זו שעולה וזו שנבחנת

זהו, זה הגיע! היום (שישי) וביום שני יערך המחזור האחרון של הליגה הלאומית ובסיומו נדע מי תהיה העולה השנייה לליגת העל ומי תלחם על מקומה על עונה נוספת בליגה הלאומית.

אחרי עונה לא פשוטה, היום וביום שני יערכו המשחקים שבסופם נדע מי הקבוצה שתעלה עם הפועל תל אביב, שחזרה אחרי עונה אחת בליגה השנייה, האם זאת תהיה הפועל חדרה או אולי הפועל ראשל"צ? מי הקבוצה שתסיים במקום השישי של הפליאוף התחתון, ובכך תצטרך להילחם על מקומה בליגה הלאומית בעונה הבאה בפלייאוף ירידה, האם זאת תהיה הפועל כ"ס? או שרמת השרון?

יום שישי 18/05 בשעה 16:00- פלייאוף ירידה

הפועל רמת גן- הפועל כפר סבא: אם הייתם ששואלים את יצחק שום הבעלים של הפועל כ"ס בתחילת העונה איך העונה הזו תיגמר סביר להניח שהוא היה אומר בעליית ליגה או לפחות מלחמה על הכרטיס לליגת העל, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. כפר סבא פתחו את העונה בצורה טובה מאוד ועד סוף ינואר הקבוצה היו בחלק העליון של הטבלה, אבל יצחק שום החליט לפטר את מסאי דגו, שרק התמנה לתפקיד בתחילת העונה, שום פיטר את דגו לא בגלל בעיה מקצועית, אלה בגלל סכסוך עבודה וחילוקי דעות בניהם. בדיעבד שום עשה טעות חמורה בכך שפיטר את דגו, בגלל שלאחר הפיטורים הרמה של כ"ס רק ירדה בלשון המעטה. במקומו של דגו התמנה לתפקיד ריימונדאס ז'וטאוטאס שהיה נראה שיוכל להביא מהניסיון שלו כשחקן לתפקיד המאמן, אבל מאז הקבוצה נפלה חזק והיא במאזן של 14 הפסדים (11 מהם היו רצופים), 2 תיקו וניצחון 1 שאותו עשתה במחזור האחרון מול עירוני נשר, נועלת הטבלה ובכך קטעה את אותו הרצף של 11 הפסדים. בעקבות המאזן הרע, 5 הפסדים, שתי תיקו וניצחון 1 ז'וטאוטאס פוטר ובמקומו הגיע חיים שאבו באמצע מרץ, שהתפטר גם הוא העונה מרמת השרון כדי לאמן את כ"ס, אך בעקבות רצף של שישה הפסדים רצופים גם המאמן השלישי של כ"ס העונה החליט לסיים את תפקידו אחרי חודש בתפקיד ובמקומו יצחק שום עמד על הקווים מאז סוף אפריל, כאמור שום כבר אימן את כפר סבא העונה בין פיטורי דגו להגעת ג'וטא. שום אימן עד עכשיו שלושה משחקים מאז ששאבו עזב ובהם הפסיד פעמיים וניצח במחזור האחרון את נשר. הפועל רמת גן נמצאת המקום הרביעי בפלייאוף התחתון במרחק 3 נק' מכפר סבא, אומנם לא בסכנת ירידה, אבל בזכות הפרש השערים שגבוה יותר משמעותית משל כ"ס. רמת גן לא בעונה טובה בכלל בעצמה וכל העונה התקשתה לשמור על יציבות ולא הצלחה לחבר שני ניצחונות ברצף עד המחזור האחרון שבו ניצחה את בני לוד ובמחזור קודם לכן ניצחו את בני הרצליה. כדי להינצל מפלייאוף הירידה נגד הקבוצה מליגה א' כ"ס צריכה לנצח את רמת גן ורמת השרון צריכה להפסיד לנשר במשחק המקביל וכתוצאה מכך רמת השרון תרד למקום השישי וכפר סבא תעלה למקום חמישי בזכות הפרש שערים טוב יותר לכפר סבא.

הימור תוצאת משחק: רמת גן מנצחת את כפר סבא 3-1, בגלל שרמת גן בכושר קצת יותר טוב וגם המשחק בבית שלה, כתוצאה מכך כפר סבא תאבק מול הקבוצה מליגה א' על ירידה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עירוני נשר- רמת השרון: כמו המשחק של רמת גן מול כפר סבא גם המשחק הזה יכול לחרוץ את גורלה של רמת השרון שתלויה בעצמה, אם היא מנצחת או אפילו מסיימת בתיקו מול נשר, שכבר ירדה ליגה, היא בוודאות נשארת בליגה הלאומית עוד עונה, אבל הפסד יכול לסבך אותה מאוד אם כ"ס תנצח. רמת השרון פתחה את העונה בצורה טובה וניצחה את שני המשחקים הראשונים שלה בליגה, אבל לאחר מכן היא לא ניצחה 3 משחקים רצופים והיא לא הצליחה לשמור על יציבות. ר"ג עומדת על מאזן של 14 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-17 הפסדים. עירוני נשר גם בעונה הקודמת נלחמה על ירידת ליגה יחד עם הרצליה, כאשר עונה עברה הן שרדו והפעם שני הקבוצות יורדות לליגה א'. העונה נשר לא הייתה בכלל פקטור בליגה, כאשר 33 נק' מפרידות אותה מהישארות בליגה, היא גם הבקיעה הכי מעט שערים בליגה (20) וספגה הכי הרבה (72).

הימור תוצאת המשחק: אני מאמין שרמת השרון לא תתקשה מול עירוני נשר והם ינצחו 4-0.

יום שני 21/05 בשעה 19:00- פלייאוף עליה

הפועל ראשון לציון- מכבי אחי נצרת: לאחר שבמשך העונה כחמש קבוצות : הפועל תל אביב, הפועל חדרה, הפועל ראשל"צ ובית"ר ת"א/רמלה התחרו על הכרטיס לליגת העל רק 2 נשארו במרוץ (הפועל תל אביב הבטיחה את העלייה שלה): הפועל ראשון לציון והפועל חדרה. הפועל חדרה יכלה כבר להבטיח את העלייה שלה כבר לפני שני מחזורים, אבל אז היא פגשה ברשל"צ את קבוצתו של אייל ברקוביץ שניצחה את חדרה והתקרבה אליהם למרחק של נק' אחת בסך הכול, בזכות ששתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון ההכרעה עברה למחזור נוכחי, המחזור האחרון של העונה הזו. ראשל"צ פתחה את העונה בצורה לא טובה כל כך ובשלושת המחזורים הראשונים הפסידו פעמיים ועשו תיקו, הניצחונות הגיעו החל מהמחזור הרביעי וקבוצתו של ניר ברקוביץ', המאמן, ניצחה חמישה משחקים ברציפות. העונה של ראשון לציון הייתה מאוד הפכפכה, מצד אחד הם הפסידו לעירוני נשר, ומצד שני במחזור לאחר מכן הם ניצחו את הפועל תל אביב. כזכור אוהדי ראשל"צ גם עשו העונה מחאות נגד הבעלים של הקבוצה, אייל ברקוביץ', ורצו שהוא יעזוב את הקבוצה ויחזיר אותה בחזרה לעירייה, אבל במקרה והקבוצה תעשה את זה ותעלה לליגת העל אוהדי הקבוצה יודו לברקוביץ' שלא יתייאש מהחיים הקשים שעשו לו. כדי לעלות לליגת העל ראשל"צ יהיו חייבים לנצח את מכבי אחי נצרת, מהסיבה הפשוטה שנקודה מפרידה בין הקבוצות והפרש השערים עומד על 8 (פער שנראה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעקוף). מכבי אחי נצרת פתחו את העונה בצורה טובה מאוד, הם אומנם הפסידו במשחק הראשון מול בית"ר תל אביב/רמלה, אבל לאחר מכן ניצחו שישה משחקים ברצף בניהם גם את הפועל חדרה (ניצחון טכני) והפועל תל אביב, אבל החל מחודש נובמבר המומנטום נשבר ואחי נצרת נקלעו למשבר הם הפסידו פעמים ניצחו עוד פעם אחת בדצמר ושוב לא ניצחו שבעה משחקים. אחי נצרת הצליחו לחבר שני נצחונות רצופים בתחילת החודש אבל במחזור האחרון בית"ר תל אביב/רמלה עצרה את הרצף כשניצחה אותם.

הימור תוצאת המשחק: בגלל שהמשחק הוא בבית של ראשל"צ מול הקהל הביתי וגם שבגלל שבשביל אחי נצרת המשחק הזה הוא לפרוטוקול בלבד, אני מאמין שראשון לציון תנצח 1-0.

נצרת עילית- הפועל חדרה: מי היה מאמין שבסוף העונה הפועל חדרה- גבעת אולגה תהיה במקום שני בליגה ותתמודד על הכרטיס לליגת העל בסוף העונה וזאת לאחר שרק העונה חזרה לליגה לאומית לאחר 20 שנות היעדרות, אבל כדי לעלות לליגת העל חדרה תלויה רק בעצמה, ניצחון יעלה אותה ובמקרה ותוציא תיקו וראשון לציון תנצח אז ראשון תהיה בליגת העל. קבוצתו של ניסו אביטל פתחו את העונה בצורה מגומגמת כאשר רשמה ניצחון 1 בחמישה משחקים וגם לאחר מכן התקשתה לשמור על רצף של ניצחונות, כאשר היא הצליחה לחבר שני ניצחונות ברצף רק בתחילת חודש דצמבר. בתחילת הסבב השני של העונה חדרה נראו טיפה יותר טוב, אבל גם אז לא הצליחו לחבר שני ניצחונות עד סוף ינואר. באמצע חודש מרץ חדרה נראתה הרבה יותר טוב, כאשר ניצחה ארבעה משחקים רצופים, אבל בפלייאוף שוב היכולת שלה נסוגה טיפה והיא עם 3 תוצאות תיקו, 2 ניצחונות והפסד 1, אותו הפסד היה בתחילת החודש מול ראשל"צ ואם לא הייתה מפסידה אותו היא הייתה העולה השנייה לליגת העל. נצרת עילית פתחה את העונה בצורה לא טובה, את שני המשחקים הראשונים שלה היא הפסדה ואת שני המשחקים לאחר מכן ניצחה, אך את חמשת המשחקים אחר כך שוב לא ניצחה. בתחילת חודש פברואר נצרת עילית נראתה יותר טוב וצברה רצף של שלושה ניצחונות, אבל לא הצליחה לשמור על יציבות ולנצח יותר משני משחקים מאז. פלייאוף לנצרת עילית גם לא הלך טוב והיא ניצחה רק פעם אחת, עשתה תיקו פעם אחת והפסידה 4 משחקים.

הימור תוצאת המשחק: הפועל חדרה יודעת שזה משחק חשוב מאוד ותבוא מוכנה תנצח ותעלה לליגת העל, 3-1 לחדרה.

עוד משחקי המחזור

יום שישי בשעה 16:00- פלייאוף ירידה

מכבי הרצליה- בני לוד

הפועל מרמורק- הפועל פ"ת

יום שני בשעה 19:00- פלייאוף עליה

ביתר ת"א/רמלה- הפועל תל אביב

הפועל עפולה- הופעל קטמון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort