מוקדמות ליגת האלופות סיבוב שני:באר שבע לא הצליחה לנצח את דינמו זאגרב והלכה לליגה האירופית

הגיע זמן למשחקים המכריעים בסיבוב השני של המוקדמות ליגת האלופות, אך במשחק אחד ההכרעה התרחשה כבר במשחק הראשון. נכון מדובר באלופת ישראל הפועל באר שבע שפשוט התפרקה בזאגרב וספגה 5 שערים ולא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד. יש אנשים שיגידו שניסים קורים והם אכן קורים, אם ניזכר בקאמבק הענק של ברצלונה נגד פאריס לפני שנתיים או בגמר המפורסם בין מילאן לליברפול כשליברפול בפיגור של 3:0 הצליחה להשוות ולזכות בפנדלים, אך הפעם מדובר בקבוצה עם הרבה פחות איכות וגם בתקופה של משבר. לאחר הפסד הכואב בזאגרב, הפועל באר שבע הפסידה באלוף האלופים להפועל חיפה וזה בטח לא הוסיף מצב רוח חיובי בחדר ההלבשה. אך משחק הזה היתה הזדמנות לבאר שבע להוכיח שלא סתם היא הגיע לשלב הזה ושהיא יכולה לתת הופעה מכובדת שמגיעה לאוהדים שלה. גם ברק בכר לקח לקח מהמשחק הקודם וסיפסל את השוער היווני אנסטיס שנתן הופעה נוראית עם המון טעויות שלא עושים ברמות כאלה. גם בן שהר, טאהא וסטו לא מצאו מקום בהרכב הפותח ובמקומם פתחו בן-בסט וואקמה ואוחיון. דינמו מצד שני לא הגיעה בהרכב השני והראו שהם לא יזלזלו במשחק הזה והם העלו את אותו ההרכב ששיחק במשחק הקודם ללא אף שינוי. בנוסף גם דינמו הגיעה במצב רוח מעולה בזכות ניצחון 1:2 בליגה קרואטית בדרבי נגד רודס זאגרב.

הרכבים:

הפועל באר שבע: גורש, ביטון, אוחיון, צדק, ביטון, איינבינדר, אוגו, ממן(עזרא דק' 72) , מליקסון(זריהן דק' 83), בן בסט(בן שהר דק' 76), וואקמה

דינמו זאגרב: זאגוראק, סטויאנוביץ', קטרין, דילאבר, לאביץ', אדמי, האירוביץ'(פיוליץ' דק' 82(, גויאק, אולמו(שוניץ' דק' 78), אורסיץ', בודימיר(גברנוביץ' דק' 57)

וכבר בדקה הראשונה באר שבע החמיצה הזדמנות ענקית! בן בסט השתלט מצויין על הכדור, ומסר לוואקמה שהיה חופשי לגמרי, הניגרי קצת הסתבך עם איבוד של הכדור אך הצליח לברוח למפגש מול זאגוראק, אך הבעיטה שלו היתה לא מדוייקת והכדור עבר ליד הקורה. בדקה ה-5 דינמו הגיבה עם הבעיטה מחוץ לרחבה של האירוביץ', ששלח את הכדור מעל המשקוף. מליקסון בדקה ה-7 ביצע מהלך מעולה – הקשר קיבל את הכדור בצד ימין, ביצע תנועה לאמצע ובעט, אך הכדור לא היה חזק וזאגוראק תפס אותו בלי שום בעיה. בדקה ה-9 האירוביץ קיבל שוב הזדמנות לכבוש מבעיטה חופשית מסוכנת, אך הכדור פגע בשחקן שעמד בחומה ועבר מעל השער. לאחר 2 דקות האירוביץ' שוב בעט מרחוק ושוב זה היה מעל המסגרת. בדקות האלה באר שבע שלטה במשחק ודינמו חיכתה לחטיפת כדור ויציאה למתפרצות. בדקה ה-14 וואקמה שוב היה קרוב לכבוש אך ברגע האחרון הבעיטה שלו נחסמה ויצא לקרן. ובדקה ה-14 באר שבע כבשה שער מוצדק! אוגו הקדים את שחקני הגנה של דינמו ונגח את הכדור לרשת 0:1 לבאר שבע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
באר שבע פתחה את המשחק מצויין עם השער מהיר של אוגו (קרדיט:עמוד facebook הפועל באר שבע )

בדקה ה-18 האירוביץ שוב בעט מעל השער מחוץ לרחבה. בדקה ה-20 בן בסט יצא למפגש מול זאגוראק לאחר מסירה מעולה של מליקסון, אך בן בסט החליט ליפול והשופט נתן צהוב על התחזות לחלוץ של באר שבע. לאחר שתי דקות וואקמה קיבל שטח וזמן לבעוט על סף הרחבה, הניגרי שלח כדור מעולה לפינה הגבוהה, אך זאגוראק הציל את דינמו והדף את הכדור לקרן. בדקה ה-27 מליקסון שוב בעט לידיים של זאגוראק לאחר שקיבל את הכדור בתוך הרחבה. הקצב טיפה ירד ובדקה ה-32 שוב באר שבע היתה קרובה לכבוש – וואקמה ביצע תנועה טובה לצד שמאל למרכז ובעט למסגרת – שוב הכדור הגיע לידיים של זאגוראק. ובדקה ה-34 באר שבע כבשה את השני! ממן ומליקסון התמסרו ביניהם ובסוף ממן קיבל כדור בתוך הרחבה והקשר ישראלי הקפיץ את הכדור מעל השוער ושחקן הגנה של דינמו סטויאנוביץ' לא הספיק לעצור את הכדור ודחק אותו לרשת 0:2 והתקווה להגיע לשלב הבא שוב חיה!

ממן היה גיבור של השער השני כשהקפיץ את הכדור מעל השוער ולא השאיר לסטויאנוביץ' ברירה חוץ מלבעוט את הכדור לרשת (קרדיט:קרדיט:עמוד facebook הפועל באר שבע)

ביטון בדקה ה-40 ניסה להפתיע את השוער עם בעיטה מרחוק, אך הכדור הלך ליציע. דינמו כמעט הענישה את באר שבע בדקה ה-43 כאשר מתפרצת קטלנית של קרואטים הסתיימה בכניסה לרחבה של האירוביץ', אך הזווית היתה חדה מדי והבעיטה של הבוסני היתה חלשה מדי וגורש הדף את הכדור ותפס אותו בפעם נוספת. מחצית הסתיימה ביתרון של באר שבע שהיתה מסוגלת לכבוש הרבה יותר משני שערים, אך היתה עוד מחצית שלמה בשביל לעשות את קאמבק ענק.

ומחצית השנייה נפתחה בספיגה של השער! אולמו הוציא את בודימיר למפגש מול גורש והחלוץ הקרואטי בנגיעה אחת שלח את הכדור לפינה הרחוקה 1:2 ובאר שבע היתה חייבת לכבוש כבר 5 בשביל לעלות לשלב הבא.

ובדקה ה-54 באר שבע ספגה את השני! חור ענקי במרכז הרחבה ואף אחד לא שמר על האירוביץ שקיבל את הכדור מבודימיר ומכמה מטרים הבוסני בעט את הכדור לרשת 2:2 ובאר שבע איבדה כל סיכוי להגיע לליגת האלופות.

באר שבע רצתה לפחות להשיג ניצחון במשחק הזה ובדקה ה-61 וואקמה הגביה כדור אל בן בסט שנגח את הכדור ברשת, אך החלוץ היה בנבדל והשער בוטל. באר שבע לא וויתרה והמשיכה להחזיק בכדור ולשלוט במשחק, אך התקשתה לייצר הזדמנויות. המשחק הסתיים בתיקו מאכזב של באר שבע שהסתפקה רק במחצית אחת טובה ואז התנפצה. ברק בכר חייב לסדר את המשחק ההגנה בשביל שיהיה סיכוי להגיע לשלב הבתים בליגה אירופית

תוצאות נוספות של סיבוב השני מוקדמות ליגת האלופות:

שריף טיראספול 0 : 0 שקנדיה

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort