גביע הטוטו: נתניה פספסה וקבעה דרבי חיפאי ותל אביבי בשלב חצי הגמר

סוגרים את שלב הבתים בגביע הטוטו המחודש והמרענן כאשר בבית ב' זהות העולה כבר ידועה, הלוא היא הפועל תל אביב, בבית הראשון הקרב על העלייה עוד בעיצומו.
הערב (יום ראשון) מכבי נתניה אירחה את בני סכנין בידיעה שניצחון יבטיח לה עלייה ומפגש מול מכבי תל אביב בשלב חצי הגמר, מנגד, כל תוצאה שהיא לא ניצחון או תיקו 2 ומעלה ישאיר את היהלומים מחוץ למפעל כשמכבי חיפה תקדים אותה בזכות זה שהיא כבשה יותר שערים והקבוצות ביחס שערים זהה, במקרה הזה מכבי חיפה תפגוש בחצי את הפועל חיפה לדרבי כאשר במשחק המקביל מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב לדרבי ראשון לאחר הפוגה של שנה. גם לבני סכנין עדיין היה קיים סיכוי לעלות אך בשביל זה היא נזקקה לניצחון אסטרונומי בהפרש של חמישה שערים.

בבית השני כאמור העולה כבר ידועה והמשחק בין הפועל רעננה למכבי פ"ת שוחק לפרוטוקול בלבד.

מהלך המשחק

בדקה התשיעית של המשחק גבי קניקובסקי ודיא סבע רצו קרוב אחד לשני בצדי הרחבה וסבע מסר לשחקן הרכש מעכו, שבעט חד אבל מעל המשקוף.

בדקה ה-11 בעיטה של גנאים מחוץ לרחבה הלכה בסיבוב לפינת השער, הכדור פגש את הקורה אבל מהצד השני והכדור יצא המשיך החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחק בקצב טוב אך ללא מצבים התנהל באצטדיון בנתניה, אחד המצבים הבודדים במשחק התרחש בדקה התשיעית של המשחק כאשר גבי קניקובסי ודיא סבע הובילו את הכדור בצדי הרחבה של סכנין וסבע מסר לשחקן הרכש מעכו, שבעט חד אבל מעל המשקוף.
שתי דקות חלפו וקיבלנו את המצב הטוב ביותר במחצית הראשונה, גנאים התקדם עם הכדור וראה שהוא פנוי לבעוט אז הוא הניף רגל מכ-25 מטרים והכדור המסובב שלו פגש את הקורה, אך לרוע מזלו זה היה את הצד השני של הקורה והכדור המשיך משם החוצה. המשחק המשיך ללא מצבים מיוחדים ורגע לפני סיום המחצית קניקובסקי ניסה לאיים על השער רגע לפני שהשופט שורק לסיום המחצית כאשר הוא בעט מרחוק, אך כמו בהתחלה גם הפעם הכדור שלו עלה גבוה מעל המשקוף.

מכבי נתניה שידעה שניצחון יבטיח לה מפגש מול מכבי תל אביב בחצי הגמר כרגע מוצאת את עצמה מחוץ לשלב הבא כאשר מכבי חיפה מקדימה אותה בזכות הפרש שערים.

נתניה פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-49 כדור קרן שהגביהה סבע הלכה לקצה השני לעברו של הויבך, שהוריד לעברו של דולב אזולאי, הבלם השתלט וניסה לייצר מצב בעיטה נוח יותר וגם הצליח, אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

שלוש דקות מאוחר יותר קוגבנייה בעט מהאגף השמאלי של הרחבה, בעיטה שלא אמורה הייתה לאיים על קנדיל, אבל השוער שמט את הכדור וכמעט הצטער על זה אך התעשת בזמן לפני שרגל צהובה שמה את הכדור ברשת.

נתניה המשיכה בלחץ שלה ובדקה ה-55 בעיטה של סבע מרחוק שפשפה את חלקה העליון של המשקוף והמשיכה החוצה.

בדקה ה-59 שתי הקבוצות ביצעו חילוף ראשון לכל קבוצה כאשר מוחמד כליבאת נכנס ודיקמונה יצא בצד של סכנין. ובצד של נתניה שובל גוזלן פינה את מקומו לטובת אביב אברהם.

סכנין התקשתה לתקוף וחצי מצב בדקה ה-63 מראשו של סארי פלאח לאחר כדור קרן שהלך החוצה היה המצב הטוב ביותר שלהם עד כה במחצית השנייה.

בסכנין המשיכו לנסות ולשנות ודקה לאחר החצי הזדמנות, חאלד חלאליה נכנס במקומו של ג'אבר עטאא.

בדקה ה-66  קיבלנו את הצלת המשחק! דיא קיבל כדור מוקשת לרחבה והשתלט עם החזה ומיד העביר רוחב חד ומדויק לעברו של קוגבנייה, החלוץ בעט והכניע את קנדיל אבל פלאח היה על קו השער, עמד יציב והרחיק את הכדור לקרן.

דקה חלפה וסבע הפגיז שטוח לקורה לאחר מהלך יפה ברחבה, אבל ירידה טובה של קנדיל מנעה מהכדור להכנס לרשת.

20 דקות לסיום המשחק ניקו אולסק ירד לספסל כאשר ג'ייק רוזנסקי היה זה שעלה במקומו.  בצד של סכנין ביצעו גם כן חילוף נוסף כאשר בהג'את יצא, ישראל זגורי נכנס.

בדקה ה-75 שלומי אזולאי הוחלף ומי שנכנס על חשבונו היה אוסמה חלאיילה. גם נתניה ביצעה חילוף ודודי טוויטו נכנס במקומו של ג'ונתן בורנשטיין.

הוא רק נכנס וכבר סחט פנדל! הגבהה לרחבה של אוסמה נבלמה בידו של ויקי כחלון והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, מוגרבי כמובן היה השחקן שניגש לפנדל וכמובן לא התבלבל וכבש את השער. 1:0 לסכנין, כרגע מכבי חיפה בחצי הגמר.

שלוש דקות מאוחר יותר נתניה קופחה קשות כאשר לא נשרק לזכותה פנדל לאחר נגיעת יד ברחבת סכנין.

הקורות במשחק לא הפסיקו לרעוד והפעם זה היה בצד של גולן אלקסלסי בדקה ה-89, פלאח הפגיז מרחוק והכדור שלו ננעץ במשקוף השער ונהדף חזרה למגרש ולא מצא את דרכו לרשת של נתניה.

לא פחות משבע דקות (!) תוספת זמן הוסיף השופט למחצית השנייה, כשהשעון הראה דקה לסיום בעיטה של אביב אברהם פגעה בגבו של פלאח, הכדור ששינה כיוון הטעה את קנדיל ונכנס לרשת וגם נתן תקווה לנתניה לקבוע מהפך בדקה האחרונה ולעלות לחצי הגמר. בעוד שחקני נתניה ניסו להבקיע סכנין יצאה למתפרצת של שלושה שחקנים על אחד אבל לא השכילה בשביל להפוך את ההזדמנות לניצחון והמשחק נגמר בשוויון נקודות שלא תרם לאף אחת מהקבוצות, גם מכבי נתניה וגם בני סכנין הודחו מהמפעל ומכבי חיפה אמרה יפה תודה ותחכה להפועל חיפה בחצי הגמר לדרבי לוהט, עוד דרבי לוהט יהיה כמובן הדרבי התל אביבי במשחק השני של חצי הגמר.

הפועל רעננה 1 – מכבי פתח תקווה 0

מירקו אורמוש העלה את רעננה ליתרון מוקדם מאוד לאחר מהלך קבוצתי יפה בדקה השנייה.

בדקה ה-54 אמבולה הוכשל ברחבת פ"ת ורעננה קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, טל איילה ניגש לכדור אך בעיטה לא מדויקת הלכה גבוה גבוה מעל השער.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort