הסתדרו בלעדיו: נתניה גברה 3:1 על ק"ש בגביע הטוטו

עירוני קריית שמונה ומכבי נתניה נפגשו הערב (יום שלישי) למחזור השני בבית הצפוני של גביע הטוטו.

נתניה הגיעו למשחק לאחר הטלטלה הגדולה שחוו השבוע עם עזיבת הקפטן שלה, ערן לוי, והיה מעניין לראות איך הם יסתדרו בלעדיו. למרות חסרונו הבולט של לוי, דראפיץ' וברדה קיבלו בחזרה להרכב את דיא סבע שחזר מרוסיה.
מהצד של הצפונים זה המשחק הראשון לקבוצה החדשה של חיים סילבס והם קיוו לפתוח את העונה ברגל ימין.

אולי בעקבות העזיבה של לוי או אולי שלא, אבל מכבי נתניה בקושי הופיעה בפתיחה וגם ספגה לאחר טעות בהגנה שאותה ניצל האסלבנק בשביל לבשל לשמעון אבוחצירה את הראשון של קריית שמונה העונה.

נתניה חזרו למשחק לאחר חצי שעת משחק עם התקפה נהדרת ראשונה במשחק ולקראת סיום המחצית הראשונה טעות קשה של מהדי זועבי סידרה את המהפך לא מוצדק, שאותו קבע דיא סבע.

במחצית השנייה נתניה נכנסה יותר למשחק וק"ש עשתה את הכיוון ההפוך ובהמשך סבע הוסיף גם בישול לקוגבנייה שחתם את תוצאת המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי נתניה עלתה לראשון הבית עם 4 נקודות.

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם בעיות תיאום של שחקני שתי הקבוצות וההגנות עם מספר איבודי כדור מיותרים סיכנו את הקבוצות שלהן, אך שחקני ההתקפה לא ניצלו זאת לסכן את השערים.

שבע דקות בתוך המשחק, הזר החדש של קריית שמונה, לוי גארסיה, קיבל כדור עומק נהדר, רץ כל הדרך ומול עמוס מסר לחברו לחוד, האסלבנק, שנשמר היטב, ולא הצליח להגיע לכדור ולבעוט לשער הריק וההזדמנות התמוססה.

דקה מאוחר יותר גם נתניה הגיעה למשחק, כאשר מהדי זועבי הדף לקרן בעיטה מכ-20 מטר.

בדקה ה-14 ההגנה של נתניה שוב איבדה כדור לא מחויב למציאות, האסלבנק עט לכדור, השתחרר וסידר לאבוחצירה מצב לבעוט לשער מתוך הרחבה, החלוץ לא התרגש ובעט טוב, עמוס עוד הספיק לגעת קצת בכדור אך זה לא מנע מהכדור לפגוש את הרשת.
שער הבכורה של עירוני קריית שמונה לעונת 2018-2019.

בדקה ה-28 כדור רוחב של מלאדה התגלגל לאורך כל הרחבה באזור רחבת החמש, אך אף שחקן נתנייתי לא היה במקום לשים את רגל ולסכן את השער.

כשהם רוצים הם יכולים. אחרי 31 דקות בלי איומים אמיתיים מהצד של נתניה, התקפה נהדרת של מכבי נתניה עם מסירות מהירות הסתיימה שמלאדה קיבל את הכדור כשהוא נשמר מחוץ לרחבה, הוא ניער את השומר, נכנס לרחבה ושם בקלילות את הכדור ברשת העליונה של זועבי.

שתי דקות חלפו ודיא סבע עם איום ראשון שלו במשחק, כאשר הניף את הרגל מרחוק וזועבי נאלץ למתוח את האיברים בשביל להדוף את הכדור לקרן.

בתום 40 דקות של משחק כדורגל עלי מוחמד ניסה את מזלו ובעט ממרחק רב, הכדור לא מצא את המסגרת ועלה גבוה מעל השער.

דקה לפני שהשופט הוסיף את תוספת זמן, דיא סבע הגביהה כדור לרחבה, הכדור לא מצא את הראש של חברו ועשה את דרכו לרשת, לאחר טעות קשה של זועבי, שלא התעשת בזמן בשביל  לקלוט שהכדור בדרכו לרשת ולקחת את הכדור.

עם חידוש המשחק האסלבנק כמעט עם שער מדהים כאשר קיבל כדור עומק, השתלט עליו וניסה להקפיץ מעל עמוס, אך הכדור שלו, שהכניע את עמוס, נחת בסמוך לקורה מצידה הנגדי.

בדקה ה-47 במהלך שסיים את המחצית הראשונה, יניב בריק גם כן ניסה את מזלו מרחוק מול השוער המהורהר, אך הכדור שלו עשה את כל הדרך היישר ליציעים.

בדקה ה-50 האסלבנק קיבל כדור ברחבה עם הגב אל השער, הסתובב על השומר שלו וניסה לייצר מצב בעיטה, הוא הצליח לבעוט אך לא מספיק חזק והכדור הלך היישר לידיים של עמוס.

בדקה ה-57 מיד אחרי שמלאדה איים על השער הוא גם פינה את מקומו לטובת קוגבנייה. בצד של קריית שמונה עומר לקאו פינה את מקומו לטובת עדן שמיר ואבוחצירה ירד ומוחמד שכר נכנס.

בדקה ה-61 לוי גארסיה מעד ומצא את עצמו על הדשא בתוך הרחבה לאחר נגיעה קלה של ויקי כחלון, השופט ראה בזה כהתחזות ושלף לו את הכרטיס הצהוב.

דקה חלפה וניקו אולסק סיים את חלקו במשחק, ירושלמי נכנס במקומו.

בדקה ה-63 דיא סבע חדר לרחבה והלך שמאלה, העביר רוחב לעברו של קוגבנייה והחלוץ שרק נכנס שם את הכדור ברשת, 3:1 לנתניה.

שלוש דקות עברו ואחיו הצעיר של וובה בראון, סמואל, ירד לספסל, דוידוב נכנס במקומו.

עוד דקה חלפה ואחד משחקני המפתח בעונה החולפת של הפועל עכו, גבי קניקובסקי, עלה לבכורה בצהוב של נתניה במקומו של יניב בריק.

דיא סבע, שענד את סרט הקפטן בהעדר לוי ששוחרר, הוחלף בדקה ה-73 ורוזנסקי נכנס במקומו. את סרט הקפטן המשיך לענוד שוער הקבוצה, דני עמוס.

בכורה טובה לזר החדש של קריית שמונה, לוי גארסיה, והוא הוחלף על ידי איסמעיל ריאן בדקה ה-75.

בדקה ה-80 ובעקבות עצבים של המגן ויקי כחלון, הוחלט שדולב אזלואי, שעמד להכנס למשחק יכנס במקומו על מנת שלא יחטוף כרטיס אדום בהמשך.

בדקה ה-85 האסלבנק קיבל את הכדור בדרך לאחד על אחד, אבל הבעיטה שיצאה לו מהרגל לא יכולה לסכן שום שוער ועמוס הדף בקלות רבה.

גם ארבע דקות תוספת זמן לא הניבו מצבים נוספים והשופט שרק לסיום המשחק ומכבי נתניה עם ארבע נקודות בראשות הבית.

הרכבים

קריית שמונה: מהדי זועבי, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, איאד אבו עביד, נירן רוטשטיין, סמואל בראון (עידו דוידוב,66'), אפונסו טריירה, עומר לקאו (עדן שמיר,57'), לוי גארסיה (איסמעיל ריאן,75'), נייג'ל האסלבנק ושמעון אבוחצירה (מוחמד שכר,57').

מכבי נתניה: דני עמוס, דודי טוויטו, דודי תירם, טים הויבך, ויקי כחלון (דולב אזולאי,80'), ניקו אולסק, יניב בריק (גבי קניקובסקי,67'), עלי מוחמד, יונאס מלאדה (דידייה קוגבנייה,57'), דיא סבע (ג'ייק רוזנסקי,73') ושובל גוזלן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort