מי הפתיעה-מי פחות: סיכום עונה בליגת העל לנשים בכדורגל

עוד עונה הסתיימה לה לפני מספר ימים כאשר מ.ס. קרית גת זכתה באליפות שניה ברצף והשכיחה את ההפסד בגמר הגביע למ.כ. רמת השרון (הקבוצה שהגיעה למקום השני בטבלה עם נקודה פחות). זה הזמן לראות מי באמת הצטיינו אישית, קבוצתית ובכללי ומי היו יכולות להשפיע הרבה יותר אך לא ממש עמדו במשימה.

סיכום סיבוב ראשון בליגה:

כבר אחרי הסיבוב הראשון ניתן היה לראות שקרית גת (סיימה כמוליכה) ורמה"ש (נקודה פחות) יאבקו ראש בראש עד הסוף. בשמונת המשחקים הראשונים רמת השרון ספגה 2 שערים בלבד וכבשה 36 מה שהעיד על פתיחה מסחררת במיוחד אבל הפסד שלהן למוליכה היה המפתח לזה שהן סיימו במקום השני את הסיבוב הנ"ל למרות שגם הקריה איבדה נקודות עם תיקו מול כשרונות חדרה.

בתחתית, נתניה ופ"ת סיימו את הסיבוב עם נקודה בודדת וכמובן ללא ניצחון וכבר הראו שהן יאבקו נגד הירידה.

סיכום סיבוב שני:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הסטטוס קוו בין קרית גת לרמה"ש נשמר שכן עדיין נקודה בודדת הפרידה ביניהן. בזמן שהנתנייתיות טרם השיגו ניצחון (לאחר 16 מחזורים) בנות הפועל פ"ת כן הצליחו לחגוג את טעמן של 3 נקודות.

נקבעו העולות לפייאוף העליון: קרית גת, רמה"ש, חדרה, חולון ואס"א ת"א.

הפלייאוף התחתון הורכב מהאקדמיה לבנות, נתניה, פ"ת והפועל רעננה.

סיכום פלייאוף תחתון:

האקדמיה ורעננה לא באמת היו בסכנת ירידה וההכרעה נפלה בין נתניה לבין פ"ת. במחזור ה-20 נתניה ניצחה את פ"ת 2:0 ומחזור לאחר מכן את האקדמיה מה שהשאיר אותן בליגה והוריד את פ"ת ללאומית. מבחינת הקבוצה המעניינת בתחתית, האקדמיה לבנות שממנה אמורות לצאת השחקניות הבאות אז 9 נצחונות, 10 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו זה מאזן סביר בהתחשב בעובדה שכל השחקניות מתחת לגיל 19 ועם ההתמדה בפרוייקט הזה וחשיבה נכונה על העתיד ניתן יהיה בהחלט לקוות לדברים טובים יותר בעתיד כדורגל הנשים בארץ.

סיכום פלייאוף עליון:

כאמור קרית גת ורמה"ש צעדו כאן ראש בראש ובמחזור ה-20 הקריה עלתה ליתרון משמעותי כאשר ניצחה את יריבתה הישירה 1:0 בבית משער של אנדראה לאיו בדקה ה-83'. שתיהן המשיכו לנצח עד מפגש הגולמין באצטדיון גרונדמן שם רמת השרון הצליחה (3 מחזורים לסיום) לתת לעצמה צ'אנס לזכות בתואר אחרי ניצחון 3:2 על קרית גת. אבל חלומות לחוד-מציאות לחוד, הקבוצות הגיעו למחזור הסיום כשאותה נקודה מהסיבוב הראשון מפרידה ביניהן וקרית גת פשוט לא כשלה במשימה שלה ולא רק שניצחה את יריבתה מחולון-היא כמעט הגיעה לתוצאה דו ספרתית בדרך לאחר שהמשחק נגמר ב-9:0 מהדהד עם חמישייה של אנדראה לאיו.

אז אחרי שסיכמנו לכם את העונה, הגיע הזמן לחלק תארים אישיים, לטוב ולרע.

הקבוצה המאכזבת של העונה: הפועל פתח תקווה

כן, אפשר להגיע למצב שיש לך את הסגל הכי פחות טוב בליגה, אבל לצבור רק 5 נק' לאורך כל העונה?

הקבוצה המצטיינת של העונה: מ.ס. קרית גת

לא רק התואר, אלא גם הדרך. אליפות שניה ברצף זה משהו שכבר עושה סטייטמנט של "אנחנו כאן". טוב לראות שלא רק רמה"ש הצליחה לשבור את השליטה האבסולוטית של אס"א בשנים האחרונות.

מצטיינות העונה (צילום: jsport)

שחקנית העונה: אנדראה לאיו (קרית גת)

אמנם היא לא זכתה בתואר מלכת השערים, אבל היא כן הובילה את האלופה לזכייה נוספת. טבאטה (רמה"ש) ראויה לאזכור ללא ספק אחרי שכדור שלה פגש את הרשת לא פחות מ-30 פעם בעונה החולפת.

אנדראה לאיו (צילום: Vladislav Moiseev)

השחקנית הישראלית המצטיינת: מור אפרים (קרית גת)

רוגע, שלווה, מנהיגות, אליפות. אה ומלכת השערים מבין הישראליות. כן, כל זה בהחלט מעיד על כך שהבחירה במור אפרים מוצדקת.

מור אפריים (צילום: Vladislav Moiseev)

תגלית העונה: ליאור אדרי (קרית גת)

תגידו מה שתגידו "חוק המחצית" או לא, אבל צריך לדעת לספק את הסחורה גם כשאת מגובה בחוק שיתוף חובה. אדרי, שבדרך כלל יכולתם למצוא אותה באחד הצדדים בהגנה (בעיקר השמאלי) בהחלט עמדה בציפיות. מילה קטנה על החוק עצמו רק, אם זה טוב לליגת הגברים במקסיקו ובלא מעט מדינות מרכז ודרום אמריקה אחרות למה שזה לא יהיה טוב לליגת העל לנשים שלנו? בעזרת התמדה יתגלו הכשרונות.

תגלית העונה (צילום: Vladislav Moiseev)

שער העונה: אלינה מטקלוב (קריית גת).

לא צריך להוסיף מילים.

מאמן העונה: גבי בורשטיין (רמה"ש)

הבנות של ירון גפני עשו הכל נכון, הוליכו את הליגה מהרגע האחרון עד הסוף, נתנו תצוגה התקפית נהדרת ומה לא אבל אם לעשות השוואה פר עמדה בין הסגלים, היתרון היה של קרית גת מהרגע הראשון. לכן קבוצה שהצליחה לעמוד בקצב עד להפרש של נקודה בודדת וקינחה עם זכייה בגביע על חשבון אותה יריבה, ככל הנראה ראה טביעת אצבע מעט חזקה יותר מכיוון הדמות על הקווים.

*השתתף בכתבה: חורן סריבקיאן

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort