הגנה מנצחת: שער של אומטיטי שלח את צרפת לגמר.

צרפת גברה בקרב נהדר 1:0 על שכנתה בלגיה. אומטיטי כבש את שער הניצחון עבור הטריקולור שתחכה לאנגליה או קרואטיה בגמר.

הערב, יצא לדרך המשחק הראשון בשלב חצי הגמר במונדיאל 2018. בלגיה הגיעה אחרי ניצחון נהדר על נבחרת ברזיל וקיוותה לעלות לגמר לראשונה בתולדותיה, בכדי להמשיך לחלום על הגביע הנחשק. מולה, עמדה הנבחרת הצרפתית שהגיעה לאחר ניצחון על אורגוואי ורצתה לחזור למעמד הגמר לראשונה מאז 2006.

הרכב נבחרת בלגיה: קורטואה, אלדרווילד, קומפאני, ורטונגן, צ'אדלי (באטשואיי 91), דמבלה (מרטנס 60), וויטסל, פלאיני (קראסקו 80), דה בריינה, לוקאקו, הזארד (ק).

הרכב נבחרת צרפת: לוריס (ק), פבארד, וראן, אומטיטי, הרננדס, פוגבה, קאנטה (טוליסו 86), מטואידי, אמבפה, גריזמן, ז'ירו (אנזונזי 85).

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח בטירוף. כבר בדקה הראשונה, אמבפה פרץ נהדר באגף הימני ושלח מסירת רוחב מסוכנת אך אלדרווילד הקדים את גריזמן והרחיק את הכדור.

עשר הדקות הבאות התאפיינו בגישושים ובחצאי מצבים. בדקה ה-12 מסירה של גריזמן הגיעה לפוגבה, הקשר השתחרר נהדר משמירה ושלח מסירת עומק לכיוון אמבפה. החלוץ גבר על ורטונגן אבל קורטואה יצא מצויין וקלט את הכדור.

בדקה ה-15 הגיע המצב ראשון של בלגיה. דמבלה גבר על פבארד במאבק אווירי, הכדור הגיע לדה בריינה שבנגיעה הכניס נהדר את הזארד לתוך הרחבה, האחרון בעט חזק אך לא מדוייק ומחוץ למסגרת. שלוש דקות חולפות ועכשיו זו צרפת שתוקפת. הרחקה רעה של קומפאני הגיעה לרגליו של מאטווידי, הקשר בעט נהדר אך לוריס היה במקום.

בדקה ה-19 עוד מצב בלגי. הזארד נכנס לאמצע מאגף שמאל ובעט בחוזקה אך נחסם אצל וראן בשנייה האחרונה. שתי דקות חולפות ושוב פעם הבלגים קרובים לשער. קרן בלגית מגיעה לרגליו של אלדרווילד, הבלם בעט מצויין אך לוריס הנהדר התעופף והדף לקרן.

בדקה ה-30 כדור חופשי צרפתי הוביל למצב נהדר של ז'ירו. גריזמן הסיט ימינה לפבארד, המגן הגביה נהדר לרחבה, ז'ירו הגיע לכדור ונגח חזק אך לא מספיק מדוייק. שתי דקות חולפות ועוד מצב לצרפתים, הרננדס הגביה כדור מאגף שמאל שנחסם ע"י צ'אדלי, הכדור החוזר הגיע לגריזמן שגבר על ויטסל אך בעט מעל השער. עוד דקה חולפת וכדור גאוני של גריזמן מגיע לאמבפה, החלוץ העביר מסירת רוחב לז'ירו אך החלוץ שוב פיספס את המסגרת.

בדקה ה-39 עוד מצב נהדר לטריקולור. כדור ענק של אמבפה שהשאיר את פבארד באחד על אחד מול קורטואה, המגן בעט לפינה אבל נעצר ע"י קורטואה המצויין.

מחצית:

המחצית הראשונה הייתה עם קצב נהדר ומספר מצבים טובים לכל נבחרת. השוערים סיפקו לנו עצירות נפלאות ושמרו על רשת נקייה ב-45 הדקות הראשונות.

עצירה נהדרת של לוריס. (קרדיט לFOOTBALL TWEETׁׁׁׁׁׂׂ)

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-47 ויטסל הגביהה כדור קשתי לכיוון לוקאקו שנגח מעל השער. שלוש דקות חולפות וגם צרפת הגיעה למחצית השניה, מסירה טובה של הרננדס למאטוידי. הקשר מסר לז'ירו שהסתובב נהדר ובעט אך הכדור נחסם אצל קומפאני ויצא לקרן.

גול!!!! בדקה ה-51 כדור קרן של גריזמן נוחת על ראשו של אומטיטי שנוגח לרשת של קורטואה, 1:0 לנבחרת צרפת.

בדקה ה-56 עוד מצב נהדר לצרפתים. הרננדס מצא את אמבפה ברחבה שבמסירת עקב וירטואוזית השאיר את ז'ירו מול קורטואה אך דמבלה שלח רגל וחסם את הבעיטה של החלוץ.

בדקה ה-65 בלגיה הייתה קרובה להשוות. הגבהה נהדרת של מרטנס נחתה על ראשו של פלאיני אבל הקשר פיספס במעט את המסגרת. שתי דקות חולפות וצרפת ניסתה להגדיל את היתרון. אמבפה חטף את הכדור מדה בריינה והחל לפרוץ באגף הימיני, החלוץ העביר כדור ארוך נהדר לגריזמן שהשתלט מצויין והוריד לז'ירו אך החלוץ בעט גבוה מעל השער.

הבלגים התקשו לחדור את ההגנה הצרפתית ובדקה ה-75 הזארד העביר כדור לדה בריינה שבעט מחוץ לרחבה אך מעל השער של לוריס.

בדקה ה-78 כדור חופשי צרפתי הוגבה ע"י גריזמן והגיע לראשו של פוגבה, אולם הקשר נגח חלש ומחוץ למסגרת.

בדקה ה-81 שוב מצב בלגי. תיקול טוב של וראן על הזארד הסיט את הכדור לויטסל שבעט חזק אבל לוריס היה עירני והדף את הכדור.

השופט הוסיף שש דקות תוספת זמן ובדקה ה-93 גריזמן נותר לבד מול קורטואה אך בעט חלש ונעצר אצל השוער הבלגי. בדקה ה-95 הייתה לצרפת עוד הזדמנות לגמור את המשחק. פוגבה השאיר את טוליסו לבד מול קורטואה, הקשר בעט אך שוב קורטואה היה שם כדי למנוע את השער.

סיום המשחק.

יחגגו גם בגמר? (קרדיט לFOOTBALL TWEET)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort