חוגגים מהר מדי

עוד לפני שריקת הפתיחה של ליגת העל, הפך משה חוגג ליקיר העיר בצד הצהוב של ירושלים. אימון הפתיחה התוסס שהחזיר את האוהדים לימי גאידמק והרכש הנוצץ, לא השאירו זכר לידיעות על הבחירות הכלכליות התמוהות של הבעלים השאפתן, אך האם דווקא הרכש היוקרתי שדומה כל כך לתקופת הגלאקטיקוס במכבי תל אביב, יהיה מה שיפיל את בית"ר ירושלים העונה?

שאיפות גדולות. משה חוגג (binsider.UK)

עוד לפני שעשן האבוקה אותה הדליק משה חוגג הספיק להתפזר ברוח של בית וגן, הנחית הבעלים הטרי ארבעה שחקני רכש בבירת ישראל. על אפונסו טיירה, הקשר הפורטוגלי שאת תקופת ההסתגלות שלו לכדורגל הישראלי עבר במדי קריית שמונה אין יותר מדי מה להגיד- מדובר בקשר איכותי שעבר קריירה טובה בצמרת הכדורגל במולדתו, לא שחקן שנחשב ל"רוקי" במחוזותינו וגם במידה והחתמתו תדברר ככושלת, יש לבית"ר מספיק שחקני מרכז שדה שישמחו לקבל דקות על חשבונו של טיירה.

הקישור חזק גם בלעדיו. טיירה במדי קריית שמונה (Notícias ao Minuto)

דווקא ההחתמות הישראליות של בית"ר יכולות להכריע את העונה הקרבה של הירושלמים, לטוב או לרע. שלושה שחקנים וותיקים ומוכרים בנוף הכדורגל הישראלי חתמו בבית"ר בימים האחרונים. התחזית האופטימית היא שטל בן חיים ישתף פעולה עם טל כחילה המצויין במרכז ההגנה ויעזור לשמור על שערו של איתמר ניצן, אחד השוערים הישראלים הטובים בליגה, שהתחיל אמנם את הקדנציה בעיר הקודש בצורה רעה והיה לגורם הראשי להדחתה של בית"ר מאירופה נגד יריבה בהזמנה. בהתקפה יהיו אלה מאור בוזגלו שישאיר את התקופה מחוץ למגרש מאחוריו וישמש בתור הדיא סבע החדש של ערן לוי, השניים יצעידו את בית"ר יחד עם עזרתם של ז׳אורז׳יניו, קריאף וסילבסטר לעשרות שערים בעונה ולאחד משלושת המקומות הראשונים.

התחזית הריאלית והפסימית, שונה בהרבה- למרות השמות הגדולים, חשוב לזכור שמדובר בשלושה שחקנים שלא היו בתוכניות של קבוצותיהן בסוף העונה שעברה- טל בן חיים כבר גמר רשמית את הסוס, זו לא פרשנות, זאת עובדה. עם כל הכבוד לאחד השחקנים היחידים שנותנים את כל כולם על המגרש בליגת העל, כל כולו של טל בן חיים זה כבר לא יותר מדי. בגיל 36 בן חיים לא מצליח לשמור על יריביו הצעירים, לא עושה את העבודה הנדרשת בכיסוי חלקים בחצי המגרש של קבוצתו והמשחק האיטי והכבד שלו, בולט לעין ומסייע ליריבה. ערן לוי שצעיר מבן חיים בשלוש שנים, היה טוב מאד בעונה הקודמת אך גם הוא לא היה בתוכניות של מכבי נתניה, המועדון איתו הוא כל כך מזוהה. לוי רץ בין 3 ל4 קילומטרים פחות מאשר שחקני השדה של שתי הקבוצות בממוצע למשחק, גם זו עובדה. וקשה לי לפחות לראות אותו משתלב במשחק הכל כך מהיר והתקפי של בית"ר ירושלים, שחקן הנבחרת הטרי הצליח להתאים את מכבי נתניה למשחק שלו, אבל הפעם לא מדובר בקבוצה שנבנתה מחדש בליגה הלאומית אלא באחת הקבוצות המפוארות והחזקות בישראל.

השחקן האחרון הוא חביב התקשורת מאור בוזגלו, הוא כל כך אהוב על התקשורת עד כדי כך ששכחו לומר שהוא השחקן הפציע ביותר בליגה. מאור בוזגלו הצליח לפצוע את עצמו בכמעט כל מועדון בו שיחק, עם רצועה וחצי יוצא מאור בן ה30 לעונה הקריטית ביותר בקריירה- אם ייפצע, הוא יסיים את דרכו בקבוצות הפסגה של ליגת העל, אף קבוצה לא תהיה מוכנה לגעת במי שצעק "זאב זאב" במדי 4 קבוצות שונות. אך אם יצליח אנחנו נשמע עוד הרבה מיעקב בוזגלו שטען כי הברך של בנו חזקה בהרבה מבעבר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

העונה, זה הוא משה חוגג שהולך על על הקופה. איזו בית"ר ירושלים נראה בסוף העונה?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort