בשירות האדומים: מכבי פ"ת ובני יהודה נפרדו בתיקו בגביע הטוטו

מכבי פתח תקווה הגיע למשחק הערב (יום רביעי) מול בני יהודה כשהיא עוד חזק בתמונת העלייה לחצי הגמר, היא נאלצה להסתדר ללא פירס וגל שיש, שהורחקו במשחק הקודם ולא עמדו לרשותו של אלישע לוי. בצד של יוסי אבוקסיס המשיכו הבעיות, בעוד הסגל עדיין לא הושלם הם הגיעו למשחק ללא שוערם המצטיין, זובאס, שהורחק בדקות האחרונות במשחק הקודם לאחר הקטטה ברחבה.

מי שתפס את מקומו של השוער בין הקורות היה יהונתן שאבי, ששמר על רשת נקייה במשחק מצויין שהראה לאבוקסיס שיש עוד שוער לסמוך עליו. בצד של המלאבסים, גידי קאניוק פתח לראשונה בהרכב הקבוצה לצדו של סולומון, השחקן הטוב במגרש אצל מכבי פ"ת, ששלטה לאורך רוב המשחק אך לא הצליחה להפוך את זה לשער. חילופים טובים של אבוקסיס העירו את בני יהודה לקראת סיום המשחק אבל גם הם לא הצליחו למנוע את ה-0:0.
ניצחון של הפועל תל אביב על אשדוד יסגור את הגולל על חלומות העלייה של מכבי פתח תקווה.

מהלך המשחק

22 דקות משמימות תמו כאשר מנור סולומון הגביהה כדור טוב לרחבה, קאניוק היה היעד שלו והוא גם הגיע אליו, אבל נגח לא מספיק חזק היישר לידיים של יהונתן שאבי, שפתח בין הקורות במקומו של זובאס המורחק זכר העימות עם נמניה ניקוליץ במחזור הקודם מול רעננה.

עוד חמש דקות חלפו להן והפעם היה זה לידור כהן שהחליט לאיים על השער, הפעם זה קרה לאחר שזה קיבל כדור על סף הרחבה, השתחרר מהשומר שלו ובעט מכ-18 מטר בסמוך לקורה הרחוקה אך החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כעבור דקה בני יהודה גם כן התחילה להכנס למשחק, בעיטה של ירדן שועה מסף הרחבה נבלמה דווקא אצל דולב חזיזה, שלמרות שמנע מהכדור לאיים על השער הצליח לייצר מצב משלו, אבל הבעיטה שלו מקרוב לא הייתה מדוייקת.

בדקה ה-32 לידור כהן השתלט בתוך הרחבה על הכדור עם החזה, הסתדר ומיד בעט חד לפינה הרחוקה, אך גם הפעם הכדור שלו רק כמעט נכנס וחלף בצמוד לקורה החוצה.

שתי דקות מאחור יותר גידי קאניוק ניסה את מזלו מרחוק והכדור אותו בעט עלה גבוה מעל המשקוף.

בדקה ה-39 דאבל פס יפה של איתי טאקו וגידי קאניוק הסתיים עם בעיטה מ-30 מטר של טאקו, כדור שלא הלך למסגרת.

בדקה הראשונה בתוך תוספת הזמן של שתי הדקות, ירדן שועה שלח נהדר את יובל אשכנזי שרץ כל הדרך עד לרחבה, התמהמה עם הבעיטה ועד שבעט כבר נבלם לקרן.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף בכל קבוצה כאשר שי מזור פינה את מקומו לטובת מאוויס ציבוטה ובמכבי פ"ת פאדי זידאן נכנס על חשבונו של איתי טאקו.

בדקה ה-48 תומר בנבנישתי איים על השער מרחוק אבל שאבי לא התקשה לעצור.

כדור שוער שנשלח לאזור הגנת בני יהודה נעצר בידו דווקא של ציבוטה החלוץ, השופט לא ראה והמשחק המשיך כרגיל.

בדקה ה-53 פאדי זידאן קיבל רוחב מסולומון וכשהוא על סף הרחבה הוא הקפיץ לעצמו את הכדור ובעט חצי בעיטת יעף לשער, אבל גם הפעם ידו של שאבי הייתה על העליונה.

עם סיומה של ההתקפה המלאבסים ביצעו חילוף נוסף, לירן רוטמן עלה לדשא במקומו של בנבנישתי.

בדקה ה-62 בעיטה של ציבוטה שינתה כיוון והלכה גבוה לאחר שנגעה ברגלו של אלקיים, צחי גיגי התעשת מהר והדף את הכדור לקרן.

כדור הקרן הסתיים בניסיון מספרת מעניין של שועה שהלך החוצה. מיד לאחר מכן אבוקסיס הכניס למשחק את שגיב יחזקאל, מי שירד לספסל היה דולב חזיזה.

בדקה ה-65 רוטמן הגיע לכדור החוזר לאחר קרן ועם בעיטה מתוך הרחבה שלח את הכדור ליציע.

בדקה ה-70 בני יהודה עם מהלך כדורגל יפה שכמעט הסתיים ברשת. שגיב יחזקאל נשלח לרחבה כשמאחוריו דולקים שני שחקנים, בעוד כולם, כולל גיגי, חשבו שהוא עומד לבעוט הוא העביר רוחב מדויק לעברו של ציבוטה, שגם עליו שמר שחקן, לצערם של בני יהודה הכדור עבר את שניהם למרות הדיוק במסירה של יחזקאל.

בדקה ה-73 עומר דנינו נכנס וגידי קאניוק יצא.

בדקה ה-75 סוף סוף הרשת זזה לאחר שציבוטה כבר מקרוב לאחר כדור רוחב, אבל השער נפסל ובצדק, שכן החלוץ היה בעמדת נבדל.

בדקה ה-76 יובל אשכנזי פינה את מקומו לטובת סתיו פיניש. אצל פתח תקווה לידור כהן יצא ותאי בריבו נכנס במקומו.

בדקה ה-84 כדור חופשי מושלם של פיניש הכניע כבר את גיגי, פגע במשקוף וניתז לדשא, אך סנטימטרים בודדים מלהפוך לשער מדהים. התוצאה נשארה מאופסת.

גם חמש דקות תוספת זמן לא הניבו אירועים מיוחדים והשופט שרק לסיום המשחק בתוצאת 0:0.

הרכבים

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, תומאס סיבוק, ג'ואן מרסיאל, נאור פסר, עודד אלקיים, איתי טאקו (פאדי זידאן,46'), דידייה ברוסו, גידי קאניוק (עומר דנינו,73'), תומר בנבנישתי (לירן רוטמן,54'), מנור סולומון ולידור כהן (תאי בריבו,76').

בני יהודה: יהונתן שאבי, איציק עזוז, שי קונסטנטין, בן תורג'מן, דניאל פלשר, איסמאילה סורו, יובל אשכנזי (סתיו פיניש,76'), שי מזור (מאוויס ציבוטה,46'), דולב חזיזה (שגיב יחזקאל,63'), ירדן שועה ודן מורי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort