צרפת: ליון גברה על שטרסבורג

הערב נפתח מחזור ה-3 בליגה הצרפתית ובמשחק הזה ליון אירחה בביתה את שטרסבורג.

ליון, לאחר שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי וקיבלה את הכרטיס הישיר לליגת האלופות, פתחה את העונה לא בצורה טובה – למרות הניצחון הראשון במשחק בית על אמיין, קבוצה הפסידה במשחק חוץ נגד קבוצה לא הכי גדולה ריימס 0:1 ולא מעט ביקורת ספגה הקבוצה על הקושי בפיצוח הגנות צפופות.

המאמן של ליון ברונו ג'נסיו אמר שהקבוצה למדה את הלקח הדרוש, שהקבוצה חייבת להיות יותר אקטיבית ב-25 מטרים האחרונים של המגרש ולהיות הרבה יותר אגרסיבית. בנוסף ג'נסיו אמר שנביל פקיר חזר להיות כשיר והוא אמור להקל על הקבוצה במשימה הזו, ומאוד שמח שהקפטן חזר ושלמרות שהיה קרוב הקיץ לעזוב לליברפול, נשאר ומרגיש טוב עם זה.

שטרסבורג מצד שני פתחה את העונה יותר טוב מליון והקבוצה שבעונה הקודמת הצליחה לשרוד רק במחזור ה-37 דווקא נגד ליון בזכות שער דרמטי של ליאנדרה בדקה ה-90+4 השיגה 4 נקודות כבר מפתיחת העונה – ניצחה את בורדו בחוץ 2:0 ועשתה תיקו 1:1 מול סנט אטיין. הרבה מזה גם בזכות העובדה שבשני המשחקים הללו שטרסבורג שיחקה ביתרון מספרי רוב המשחק. אך בשביל ליון זאת היתה הזדמנות לנקום בשטרסבורג שעקב ההפסד במחזור ה-37 איבדה הזדמנות לסיים את הליגה במקום השני וסיימה רק בשלישי.

מבחינת הסגל ליון הגיע עם פקיר שחזר לכשירות ולופס שחזר לאחר השעייה מהעונה הקודמת לאחר משחק מול מארסיי, אך עדיין ללא מארקל וגיורי שהוא לא ישחק עוד המון זמן עקב פציעתו החמורה. שטרסבורג הגיע ללא ליאנדרה שכבש את השער הניצחון במפגש האחרון שלהן וללא קורגנט וסאדי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

ליון: לופס, רפאל, מרסלו, מורל, מנדי, דיופ(פקיר דק' 79), טוסארט, אנדומבלה(דיאז דק' 87), טראורה, טרייר(עוואר דק' 75), ממפיס

שטרסבורג: סלס, ללה, קונה, מיטרוביץ', קארול, סיסוקו(פופאנה דק' 84), קאס'י(זוהי דק; 75), תומאסון, מרטין, גונסלבש(אג'ורקה דק' 63), דה קוסטה

את ההזדמנות הראשונה יצרה ליון שפתחה את המשחק בשליטה על הכדור וטראורה בעט חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך לכיוון המרכז וסלס טפס את הכדור בלי בעיה בדקה ה-7. לאחר דקה שטרסבורג הגיבה במתפרצת – ללה ברח עם הכדור, מסר ימינה לתומאסון שהחזיר בסוף עם רוחב כדור ללה למרכז הרחבה, אך ללה לא פגע בכדור. בדקה ה-9 ניסה גם מנדי להפתיע את סלס עם הבעיטה מחוץ לרחבה – שוב סלס טפס את הכדור בלי מאמץ. בדקה ה-12 שוב חור בהגנה של ליון, קארול מסר רוחב למרטין שהיה לבד ברחבה, אך שוב זה הלך מחוץ למסגרת. ממפיס בדקה ה-16 בעט לא רע מבעיטה חופשית – סלס שוב טפס את הכדור. בדקה ה-21 לאחר עוד התקפה מתמשכת של ליון בעט מהאוויר טוסארט – הכדור הלך לפינה הקרובה וסלס הצליח לעדוף אותו ומהפעם השנייה הצליח לקחת אותו לידיים. שטרסבורש שוב עקצה בדקה ה-27 וקארול בעט למסגרת מחוץ לרחבה, אך אנטוני לופס הגיב מצויין ועדף את הכדור לקרן. קצב במשחק ירד, ליון התקשה מאוד לייצר הזדמנויות והיה מובן למה ליון הפסידה את משחק הקודם. אך לפתע בדקה ה-42 ליון כבשה! מנדי מסר לכיוון לדפאי, דפאי לא היה מספיק לכדור הזה אבל עקב שמירה לקוייה של קונה וללה טרייר, האקס של שטרסבורג הספיק להגיע לכדור ושלח מנגיע אחת את הכדור מדוייק לפינה רחוקה 0:1 לא מוצדק של ליון.

טרייר הראה שהוא בהחלט חלוץ ששוה 11 מיליון וכבש נגד האקסית (קרדיט:twitter)

המחצית הסתיימה ביתרון מינימלי של ליון שלא הרשימה בכלל וכרגע הקבוצה לא נראת בכושר כמו שהיא היתה בעונה הקודמת.

מחצית השנייה נפתחה בבעיטה של טראורה שפרץ לתוך הרחבה, אך הבעיטה של הקשר נעדפה לקרן. הקרן הזה כמעט הסתיים גם כן בשער, אך הבעיטה של טוסארט עברה ליד הקורה. ובדקה ה-64 ליון כבשה את השני! חטיפת כדור ממיטרוביץ' הסתיימה במתפרצת קטלנית של ליון, ממפיס ברח עם הכדור עד סף הרחבה, שיחרר מעולה את הכדור לטראורה שהיה לבד לגמרי בצד השני, טראורה הראה קור רוח ענקית, עבר את השוער ושחקן הגנה ושלח כדור מכמה מטרים לפינה הקרובה 0:2 לליון.

בדקה ה-68 ממפיס דפאי שוב בעט לא רע מבעיטה חופשית, אך הכדור עבר ליד הקורה הרחוקה. לאחר 3 דקות טראורה שוב בעט, אך הפעם מהאוויר מחוץ למסגרת – הכדור הגיע לידיים של סלס. בדקה ה-80 אג'ורקה נגח מסוכן לאחר הגבהה לתוך הרחבה, אך הכדור נכנס לרשת החיצונית בלבד. ליון המשיכה לשלוט במשחק והיתה קרובה מאוד לכבוש את השער השלישי, אך הבעיטה חופשית על סף הרחבה של דפאיי היתה חלשה והכדור הגיע לידיים של סלס. משחק הסתיים בניצחון לא מרשים, אך חשוב שיתן יותר ביטחון לקבוצה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort