רוחו הביתה ניגריה: ארגנטינה משתוללת לשמינית

מסי וארגנטינה משלימים העפלה דרמטית לשמינית הגמר וקובעים דייט עם צרפת, מסי ורוחו כבשו ל"אלביסלסטה" מוזס איזן זמנית

 

בית ד' של מונדיאל 2018 הגיע הערב לסיומו כשהבית פתוח לגמרי. ארגנטינה של מסי, מגיעה למשחק החשוב ביותר שלה בשנים האחרונות כשהיא חייבת ניצחון ולקוות שאיסלנד לא תנצח את קרואטיה במשחק השני בבית בהפרש שערים עדיף על שלה. מנגד, ניגריה מגיעה אחרי ניצחון נהדר על איסלנד מצמד של אחמד מוסא ותנסה להשיג הערב ניצחון על ארגנטינה ולהבטיח את מקומה בשמינית הגמר.

ארגנטינה פתחה את המשחק עם ארמני בשער, מרקאדו, אוטמנדי, רוחו וטלאפיקו בהגנה, פרז מסצ'ארנו ובאנגה בקישור ומסי, די מריה והיגאווין בהתקפה.

ניגריה מנגד פתחה עם אוזוהו בשער, בלוגון, אקונג ואומרו בהגנה, מוזס, אטבו, מיקל, נדידי ואידובו בקישור, מוסא ואיהינאצ'ו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

חמש הדקות הראשונות התאפיינו בעיקר בגישושים מצד שני הצדדים ואיבודי כדור רבים.

דקה 7, מסירת עומק של באנגה מגיעה לטלאפיקו שבועט גבוה. ארגנטינה ניסתה להיכנס למשחק ובדקה ה-10, סוף סוף פעולה של מסי במונדיאל, הפרעוש מקבל את הכדור 25 מטרים מהשער חולף על אקונג אך כדור הרוחב שלה נחסם על ידי אקונג שחוזר מהר.

בדקה ה-13, איבוד כדור במרכז המגרש של מסצ'ארנו כמעט ומוביל להתקפה הראשונה של ניגריה אך איהנאצ'ו מתמעמע ומסצ'ארנו גולש ועוצר אותו.

בדקה ה14, סוף סוף זה מגיע כדור אדיר של באנגה מגיע למסי שמשתלט נהדר ושולח חד חזק ומדויק לפינה של אוזוהו 1:0 ארגנטינה.

מסי חוגג שער ראשון במונדיאל
[קרדיט לGOAL]
בדקה ה-17, כדור חופשי לארגנטינה, די מריה מגביה אך השופט שורק לעבירה של היגאווין.

מאז השער של מסי המשחק מתאפיין בעיקר בהמון איבודי כדור במרכז המגרש, ארגנטינה ממשיכה לשלוט בכדור אך ללא מצב ממשי וניגריה מתמקדת בעיקר בניסיון לצאת למתפרצות מסוכנות.

עשר דקות מנומנמות מגיעות לקיצן עם כדור מצויין של מסי מגיע להיגאווין שמנסה להקפיץ מעל אוזוהו אך יציאה מצויינת של השוער הניגרי מונעת מהחלוץ להכפיל את היתרון.

בדקה ה-32, כדור עומק של באנגה מגיע לדי מריה מאחורי הגנת ניגריה, בלוגון מכשיל אותו וסופג את הצהוב. כדור חופשי מצד שמאל לארגנטינה. מסי ניגש לבעיטה החופשית, מסובב נהדר מעל החומה לפינה הימנית אבל אוזוהו מצליח להגיע בקצות האצבעות לכדור ומסיט אותו לקורה, חוסר מזל לפרעוש.

בדקה ה-38 דאבל פס נהדר בין מסי להיגאווין משאיר את מסי במצב טוב לבעיטה, הפרעוש העדיף למסור לדי מריה שמניף את הרגל אך נחסם אצל אקונג.

מחצית 1:0 לארגנטינה.

ארבעים וחמש הדקות הראשונות של המשחק היו בשליטה ארגנטינאית אך התנהלו בעיקר במרכז המגרש ועם המון אגרסיביות. מסי הצליח סוף סוף לכבוש עבור ארגנטינה, ניגריה עדיין לא הופיעה למשחק.

מחצית שנייה

המחצית השניה נפתחה בסערה שלוש דקות מהפתיחה כדור קרן של הניגרים מוביל לפנדל, מסצ'ארנו תופס ברחבה את בלוגון ומקבל את הכרטיס הצהוב פנדל לניגריה. מוזס ניגש לבעיטה בדקה ה-50 זורק את ארמני ימינה ובועט שמאלה, פנדל טוב של שחקנה של צ'לסי 1:1.

מאז שער השיווין של מוזס המשחק נהפך למהיר ועצבני יותר בדקה ה-58 מתפרצת ניגרית משאירה את מוסא באחד על אחד מול מסצ'ארנו הניגרי חולף עליו בקלילות אך כדור הרוחב שלו לא מדויק ונעצר אצל רוחו.

ארגנטינה שולטת בכדור אך לא מצליחה לתרגם את השליטה לאיום ממשי על השער, בדקה ה-71 מתפרצת של האפריקאים מבצע נהדר של מוסא שמעביר רוחב לנדידי והאחרון בועט מ-25 מטרים מעל השער. שוב פעם התקפה של ניגריה, בדקה ה-75 מתפרצת קטלנית משאירה את מוסא שוב שמעביר כדור רוחב מסוכן רוחו מרחיק רע ואיגאולו מפספס מקרוב.

בדקה ה-80 סוף סוף מצב לארגנטינה, מסי מעביר כדור לאגף למסה שמחזיר רוחב נהדר אך היגאווין בועט גבוה ברשלנות.

בדקה ה-83 מצב נהדר לניגריה איגאלו נותר לבד לגמרי מול ארמני אך השוער עוצר נהדר.

כדור חופשי לניגריה בדקה ה-85, מוסא ניגש לכדור, מסובב נהדר אך הכדור ברשת החיצונית.

דקה 86 גול!!!!!! הגבהה נהדרת של פאבון מגיע נהדר לרוחו ששולח מהאוויר נפלא לפינה של אוזוהו 2:1 ענק לארגנטינה.

שריקת הסיום 2:1 לארגנטינה.

 

יכבוש גם בשמינית ? [קרדיט לFOOTBALL TWEET]

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort