לאן פנייך מועדות מכבי חיפה?

אחרי עוד עונה שירדה לטימיון הירוקים עלו אמש לכר הדשא בנתניה והיו רוחות של שינוי בקרב הקהל הירוק.

הירוקים שהציגו יכולת לא רעה בגביע הטוטו ואף ניצחו בדרבי ועלו לגמר הגביע שגם הוא יפגיש אותם נגד הצהובים, היו בטוחים שיש להם מה לתת נגד מכבי תל אביב ואף כעסו שחיסלו להם את הסיכויים לניצחון.

אך שוב, מאוחר מידי התגלו הליקויים שכולם ראו כבר מהעונה הקודמת.

אני שואל את אלאך- מה התוכניות? הטווח הארוך לא תמיד יספק תירוץ והאוהדים הירוקים מחפשים תשובה!

איך יכול להיות שאחת מההגנות הכי חלשות בליגת העל אשתקד לא עברה שינוי למעט חבשי? שכרגע נקודת האור היחידה בהגנה של הירוקים! החזירו את עופרי ארד מהשאלה כדי לחמם את היציע?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

איך ייתכן שגם העונה אין חלוץ במכבי חיפה? אומנם מוקדם לשפוט ואני חושב שהוא עוד יפתיע אבל המזג החם של קראמר עוד יעלה ביוקר למכבי חיפה במהלך העונה.

לא רק שהוא לא תורם למשחק ההתקפה הוא גם חסר אחריות ומצא את עצמו מורחק באדום לאחר שסינן כמה מילים מיותרות לעבר אדלר.

ההבדל המשמעותי והברור ביותר אתמול היה בעיקר ספסל המחליפים, כבר אז היה אפשר לראות את הבעיה הגדולה ביותר של מכבי חיפה בשנים האחרונות- חוסר יצירתיות.

איך ייתכן שבספסל של מכבי תל אביב יושבים שחקנים שוברי שיויון דוגמת עומר אצילי, דור מיכה, אלירן עטר, קיאטרסון. ובספסל של מכבי חיפה יושבים שחקנים להוציא את סלליך ללא יכולות התקפיות שיכולות לשנות משחק.

הבעיות במכבי חיפה עצומות ולא באמת ניתן לדבר על כולם, אך מה שברור לכולם זה שגם השנה מכבי חיפה לא תהווה פקטור במירוץ האליפות, רחוק מזה.

זה הזמן לתת את ההזדמנות למי שמגיע- לדעתי עופרי ארד לא נופל ברמתו מדוס סנטוס או ריינן (שאגב היה בסדר גמור אתמול), מעט בטחון ותיאום עם חבשי והם יכולים להיות צמד חזק מאוד בהגנה הישראלית.

סאן מנחם חייב להמשיך לקבל קרדיט בקו השמאלי בעוד שלגבי מאבוקה צריך לחשוב, בשיטה הנוכחית הוא רק הורס למכבי חיפה, מאבוקה מגן קלאסי לשיטת שלושת הבלמים

מנדז'ק היה ניראה מלא בטחון במרכז השדה, רואים שמדובר בקשר שישדרג את הכוח במרכז המגרש יחד עם אזולאי, שנכון להיום הוא היחיד שיכול לסכן הגנות עם כדור חכם אחד, דבר שחסר מאוד במכבי חיפה.

רוקאביציה, לא היה קיים אתמול (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
רוקאביציה, לא היה קיים אתמול (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

באגפים צריכים לשחק רוקאביציה וסולליך (שלא ברור איך לא שיחק אתמול) כאשר הרוטציה צריכה להמשך עם עמית זנטי ומוחמד עוואד שניראה טוב אתמול.

שאלת החלוץ המרכזי במכבי חיפה עדיין לא ברורה, למכבי חיפה חסר החלוץ האיכותי שיוביל אותה לפסגה וזה משהו שכרמל יצטרכו לפתור בקרוב.

נטע לביא אמש, רחוק מלעשות את השינוי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

גם פרד רוטן לא חף מאשמה, המאמן מוכיח שוב ושוב שהמאמנים היריבים תמיד צעד לפניו.

רוטן פעם אחד פעם מאחר בחילופים, לא רואה את הבירור מאליו ולפי איך שזה ניראה היום ההולנדי רחוק מלהוביל את הירוקים לפסגה בחזרה.

יעקב שחר צריך לחשוב טוב טוב לאן פנייה של מכבי חיפה מועדות, האם לעוד עונה שתסתיים בבושה, או התעוררות כבר בתחילת העונה על מנת למנוע את זה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort