

הרכבים:

הפועל ת"א: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רוג'ר ברנרדו, רז שלמה, מרווין פריסמן, ניר לקס, שי אליאס, רז כהן, רועי זיקרי, אחמד עאבד, עומר דמארי.
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, ריקי מיטריבסקי, שון גולדברג, רסמוס סויסטאד, מקסים פלוקצ׳נקו, ראדו גינסארי, נס זמיר, אלי אלבז.

מהלך המשחק:

בתחילת המשחק נערך טקס לזכרה של אוהדת הקבוצה אתאר אלהוזייל ז״ל שנהרגה בתאונת דרכים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
טקס לזכרה של אוהדת הקבוצה צילום:חלי ישראל
טקס לזכרה של אוהדת הקבוצה (צילום: חלי ישראל)

 

4׳ אליאס מנסה את מזלו מ-16 מטר, הכדור מחוץ למסגרת.
16׳ רועי זיקרי הגביה כדור לרחבה דמארי נגח לידיים של שטקוס.
37׳ כרטיס צהוב ראשון במשחק לגבריאל תאמאש
39׳ עידן כהן הרים כדור קשה לדמארי ששוב נגח לידיים של שטקוס.
58׳ חילוף בהפועל ת״א אמיר עגייב נכנס במקום רז כהן
60׳ חילוף כפול  בהפועל חיפה נכנסו גל אראל ואתנאסיוס פאפאזוגלו יצאו נס זמיר וראדו גינסארי
63 מצב לשער, עאבד פרץ לרחבה ובעטשל שטקוס שעצר.
83׳ חילוף בהפועל חיפה גילי ורמוט נכנס יוצא  מקסים פלקושצ'נקו
87׳ גול!! אמיר עגייב כובש  ומעלה את הפועל ת״א ל-1:0

 

בסיום המארחת חגגה משער בודד של עגייב, חיפה נחתה למציאות קשה אחרי הניצחון המוחץ בשבוע הקודם.

תגובות:

קובי רפואה: אני לא אשקר, היה לחץ, לחץ צריך לקחת לכיוונים חיובים המיוחד לשחקנים שלך. כל משחק בהפועל תל אביב הוא לחץ כשאתה לא מנצח, זה טבעי ואני יודע את זה. אני מאוד שמח על הניצחון הזה, הניצחון הזה היה מוצדק, זה היה יכול להיגמר יותר מ-1:0. 1:0 זה תמיד מתוק. הקהל מאוד נהנה מהמחויבות של השחקנים וזה הדבר הכי חשוב. אמרתי את זה תמיד, הקבוצה הזו צריכה להיות מחויבת והיום כולם היו מחויבים. לא נתנו לנו סיכוי לפני המשחק הזה, שיחקנו בלי שני הבלמים שלנו. ממשיכים קדימה, כמו שלא ניכנס לדיכאון אחרי הפסדים לא נצא מפורפורציות אחרי ניצחונות. אני חושב שאריק הוא שוער מציין, ההחלטה הייתה לפני שלושה ימים. ברגע שנמצא את האיזון יהיה לנו קל להתמודד עם כל הקבוצות.
על עגייב, הוא מתאמן מאוד קשה.

ניר קלינגר:
הייתה נפילה ביכולת, נפילת מתח יש רק בחברת חשמל, אני לא יודע איך אפשר לא לבוא דרוך למשחק כזה עם כל כך הרבה קהל וכל כך הרבה אמוציות. אני חושב שמשחק ההתקפה שלנו היה תקוע מאוד לא עשינו את תבניות ההתקפה שלנו השחקנים היו מאוד אנמים מבחינה התקפית. הקבוצה שלי הייתה חלשה מאוד היום מבחינה התקפית. גם אם היה נגמר 0:0 הייתה אומר לכם את זה. אני מצפה לנצח משחק כזה. אני מצפה שתגיע למצבי הבקעה. פתחנו טוב את המשחק ובזה זה הסתיים. אנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו, זה שאני מחמיר עם עצמי ועם הקבוצה זה אומר שאנחנו שואפים יותר גבוה מהתוצאה של היום וחבל שזה קרה. אני לא מאמין בקטע של בואו נרד לקרקע אני מאמין דווקא בואו נמנף ניקח את הניצחון במחזור הראשון ונמשיך. הפועל ת"א היו יותר טובים. מה שהכריע את המשחק זה היכולת ההתקפית הדלה שלנו. עשינו חילופים התקפיים וזה לא עבד, הפועל חיפה לא שיחקה את המשחק הרגיל שלה היום. היינו חייבים להיות יותר טובים ויותר יצירתיים ולא היינו ולכן הפסדנו.
על שחקני הפועל חיפה שזומנו לנבחרת: אני חושב שמי שמגיע לנבחרת צריך להוכיח את זה כל שבוע מחדש כי לנבחרת מגיעים דרך הקבוצות ולא להפך.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort