בני סכנין והפועל רעננה סיפקו לנו את ה-0:0 הראשון לעונה

בני סכנין אירחה בדוחא את הפועל רעננה במחזור הראשון של ליגת העל.

כמו בכל שנה בני סכנין התקשתה להעביר את הקבוצה בבקרה אך היום (יום ראשון), היא הצליחה להעביר את כל השחקנים בבקרה ושחקני הרכש החדשים, שבין היתר מונים את, מהראן ראדי, קלאודמיר פריירה ואקפיבו, חלוץ הזר החדש של המועדון, עמדו לרשות המאמן שהורשה לעמוד על הקווים, הלוא הוא בני בן זקן.

בצד של רעננה הגיעו עם סגל שמזכיר את שנה שעברה ועם קורצקי על הקווים יקוו לעשות עונה יותר מוצלחת.

מהלך המשחק

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה כאשר קיבלנו הזדמנויות מעוטות במחצית הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה השלישית מרטין אלאניס ניסה לאיים מרחוק את שערו של קנדיל אבל לא מצא את המסגרת.  מכאן המשחק נרגע, מבחינת מצבים, כי כרטיסים צהובים נשפלו גם נשפלו, בן והבה, אקפביו וסארי פלאח ראו את הכרטיס הצהוב בחצי השעה הראשונה של המשחק.

בדקה ה-32 אלאניס היה שוב אחראי על האיום, הפעם כדור חופשי אותו לקח כן מצא את המסגרת, אבל קנדיל היה מוכן ועצר את הכדור, למרות שתפס בקלות את הכדור קנדיל השמיט את הכדור אך התעשת מהר ומנע הזדמנות נוספת של רעננה.

שתי דקות מאוחר יותר שלומי אלוזאי ניסה בעיטה יומרנית ממרחק רב והכדור שלו הלך היישר ליציע. שלוש דקות חלפו ואיהאב גנאים הראה לחלוץ איך עושים את זה מדויק יותר, כאשר הוא השתלט על כדור עם החזה בתוך הרחבה ובעט לשער, הכדור שלו היה עם עוצמה אך למרכז השער ואסף צור לא התרשה לקחת את הכדור.

זה היה גם ההזדמנות האחרונה במחצית אבל לא נרד כמובן לפני שגם מירקו אורמוש נכנס לפנקסו של השופט עם עבירה שזכתה אותו בכרטיס הצהוב.

גם המחצית השנייה נפתחה בקצב החלש כאשר את המצב הראשון ראינו לאחר עשר דקות כאשר ראדי ניסה לאיים מרחוק אבל הכדור שלו הלך מעל המשקוף.

שלוש דקות מאוחר יותר מוגרבי כבר ייצר לעצמו מצב טוב יותר ומקצה הרחבה ניסה להקפיץ מעל צור, ניסיון לא מוצלח וצור תפס בקלות את הכדור.

בדקה ה-62 קורצקי ביצעה חילוף ראשון במשחק, יואב תומר פינה את מקומו לטובת כארם ארשיד.

דקה חלפה וכדור קרן הלכה לראשו של מירקו אורמוש, שנגד לפינה הקרובה ונעצר רק ברשת החיצונה.

בדקה ה-67 קלאודמיר פריירה נכנס לבכורה במדי סכנין ומי שסיים את חלקו בהתמודדות היה אבו ריא.

אחרי שפריירה נכנס לבכורה, הפעם אקפביו, שערך בכורה בהרכב של סכנין הוחלף בדקה ה-70 לאחר שלא היה משמעותי במשחק בכלל, אוסמה חלאילה נכנס על מנת לנסות להכריע את ההתמודדות. בנוסף גם רעננה ביצעה חילוף נוסף כאשר עדי נימני שנפצע הוחלף, דין מימוני נקרא להחליפו.

בדקה ה-73 אריאל נגואקם נכנס במקומו של טל איילה.

בדקה ה-75 עוביידה חאטב החליף את אמיר נסאר ופחות מדקה על המגרש הספיקו לו בשביל לספוג את הכרטיס הצהוב הראשון שלו לעונה.

בדקה ה-77 פריירה ניסה בעיטה מרחוק אבל צור לא התקשה לעצור את הכדור.

בדקה ה-83 פריירה סחט עבירה מכ-22 מטר מהשער וגם גרם לכך שכארם ארשיד יספוג את הכרטיס הצהוב, מי שלקח את הבעיטה היה דווקא מהראן ראדי, והקשר הותיק שחזר העונה הביתה בעט נהדר ונבלם רק במשקוף השער. ההזדמנות ללא ספק הטובה במשחק עד כה.

השופט הוסיף 4 דקות תוספת זמן ובדקה הראשונה סכנין הרוויחה כדור חופשי, אותו פריירה ביקש להגביהה אבל מי שהגביהה בסופו של דבר היה כמובן ראדי, הכדור הוגבה למרכז הרחבה והגנת רעננה הצליחה להתמודד ולהרחיקו. עוד דקה חלפה וראדי קיבל הזדמנות נוספת להגביה כדור חופשי לרחבה, הפעם הכדור שלו עבר את כל שחקני ההגנה ונעצר רק אצל אסף צור שחיבק את הכדור.

סכנין חיכו לתוספת הזמן בשביל לשבת על השער של רעננה, אוסמה חאלילה קיבל כדור ברחבה ובעט אותו טוב אבל לא מספיק מדויק והכדור עלה מעל השער. זה גם היה אקורד הסיום של המשחק והשופט שרק לסיום, 0:0 ראשון לעונה בליגת העל.

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, אלבן פנישי, עלי אבו ריא (קלאודמיר פריירה,67'), סארי פלאח, עלי עותמאן, אמיר נסאר, מהראן ראדי, גנאים איהאב, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי וג'ורג'י אקפביו (אוסמה חלאילה,70').

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני (דין מימוני,70'), בן והבה, עמנואל אמבולה, עידו לוי, מירקו אורמוש, בן בנימין, דייגו מרטין אלאניס, נמניה ניקוליץ', טל איילה (אריאל נגואקם,73') ויואב תומר (כארם ארשיד,62').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort