הפועל חיפה הוליכה במשחק, אך אטאלנטה ביצעה מהפך עם 4 שערים

הפועל חיפה אירחה הערב (יום חמישי) בסמי עופר את אטאלנטה האיטלקית למשחק היסטורי עבור המועדון הצנוע מהכרמל, שידע שכל תוצאה שהיא לא הפסד, תחשב הישג משמעותי.

מי שפתח לראשונה בשורות החיפאים היה אלמוג בוזגלו, והקשר החדש השיב למאמנו ניר קלינגר על האמון ועם פתיחה שעולה על כל דמיון העלה את המקומיים ליתרון מפתיע כבר בדקה החמישית של המשחק לאחר נגיחה להגבהה לרחבה של תמאש. מי שנכנס להלם מהשער היו דווקא האדומים שחורים ששיחקו בלחץ בהגנה והרחקה רעה של אותו תמאש הובילה לשער השוויון כבר בדקה ה-18, בקושי שתי דקות עברו והאיטלקית כבר ביצעו את המהפך שלהם לאחר שמירה רכה בהגנה.
הפועל חיפה לא התפרקה ושמרה על פיגור מינימלי עם הירידה להפסקה, אבל חילופים טובים של גאספריני, מאמן אטאלנטה, גרמו לאיטלקים להמשיך ללחוץ על השער והם השיגו גם את השער השלישי והרביעי.

מהלך המשחק

בדקה הרביעית, ספאטה הסתנן מאחורי ההגנה החיפאית, קיבל את כדור העומק, בעט מהר וחד אבל פגש את הרשת החיצונה.

הפועל חיפה הגיבה טוב ומיד בהתקפה הנגדית דור מלול הצליח לסחוט כדור חופשי מטרים בודדים מהרחבה, אלכסונית לשער. ההגבהה לא הייתה מדויקת אבל הכדור נשאר אדום שחור, גבריאל תמאש, הגביהה שוב לרחבה מהאגף השני, מצא את אלמוג בוזגלו פנוי לחלוטין ברחבה ושחקן הרכש, שפתח הערב את הקדנציה בחיפה, נגח טוב, הכניע את השוער וכבש שער היסטורי והיסטרי! 1:0 להפועל חיפה על האיטלקים!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חיפה לא נחה על זרי הדפנה ובדקה ה-14 גוליני הצליח רק להדוף בעיטה עוצמתית של פלקושצ'נקו ממרחק, ההגנה שלו הייתה הראשונה לכדור והיא ניקתה את השטח.

בדקה ה-18 הרגע לו לא חיכינו הגיע, הרחקה לא טובה של תמאש שלחה את הכדור להטבור על סף הרחבה ועם התמקמות ובעיטה לפינה הצליח להכניע את שטקוס ולהשוות את התוצאות.

דקה לאחר חידוש המשחק פלקושצ'נקו שוב הפגיז מרחוק, הפעם השוער קלט טוב יותר את הכדור.

בדקה ה-20 פרולר הניף רגל חזקה ולמזלה של חיפה הוא נעצר רק במשקוף. אבל דקה נוספת חלפה והמהפך התרחש, ספאטה קיבל את הכדור בין שני שחקני הגנה, יצא עם ידו על העליונה ומול שטקוס לא התקשה להניח את הכדור ברשת החיפאית.

השחקנים בדרך לחידוש המשחק לאחר הספיגה של השני.

הפועל חיפה נכנסה להלם קל לאחר שספגה את השני אך אטאלנטה לא לחצה עליהם יתר על המידה בשביל להכות בברזל בעודו חם. בדקה ה-26 גומז ניסה לאיים מרחוק, הוא נבלם לקרן לאחר שהכדור פגע בדרך בהגנת חיפה.

בדקה ה-33 תמאש קצת נסחף בניסיון לכבוש וניסה לבעוט ממרחק של כ-35 מטר והכדור שלו לא היה בכיוון בכלל ויצא החוצה.

שש דקות חלפו ותמאש שוב ניסה לאיים מרחוק, הפעם הוא כבר התקרב יותר לשער, גם מהמקום אותו הוא בעט את הכדור וגם הכדור אותו בעט הלך שטוח ויצא כמטר סמוך לקורה הרחוקה.

בדקה ה-42 הטבור כמעט כבש את השני כאשר בעט חזק מתוך הרחבה אבל שטקוס הצליח לבלום ולהדוף את הכדור.

דקה תוספת זמן וממש בתחילתה דור מלול הגביהה כדור לרחבה ופפזוגלו הצליח לפגוש עם ראשו את הכדור וגם הצליח לייצר מצב נגיחה טוב, אבל גוליני קלט היטב את הכדור. זה גם היה אקורד הסיום האמיתי למחצית ראשונה שנפתחה בטירוף חושים והסתיימה בתחושת החמצה.

תוצאת המחצית. קרדיט:Atalanta B.C.

בדקה ה-55 כדור חופשי נהדר של גומז עבר את החומה וגם הכניע כבר את שטקוס, אך למזלו של השוער הכדור נעצר בקורה ולא נהדף לרשת, חיפה ניצלה מספיגה נוספת.

מיד לאחר מכן חיפה יצאה למתפרצת והיא ניסתה במהלכה לסכן את השער לא פחות משלוש פעמים, אך בכולם נבלמה ולבסוף הרוויחה רק כדור קרן.

בדקה ה-58 ניר קלינגר ביצעה חילוף כפול כאשר גילי ורמוט, שלא הורגש בכלל במשחק, ירד וגיא חדידה נכנס במקומו, אלי אלבז נכנס על חשבונו של גינסארי.

כעבור דקה התבצע חילוף ראשון גם אצל האיטלקים, מתאו פסינה סיים את חלקו בהתמודדות ומריו פאשליץ' היה זה שנכנס במקומו.

בדקה ה-61 חדידה עם ניסיון ראשון לאיים על השער כאשר בעט מרחוק, הכדור לא היה מספיק מדויק ולא מצא את המסגרת.

דקות של חילופים נמשכו בסמי עופר ואטאלנטה הוציאה את כובש השער, ספאטה, ומי שנכנס על חשבונו היה מוסא בארוו.

שתי דקות אחרי שנכנס ובארוו קיבל כדור ברחבה, סידר מצב נהדר שהוחמץ על ידי תולוי כשהוא רק מול שטקוס, אך תולוי היה הראשון לכדור, יצא מהרחבה והגביהה בחזרה לבארוו, שבנגיחה העביר למרכז הרחבה, שם חיכה לכדור המחליף השני, פאשליץ', ששם את הכדור ברשת וקבע 3:1.

בדקה ה-68 גל הראל נכנס על חשבונו של חלוץ החוד, פפזוגלו.

בדקה ה-78 פאשליץ' שוב איים על השער, הפעם הוא בעט מרחוק והכדור שלו עלה גבוה מעל השער.

דקה חלפה ובארוו חדר למרכז ובעט מקצה הרחבה, שטקוס עם זינוק נהדר הדף לקרן.
לאחר ההצלה הטובה באה אחת גדולה יותר כאשר כדור הקרן הוגבה טוב לרחבה, תולוי נגח אחורנית והכדור פגש שחקן אטאלנטה, שמקרוב בעט, אך שטקוס כאמור עם הצלה ענקית, שם רגל חזקה ומנע את הרביעי.

בדקה ה-83 גומז יצא, אנדראס קורנליוס נכנס.

בארו שנכנס מושלם למשחק קיבל כדור רוחב בדקה ה-85 כאשר הוא חופשי לחלוטין על עמדת הפנדל, עצר, כיוון וכבש בקלילות את הרביעי של קבוצתו.

ארבע דקות תוספת זמן כשבמהלכן בארוו קיבל כדור עומק נהדר, עבר את שטקוס, אך התרחק טיפה והבעיטה שלו לא הלכה לרשת.

אקורד הסיום של המשחק היה כדור קרן של הפועל חיפה אך מזה לא יצא מצב ראוי שאיים על השער והשופט שרק לסיום המשחק, 4:1 לאיטלקים, בשבוע הבא הגומלין באיטליה.

הרכבים

הפועל חיפה: ארנסט שטקוס, חן דילמוני, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, דור מלול, מקסים פלקושצ'נקו, רסמוס סויסטדט, אלמוג בוזגלו, ראדו גינסארי (אלי אלבז,58'), גילי ורמוט (גיא חדידה,58') ותנסיס פפזוגלו (גל הראל,68').

אטאלנטה: פיירלואיג'י גוליני, רפאל תולוי, חוסה לואיס פאלומינו, אנדרה מסיילו, האנס הטבור, מרטין דה רון, רמו פרולר, רובין גוסנס, מתאו פסינה (מריו פאשליץ',59'), דובאן ספאטה (מוסא בארוו,62') ואלחנדרו גומז (אנדראס קורנליוס,83').

תוצאות נוספות:

אופה 2 – נידקורן 1 

כבשו לאופה: סילבסטר איגבון, 38' ואיבן אובליאקוב, 63'.

כבש לנידקורן: אוליבייר תיל,80'.

קלוז' 2 – אלאשקרט 0 

כבש לקלוז': ג'ורג' טוקודין,5' ו49' (פ')

סודובה 1 – ספרטקס יורמאלה 0 

כבש לסודובה: פינקלר,52'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort