התגעגעתם? גם אנחנו- הכדורגל הישראלי שב אלינו

הפועל חיפה- 

האדומים של יואב כץ לא ניצלו את המומנטום של סוף העונה ובעיקר היו עסוקים בלאבד שחקנים לטובת היריבות, לאחר שאלון תורג'מן סיכם באוסטריה וינה, עדן בן בסט עבר לאלופה הפועל באר שבע, האדומים על סף פירוק.

עם רכש לא מוכח כדוגמאת ת'נאסיס פאפאזוגלו (למרות השער בליגה האירופית) האדומים ינסו לשחזר את העונה המדהימה שחוו בשנה שעברה דבר שלמראית עין כרגע יהיה קשה.

ת'נאסיס פאפאזוגלו (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה)

בית"ר ירושלים-

לא שקט בבירה, אבל אחרת זה לא היה בית"ר ירושלים, עם הדלפות מחדר ההלבשה ופרשית אלי טביב שחוזרת על עצמה, שמח אצל הירושלמים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

החניכים של גיא לוזון הפסידו בצורה מביכה לצ'יחורה הגיאורגית, וכרגע בסיכון תקציבי כאשר גם הכוכב של הקבוצה עידן ורד קרוב לעזיבה למכבי חיפה, בנוסף הירושלמים איבדו גם את השוער בוריס קליימן שחתם בקפריסין.

האם גם הם יצליחו לשחזר את ההישג שלהם מהשנה שעברה?

מכבי תל אביב-

קיץ מצוין עובר על החברים מקריית שלום עם החתמות מעניינות דוגמאת אופאדו שהגיע מאסקישחירספור ואנריק סבוריט הספרדי נראית כמי שהולכת השנה על כל הקופה.

הצהובים בהנהגה של המאמן החדש ינסו להחזיר את הצלחת לקריית שלום ויש להם סיכוי מעולה השנה לעשות את זה, כאשר גם אלירן עטר ניראה חד מתמיד העונה.

עטר חוגג בליגה האירופית (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי חיפה-

קיץ לא ברור עבר על הירוקים, אחרי עונה גרועה מבחינה מקצועית הירוקים לא מצהירים כוונות בחלון העברות ועד כה בעיקר בחנו את המושאלים במשחקי אימון מול קבוצות לא רלוונטיות ולא באותה הרמה.

מעבר לג'ורג מנדז'ק שחתם ועידן ורד שעל הכוונת הירוקים לא מראים סימני חיים חלון העברות.

הירוקים איבדו במהלך החלון את קשר נבחרת בולגריה קוסטנדינוב וינסו להשתחרר מהחוזים של קלאוס וקאיו.

מנדזק (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הפועל תל אביב-

פייר? התגעגענו! הפועל הייתה חסרה לליגה ועל זה אין עוררין! אחרי שהפירוק מאחוריהם האדומים מוולפסון ינסו לחזור לפסגת הכדורגל הישראלי עם כמה החתמות מעניינות מאוד.

אחמד עבד שהגיעה יחד עם עומר דמארי שחזר לקדנציה שנייה במועדון מבשלים לנו קצת רוחות של שינוי בצד האדום של תל אביב.

הפועל השנה תגיע בעיקר לבנות את הבטחון העצמי אחרי המפולת לפני שנתיים ולפי דעתי תהיה מהקבוצות המפתיעות של השנה.

מכבי נתניה-

קיץ שקט מאוד עבר על היהלומים, לאחר שבימים האחרונים הודיעו על השארתו של אולסק ל4 שנים, דראפיץ' וברדה כבר צריכים להתחיל לחפש מחליף לדיא סבע שקרוב לחתום ברוסיה בימים הקרובים.

בנתניה יצטרכו למצוא חיזוקים ברמה קצת יותר גבוהה משובל גוזלן ויניב בריק אם ירצו לתת השנה פייט בצמרת וכרגע לא ניראה שיש להם את הכלים לעשות את זה כאשר גם בגזרת ערן לוי לא שקט.

מ.ס אשדוד-

אולי הקבוצה שהכי פחות שמענו את שמה במהלך חלון העברות, הקבוצה מעיר הנמל לא ביצעה חיזוקים משמעותיים למרות מאבקי הירידה בשנה שעברה ויהיו חייבים למצוא פתרונות קצת יותר טובים כדי לא להיקלע לסיטואציה הזאת גם השנה.

חיזוק מעניין של אשדוד מגיע מכיוון דודו ביטון, החלוץ שלא מוצא את עצמו ואת השער בשנים האחרונות ינסה לחזור לעצמו על חשבון הדולפינים.

מכבי פתח תקווה-

בזמן שהיריבה העירונית מתפרקת, הלוזונים נראים טוב.

עם חיזוקים בדוגמת גידי קניוק וברוסו הכחולים ינסו לתת עונה קצת יותר טובה ולסיים השנה בחלק העליון.

עם יוסי בניון ומנור סולומון המוכשר יש להם את כל הכלים כדי לעשות את זה.

בני יהודה-

אחרי מחנה אימון לא מוצלח החברים משכונת התקווה יצטרכו להרים את עצמם, ללא חיזוק משמעותי ועם בעלים שנעצר הכתומים בבעיה.

לא רואה אותם השנה מצליחים להתרומם ולתת פייט לכיוון הפלייאוף העליון.

בני סכנין-

בעונה הקודמת של בני סכנין העונה לא התרוממה לקבוצה מהמגזר, הרבה בגלל חוסר האיכות וחוסר שחקן שובר שיוויון.

העונה הדברים ניראים קצת אחרת בדוחא, עם רכש של מאמן- בני בן זקן, ופלאח שחזר לסכנין יחד עם ראדי וקלאודימיר שהגיע מהבירה מרכז השדה של סכנין בהחלט יכול להיות מהטובים והחזקים בליגה שלנו.

הפועל באר שבע-

אוי איזה קיץ עבר על האלופה מהדרום, אחרי החתמות של חן עזרא, עדן בן בסט, שמואל שיימן, ז'וליין סטו ואנסטיס, והחזרה המיוחלת של שיר צדק הגמלים עם תצוגת נפל ספגו השפלה 5:0 על ידי דינמו זאגרב.

באר שבע השנה נראית הרבה יותר חלשה מנטלית ממה שהייתה בארבע השנים האחרונות ואנחנו ניתן לזמן לעשות את שלו ולהוכיח אם הם יצליחו ויניפו את הצלחת גם השנה.

הפועל ב"ש בזגרב (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)

עירוני קריית שמונה-

הצפוניים יחפשו גם השנה להשתחל לפלייאוף העליון אחרי עונה לא טובה בשנה שעברה, לא בטוח שההחתמה שלה כדוגמאת שמעון אבוחצירה היא זאת שתעשה את השינוי.

קריית שמונה חייבת להיות חזקה יותר מנטלית מהשנה שעברה ולהשעין את המשחק שלה בעיקר על האסלבניאק המוכשר.

הפועל רעננה

עם לא פחות משמונה החתמות חדשות העונה, ברעננה ינסו להמשיך את היכולת הטובה שבה סיימו את השנה, עם מחנה אימונים רגוע ושקט בקבוצה מהמרכז מתכוננים בשקט ובמרץ לקראת העונה הקרובה וינסו להפתיע את הליגה.

הפועל חדרה-

הסינדרלה מבקרת בליגת העל ואיך אפשר שלא להתאהב?

רק בשנה שעברו עלו לליגה לאומית ואף אחד לא נתן להם סיכוי אבל הם עבדו קשה ועשו היסטוריה.

עם רכש לא נוצץ, האדומים ינסו להשאר בליגת העל לעוד עונה כאשר כרגע זה משה ו שניראה לא פשוט עקב בעיות ניהוליות שיש בקבוצה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort