בלתי ניתן לעצירה: שער ובישול לדאבור בדרבי הישראלי מול תורג'מן

בסיבוב הלגיונרים של היום נתחיל במוקד, הדרבי הישראלי בליגה האוסטרית שהפגיש במחזור השלישי את אוסטריה וינה, של אלון תורג'מן לבין זלצבורג עם מונאס דאבור.

לאחר שבמשחק הבכורה שלו, תורג'מן, כבש שער ניצחון, במחזור השני הוא כבר פחות השפיע על התוצאה כששיחק 61 דקות בהפסד קבוצתו. מנגד, מונאס דאבור פתח את העונה כמו שהוא יודע ולאחר צמד במחזור הפתיחה הוא הוסיף שער בתוספת הזמן במחזור הקודם שעזר להבטיח ניצחון, עד למשחק הערב דאבור הספיק להרשית עוד פעמיים במדי זצלבורג, הפעם במוקדמות הליגה האירופית בניצחון קבוצתו.
שני הישראלים פתחו בקבוצתיהן וידאגו לנסות להביא ניצחון, כל אחד לצד שלו.

מהלך המשחק

בדקה השלישית דווקא אוסטריה וינה היו קרובים לעלות ליתרון לאחר בעיטה חופשית נהדרת של גרנוואלד, אבל סטנקוביץ' הדף כמו שצריך לקרן.

בדקה ה-10 דאבור ניסה להפתיע ולגנוב כדור שננגח לרחבה אך שחקן ההגנה הגיב בזמן ומנע מהישראלי מצב כיבוש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי דקות חלפו והפעם דאבור היה היעד של הכדור כאשר המתין ברחבה לרוחב וגם כמעט קיבל את הכדור, אך ירידה נהדרת של השוער פנטס, מנעה את הראשון של דאבור.

דאבור ניצל מכרטיס בדקה ה-22 לאחר שבעט ביריב ללא כדור ויצא מהאירוע עם אזהרה בלבד.

בדקה ה-38 דאבור השתלט על כדור גובה קצת אחרי מחצית המגרש והעביר עומק נהדר לעברו של פאטסון דאקה והאחרון מול השוער הקפיץ באלגנטיות וקבע 1:0.

קרדיט:FC Red Bull Salzburg.

בתוך תוספת הזמן כדור קרן של זלצבורג הגיע בסופו של דבר לדאבור, שבנגיעה מהאוויר בעט טוב אך פגש תרשת החיצונה.

ממש לפני השריקה דאבור כמעט הגיע לכדור רוחב שנשלח לרחבה, אבל הכדור היה חזק מידי ויצא החוצה והשופט שרק לסיום המחצית הראשונה, תורג'מן לא היה אפקטיבי ולא קיבל כדורים בהתקפה כאשר כל הקבוצה לא הרבתה לתקוף במחצית הראשונה.

דאבור המשיך להיות היעד לכדורי הרוחב ובדקה ה-51 בעיטה שלו נבלמה מרגליו של השומר שלו לקרן.

חילוף כפול בצד של אוסטריה וינה התרחש בדקה ה-65, תורג'מן נשאר על הדשא ומי שיצאו היו ברייט ודמאקו, מי שנכנס אלה כריסטוף ודומיניק, בהתאמה.

בדקה ה-68 דאבור נפל על הדשא לאחר שקיבל מכה בראשו משחק יריב, אך התאושש מהר וקם על רגליו.

הזדמנות נהדרת בדקה ה-72 לוינה, כדור חוזר לאחר כדור קרן הגיע לבלם מאדל, שעם בעיטה חדה לפינה פיפסה בקצה את המסגרת.

מיד לאחר המצב חילוף ראשון אצל האלופה כאשר אולמר ירד לספסל ודארקו עלה לכר הדשא.

הוא פשוט לא עוצר! בדקה ה-77 דאבור קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם ומסר לחברו באגף, שחיפש בחזרה את דאבור כשזה נכנס לרחבה, מונאס קיבל בחזרה את הכדור וכיוון לפינת השער, בעיטה לא חזקה אך מדויקת קבעה את השני של זלצבורג ואת הרביעי של החלוץ הישראלי בליגה האוסטרית העונה.

דאבור ממשיך את הכושר הנפלא שלו. קרדיט:FC Red Bull Salzburg.

עם סיום החגיגות החלוץ הישראלי ירד לספסל ומי שנכנס במקומו היה סמאיל, כעבור 4 דקות חילוף אוסטרי נוסף כאשר היידארה פינה את מקומו לטובת מוואפו.

בדקה ה-85 גם אלון תורג'מן סיים את חלקו בהתמודדות עם ערב סולידי במיוחד כשלא קיבל כדורים מחבריו לקבוצה להתקשה להשפיע על המשחק, מי שנכנס במקומו היה קווין.

השופט הוסיף 3 דקות תוספת זמן והקבוצות לא איימו על השערים במהלכן והשופט שרק לסיום המשחק. שער ובישול למונאס דאבור שהיה פעיל מאוד בשחקני האלופה, תורג'מן יחפש את הרשת במחזור הבא. 

וגם יתר הלגיונרים שלנו הסופ"ש

בגזרת הלגיונרים הבכירים שלנו בפרמייר ליג נרשמה פתיחת עונה לא מרשימה, כאשר תומר חמד כלל לא נכלל בסגל של ברייטון ובירם כיאל פתח את המשחק על הספסל ונשאר שם עד הסיום. ברייטון הפסידה 2:0 לווטפורד.

בסקוטלנד השכנה סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע, הפסידה להארטס כבר במחזור השני והיא איבדה את המקום הראשון לעת עתה.

הקבוצה של מוטי איווניר ושגיא גידיץ, שלא נכלל בסגל היום, פתחה את העונה בליגה הצ'כית השלישית ברגל שמאל עם הפסד 1:0.

ליאור נשר לא היה בסגל של קרשקו שסיימה בתיקו 1:1 מול צ'ליה בליגה הסלובנית.

עומרי בן הרוש דווקא כן פתח בהרכבה של לוקרן מול סינט טרויידן אבל את הבכורה הזו הוא ירצה לשכוח. הישראלי שיחק בעמדת המגן השמאלי ורשם כרטיס צהוב לחובתו בדקה ה-87' במשחק אלים מאוד שהסתיים ב-1:1 ועם 6 צהובים כשהיריבה מבקיעה את הגול שלה אחרי ששחקן הכנף שמול בן הרוש פרפר אותו בדרך להגבהה לכובש השער.

אלי בבאייב פתח בהרכבה של סומקאייט אבל היה שותף להפסד 2:0 מרגיז לנפטצ'י באקו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort