כמה התגעגענו: לקראת מחזור הפתיחה בליגת העל

מחר, יום שבת ה-25 באוגוסט סוף סוף ליגת העל בכדורגל חוזרת. שלושה חודשים לאחר שהסתיימה, תפתח לה הליגה עם מספר משחקים סופר מעניינים וכשהכל פתוח, אין כמו התחלות חדשות וכמה חיכינו לרגע הזה.

מ.ס אשדוד – בני יהודה ת"א:
ההתמודדות שתפתח את המחזור הראשון היא ההתמודדות בין מ.ס אשדוד ובני יהודה ת"א.
אשדוד, מגיעה לאחר קיץ דיי שקט כאשר החתימה את המאמן הזר בובי מילבסקי ששיחק בעבר בליגת העל. הקבוצה הדרומית, צברה רק שתי נקודות מחמישה משחקים בגביע הטוטו. בנוסף,  האשדודים הפסידו לחדרה במשחקם האחרון והובסו מול הפועל רעננה ומכבי פ"ת. על הנייר, מ.ס אשדוד היא מועמדת חזקה לירידת ליגה והיא תנסה כבר מהמחזור הראשון לאגור נקודות כדי להישאר בליגה. לעומתה, מגיעה האורחת בני יהודה לאחר עונה נהדרת בה סיימה בפלייאוף העליון אך במשחקי גביע הטוטו לא הרשימו בכלל. הכתומים, הצליחו להשאיר חלק נכבד משחקני הסגל ובראשם את אמיליוס זובאס השוער הנהדר. כמו כן, אבוקסיס חתם בתחילת הפגרה על חוזה לחמש שנים. הסגל של בני יהודה מסתמך כעת בעיקר על שחקנים צעירים מושאלים וכאלה שגדלו במועדון והוא מעוטר רק בשלושה זרים, זובאס, מאוויס צ'יבוטה (שיאוזרח בקרוב) והקשר איסמעילה סורו. בני יהודה, תיהיה חייבת חיזוקים נוספים כדי לנסות לשחזר את העונה הנהדרת מאשתקד ותנסה כבר ממחר להיכנס לקצב.

כדאי לשים לב אל: ירדן שועה, שחקן ההתקפה המוכשר של בני יהודה פרח במשחקי גביע הטוטו ועשוי להיות תגלית העונה אם ימשיך עם היכולת הטובה.

ניחוש מושכל: לטעמי, הקבוצה של אבוקסיס תהיה המרענן של הליגה, לעומת אשדוד שהיא המועמדת הבכירה שלי לירידת ליגה. 2-1 בני יהודה ת"א.

הפועל חדרה – הפועל ת"א:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחזור הראשון יפגיש גם את שתי הקבוצות שעלו אשתקד מליגת המשנה. הקבוצה שהדהימה את כולם בעונה שעברה, הפועל חדרה סבלה מקיץ מבלבל. מצד אחד החלו ההכנות לעונה החדשה, אך מצד שני חוסר וודאות מבחינה כלכלית כאשר כמעט ולא יכלו לפתוח את העונה. חדרה החתימה מספר שחקנים שכבר מכירים את הליגה כמו לוסיו ואוסטין אג'ידה והוסיפה למספר הזרים גם מספר שחקנים ישראליים מנוסים כמו חסן אבו זייד ועלי חטיב. חדרה היא המועמדת הבכירה לירידת ליגה העונה אך דווקא בגלל שלא סופרים אותה היא עלולה להפתיע את כולם. מנגד, תעמוד האורחת הפועל ת"א. הפועל ת"א שעלתה די בקלילות לליגת העל בנתה את עצמה בכדי לנסות ולהגיע לפלייאוף העליון. האדומים, התחזקו במספר שחקנים איכותיים ביניהם עומר דמארי ואחמד עאבד. הפועל, נראתה טוב ברוב משחקי גביע הטוטו אך בשבוע שעבר הובסה 4:1 בדרבי מול הרכב שני של מכבי ת"א.

כדאי לשים לב אל: אחמד עאבד, הקשר ההתקפי הנהדר, שחזר לארץ לאחר חצי שנה סבירה בטורקיה, פתח נהדר את העונה ואם ימשיך ביכולת יוכל להפוך לשחקן המוביל של האדומים העונה.

ניחוש מושכל: הפועל חדרה על הנייר עם הסגל החלש ביותר בליגת העל אך לא תפרוש שטיח אדום לשאר קבוצות הליגה. מנגד הפועל ת"א תגיע לטרוף מחדש את הליגה עם תמיכה חזקה מהקהל האדום. פערי האיכות יכריעו, 2:0 הפועל ת"א.

הפועל חיפה – מכבי נתניה:

עוד קרב נהדר שמספק לנו המחזור הראשון בליגת העל הוא בין מחזיקת הגביע, הפועל חיפה לקבוצה האטרקטיבית ביותר בעונה שעברה, מכבי נתניה. הפועל חיפה, מגיעה להתמודדות לאחר זכייה בתואר אלוף האלופים וקמפיין אירופי סביר בו עברה סיבוב אחד אך הודחה נגד אטלנטה האיטלקית. כמו כן, הפועל חיפה איבדה את שני שחקני המפתח בהתקפה שלה, עדן בן בסט ואלון תורג'מן אך שמרה על רוב שחקני  הסגל מהעונה שעברה כולל השוער הנהדר ארנסט שטקוס. הפועל חיפה התחזקה בחלוץ זר שעושה רושם טוב בינתיים ובאלמוג בוזגלו אך האחרון קרע את הרצועות בברכו ויעדר במשך כל העונה. מולה, תעמוד מכבי נתניה שתגיע מעודדת לפתיחת העונה לאחר שהצליחה לשמור על דיא סבע הנהדר. בנוסף, מכבי נתניה התחזקה בשובל גוזלן וגבי קניקובסקי המוכשרים מאוד, אך איבדו את ערן לוי לאחר שהמשא ומתן עמו לא צלח. כמו כן, במשחקי גביע הטוטו נתניה שמרה על המאפיין העיקרי שלה מהעונה שעברה, חוסר יציבות כאשר ניצחו רק שתי משחקים.

כדאי לשים לב אל: דיא סבע, הקשר חלוץ הנהדר של נתניה שהיה קרוב מאוד למעבר לאירופה נשאר בסופו של דבר במכבי נתניה וינסה להמשיך את יכולתו הנהדרת בכדי להוביל  את הקבוצה לעוד עונה מוצלחת.

ניחוש מושכל: משחק בין שני קבוצות די שוות על הנייר ייצר גם תוצאה שווה, 1:1.

נשאר יהלום (האתר הרשמי של אוהדי מכבי נתניה)

עירוני קרית שמונה – הפועל באר שבע:

האלופה, הפועל באר שבע, תתארח במחזור הראשון אצל הכבשה השחורה שלה בשנים האחרונות, עירוני קריית שמונה. הקבוצה של איזי מגיעה לאחר קיץ לא רע מבחינת רכישות כשהצליחה לצרף לשורותיה בין היתר את יובל שפונגין ו-וובה בראון, אך ה"רכש" הכי רציני היה הישארותו של נייג'ל הסלביינק החלוץ ההולנדי הנהדר. מבחינת תוצאות לפחות בגביע הטוטו הקבוצה לא הצליחה להרשים כאשר מתוך חמישה משחקים הפסידה בארבעה. מנגד, תעמוד אלופת המדינה שמגיעה במומנטום נוראי. האלופה איבדה לאחרונה את טוני וואקמה ולא הצליחה לצרף לשורותיה עד כה זר משמעותי שיחזק את הקבוצה כאשר יאניס אנסטיס השוער וז'וליין סטו נראים כרכישות לא מוצלחות. לעומת זאת, האלופה הצליחה לצרף ישראלים בכירים בדמות חן עזרא, אריאל הרוש ועדן בן בסט שאמורים לסייע לה לפחות בקרבות הליגה.

כדאי לשים לב אל: נייג'ל הסלביינק, חוזר לא מעט במהלך הקיץ אך איזי הצליח בינתיים לשמור אותו בצפון, אם קריית שמונה רוצה סיכוי להפתיע את האלופה היא תצטרך את החלוץ ההולנדי שלה במיטבו.

ניחוש מושכל: למרות המומנטום הרע של האלופה הבדלי הרמות יכריעו לטובה. 2:1 להפועל באר שבע.

בני סכנין – הפועל רעננה:

בני סכנין, כהרגלה לא העבירה את הקבוצה בבקרה לגביע הטוטו ולכן לא קיבלנו מבט אמיתי על כל הסגל של הקבוצה. אבו יונס החתים בקיץ את בני בן זקן ששמר על רוב הסגל מהעונה שעברה והתחזק במספר שחקנים בכירים מליגת העל וביניהם מהרן ראדי וקלאודמיר פריירה. בגביע הטוטו, הקבוצה לא הבריקה וניצחה שני משחקים כאשר אחד מהם בפנדלים. מולה, יעמדו הפועל רעננה ומנחם קורצקי שניצחו את שני המשחקים האחרונים בגביע הטוטו בתוצאה זהה 1:0. הקבוצה מהשרון, שמרה על סגל דומה לעונה שעברה עם מספר חיזוקים שיוכלו לעזור לה במאבקי התחתית העונה וביניהם טל איילה, אור דסה ומירקו אורמוש.

כדאי לשים לב אל: מהרן ראדי, הקשר הותיק חזר העונה לקבוצה בה פרץ בליגת העל לאחר שזכה בשש אליפויות ברציפות. הקשר הנהדר, ינסה להוביל את הקישור של בני סכנין ולדחוף את הקבוצה לפלייאוף העליון.

ניחוש מושכל: סכנין של העונה תיהיה קבוצה אטרקטיבית ומסוכנת מאוד במצבים נייחים עם בועטים כמו ראדי וקלאודמיר. 1:0 קטן לבני סכנין.

מכבי תל אביב- מכבי חיפה:

המשחק המרכזי של המחזור הראשון יהיה הקלאסיקו הישראלי בין מכבי ת"א למכבי חיפה. הצהובים, מגיעים למשחק לאחר קמפיין אירופי הפכפף מאוד שגולת הכותרת שלו ההפסד המיותר אמש מול ספרסבורג. סגנית האלופה נפרדה מג'ורדי קרויף הקיץ ובמקומו הגיע ולאדימיר איביץ' שנאלץ להסתפק בתקציב רכש יחסית נמוך בגלל מגבלות הפייר פליי שפגעו בקבוצה ולכן נאלצו להחזיר מספר שחקנים שהושאלו בשנים האחרונות והרשימו מאוד עד כה בגביע הטוטו. בנוסף, הקבוצה התחדשה במספר שחקנים זרים כמו ז'איר אמאדור וצ'יקו אופוודו שהרשים בדרבי בגביע הטוטו. כמו כן, גם איתי שכטר שפתח את העונה בצורה טובה ומאור קנדיל הצטרפו לצהובים. לעומת הצהובים, שנאלצו להסתפק ברכש מועט יחסית בגזרה הירוקה נהנו מקיץ שקט יחסית. מכבי חיפה, שמגיעה לעונה הזו לאחר עונת השפל אשתקד שמרה על רוב שחקני הסגל והתחזקה בשני שחקנים זרים, ג'ורג' מנדייק ומיכיל קראמר ובשוער גיא חיימוב. הירוקים מקווים להמשיך את התנופה מטורניר גביע הטוטו המוצלח שלהם ואת המומנטום החיובי מהדרבי שבוע שעבר ולנצח את הצהובים.

כדאי לשים לב אל: ניקיטה רוקאביצה. החלוץ האוסטרלי נראה נהדר בגביע הטוטו ואוהב לכבוש נגד מכבי תל אביב. אם החלוץ יוכל להמשיך את הכושר הטוב בו הוא נמצא נראה שיוכל להביך את ההגנה האיטית של הצהובים.

ניחוש מושכל: ההתקפה המהירה של מכבי חיפה, תוכל להפתיע את ההגנה האיטית והכבדה של הצהובים שמגיעים לאחר הפסד מאכזב במסגרת האירופה. 2:1 מכבי חיפה.

אוהב להפתיע את הצהובים.(האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכבי פתח תקווה – בית"ר ירושלים:

המשחק שינעל את המחזור יפגיש את משפחת לוזון לדרבי קטן כאשר גיא לוזון (מאמן בית"ר) יפגוש את עמוס לוזון מנהל מכבי פ"ת. פתח תקווה החתימה בקיץ את אלישע לוי שיוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. המאמן הלאומי לשעבר, שמר על רוב הסגל מהעונה שעברה וקיבל בונוס כשהקבוצה התחזקה בין היתר בגידי קניוק שחזר לקנדציה שנייה במועדון וגל שיש המגן השמאלי. לעומת המלאבסים, הירושלים מגיעים לאחר שבוע וחצי סוערים שכלל חילופי בעלים וארבעה שחקני רכש חדשים. הקבוצה מהבירה החתימה את ערן לוי, מאור בוזגלו, טל בן חיים ואפונסו טיירה כדי שיחזקו את הסגל הקיים והצליחו לשמור על עידן ורד ואנטואן קונטה כדי לנסות ולשחזר את העונה המוצלחת מאשתקד. בשבוע שעבר, השניים נפגשו ומכבי פ"ת ניצחה 3:1 את בית"ר ירושלים.

כדאי לשים לב אל: מנור סולומון. הקשר הצעיר, פתח את העונה בצורה מדהימה ולצד שמועות על מעבר לבית"ר ירושלים ינסה להמשיך את היכולת הטובה ולהוביל את מכבי פתח תקווה לניצחון.

ניחוש מושכל: הדם החדש שהכניס משה חוגג לקבוצה מהבירה יתן את האקסטרה לבית"ר במשחק בין שני הקבוצות שמועמדות לפלייאוף העליון. 3:1 בית"ר ירושלים.

פורח בתחילת העונה (צילום מסך יוטיוב)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort