קריאת השכמה

לפני קצת פחות משנה, הפועל ב"ש הודחה במשחק דרמטי במיוחד במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת סלובניה, מאריבור. האלופה מבירת הנגב נכנסה למשבר כשעל הדרך התפוצצה פרשת הסימום של שיר צדק. הפועל ב"ש, בסופו של דבר הצליחה לייצר עוד עונה נהדרת כאשר היא זוכה באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות.

פתיחת העונה של הקבוצה מבירת הנגב הייתה נוראית. אומנם האלופה פתחה בהעפלה קלילה לשלב השני במוקדמות ליגת האלופות, אך הובסה 5:0 מוחץ במשחק הראשון בשלב השני בזאגרב והודחה לאחר 7:2 בסיכום שני המשחקים. לאחר מכן, הפועל ב"ש הפסידה להפועל חיפה במשחק אלוף האלופים, הוסיפה לכך תיקו ביתי מאכזב מול אפואל ניקוסיה במשחק הראשון בשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ואמש החותמת הסופית, הפסד 3:1 בניקוסיה לאחר תצוגה חלשה מאוד.

אלונה ברקת וקבוצתה, הפועל ב"ש, קבעו שנה אחר שנה את היעד והשאיפה הגדולה שלהם, הגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך הבנייה הקיץ בהפועל ב"ש הייתה נוראית. נקודת התורפה הברורה של הקבוצה אשתקד הייתה חוליית ההגנה, אומנם אותה חוליה ספגה רק 27 שערים בליגה אך הייתה דלילה מאוד מבחינה מספרית ולפרקים גם נראתה מאוד הססנית ומבולבלת, אין ספק שהייתה זקוקה לחיזוק בחלון הנוכחי ולראייה, אלופת המדינה ספגה 15 שערים בשישה משחקי המוקדמות העונה. בנוסף, השמועות על עזיבה של טוני וואקמה מתחזקות בכל עונה וכעת כאשר הוא עוזב שבוע אחד לפני תחילת העונה עדיין אין מחליף ראוי לשחקן האגף הניגרי. כמו כן, אפשר לצרף לרשימת הטעויות גם את החתמת השוער היווני, יאניס אנטסיס וסאגת גיא חיימוב שהוביל את האלופה בשנתיים האחרונות להמון הישגים והצלחות, גם בזירה המקומית וגם בזירה האירופית. השוער נאלץ לעזוב לאחר שנפגע מהתנהלות המועדון מהנגב. לסיום, הטעות שלטעמי היא הגדולה מכולם בבניית הקבוצה היא העובדה שבפועל משחק כרגע, בשלב זה של העונה רק זר אחד, ג'ון אוגו, טוני ווקאמה נמכר לטורקיה, מיגל ויטור פצוע כבר תקופה ארוכה וככל הנראה יוקפא, השוער יאניס אנטסיס מפגין יכולת לא ראויה לחלוטין וזוליין סטו הקשר האחורי הצרפתי נראה כמו גרסה דהוייה של ג'ון אוגו.

אם נסתכל על כל הקבוצות הישראליות שהעפילו לליגת האלופות נבין שאת הקבוצות הובילו בעיקר השחקנים הזרים כשאליהם הצטרף סגל ישראלים איכותי. הפועל ב"ש, יצרה את שרשרת האליפויות באותה שיטה עם הישענות על זרים שוברי שיוויון בכדורגל הישראלי, כמו ג'ון אוגו, טוני וואקמה ומיגל ויטור, אליהם הוסיפה ישראלים בכירים כמו מאור מליקסון, מאור בוזגלו ובן שהר. בשנה האחרונה הבנייה הייתה שונה. אלופת המדינה התחזקה בינואר בחנן ממן ובקיץ בעדן בן בסט וחן עזרא אך זנחה את השחקנים הזרים שאמורים להוות שוברי שיוויון חשובים בטח ובטח בזירה האירופית. האלופה, שבעבר התגאה בהבאת זרים איכותיים לארץ בעצם כבר מזמן לא מצליחה להנחית זר איכותי שישחק בשורותיה.

הפועל ב"ש, ניסתה להשיג כל שחקן ישראלי אפשרי בשוק, מחשבה חכמה סך הכל, הרי מתוך סגל של 18 שחקנים 12 מהם חייבים להיות ישראלים. אולם, המחשבה הזאת היא זו שפגעה באלופת המדינה. האלופה, הקדישה את כל מאמצה בחיזוק הסגל הישראלי והזניחה את השחקנים הזרים שאמורים להוות כשוברי השיוויון בעיקר בזירה האירופית. כל הקבוצות ביבשת מעוטרות בשחקנים מכל קצוות העולם שלרוב הם גם השחקנים המרכזיים בקבוצה, אך הפועל ב"ש החתימה שחקנים בינוניים לאירופה ואפילו לליגה שלנו הם לא שוברי שיוויון, הריי איך ייתכן שעדן בן בסט וחן עזרא שנתנו עונה אחת טובה בחמש השנים האחרונות הם החיזוק הגדול שאמור להביא את האלופה לליגת האלופות? איך יתכן שמיגל ויטור שהיה אחד מכוכבי הקמפיין האירופי של 2016-17 פצוע כבר קרוב לשנה וחצי ועדיין אין בלם מחליף וממשיכים להישען על שחקנים כמו חאתם אל חאמיד ושיר צדק שלא שיחק שנה שלמה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לא החיזוק הנכון. (קרדיט לאתר הרשמי של הפועל ב"ש)

בהנהלת הפועל ב"ש נרדמו, האלופה, החתימה בשנתיים האחרונות זרים כמו לוסיו, תומאש פקהארט ואיסק קוואנקה שהיו אמורים להיות שוברי שיוויון רציניים אך לא הצליחו להשתלב טוב בקבוצה וכבר מזמן לא נחת בבירת הנגב מזמן זר איכותי. כעת, כשנשאר לה רק שבוע לפתיחת הליגה הם חייבים להתעורר ומהר. האלופה, כבר שיפרה עמדות כשהחתימה את שוער הנבחרת אריאל הרוש, אך זה לא מספיק. אלופת המדינה, חייבת להחתים בלם זר איכותי שייצב את חוליית ההגנה, מחליף ראוי לטוני וואקמה ועוד שחקן זר יצירתי שיוכל להוסיף לקבוצה גם במרכז המגרש וגם בהתקפה אם ברצונה להמשיך ולשלוט בליגה המקומית.

הקבוצה מבירת הנגב, צריכה לשמוח על קריאת ההשכמה המוקדמת ולפעול בכדי לשנות את פתיחת העונה העגומה והמאכזבת עד כה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort