עכשיו זה רשמי: יובנטוס היא אלופת איטליה לעונת 2017/18

מחזור 37 ואחד לפני אחרון יושלם הערב עם לא פחות משמונה משחקים כשבמוקד, משחק האולי הכתרה של יובנטוס מול רומא ובמקביל נאפולי יוצאת לסמפדוריה למשחק חוץ קשה וגם מילאן ואטלנטה במאבק ישיר על המקום בליגה האירופית והאם לאציו תסגור את סיפור החלומות של אינטר לגבי המקום הרביעי. כל זה מתווסף למאבקי תחתית צמודים ביותר.

רומא 0 – יובנטוס 0, יובה אלופת איטליה!

מהלך המשחק:

דז'קו ניסה לאיים על השער 7 דקות מהפתיחה אך בעיטה שלו מסף הרחבה עלתה מעל השער.

עוד 2 דקות חלפו ורומא עם מתפרצת מסוכנת ביותר, ניינגולן חטף את הכדור ורץ עד שהחליט לבעוט מ-18 מטר, הכדור שלו גם כן הלך מעל השער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-16 דיבאלה רץ לאחד על אחד מול אליסון והשוער הברזילאי הנהדר בלם את הבעיטה של הארגנטינאי.

רומא המשיכה לסכן יותר את השער ובדקה ה-25 בעיטה של אונדר לא הלכה למסגרת.

בדקה ה-32 פיאניץ' היה הראשון לקבל את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה במחצית המגרש.

שתי דקות חלפו ודיבאלה עם איום שני במשחק כאשר בעט מרחוק אבל הכדור שלו יצא החוצה בסמוך לקורה.

בדקה ה-43 אלכס סנדרו הוריד את אונדר לרצפה בשביל לעצור את הריצה המסחררת שלו על האגף וראה את הכרטיס הצהוב. קולארוב לקח את הכדור החופשי מזווית טובה להגבהה, ובזמן שכולם חיכו להגבהה הוא בעט חד ונמוך לפינה הקרובה, אך מצא רק את הרשת החיצונית.

השופט לא הוסיף תוספת זמן והקבוצות ירדו בתוצאה להפסקה בתוצאה מאופסת.

כבר 2 דקות מהפתיחה הרשת זזה, לאחר שדיבאלה קיבל כדור ברחבה מסנדרו, בעט בנגיעה חד לפינה, אבל השופט פסל בצדק את השער לאחר נבדל של דיבאלה.

בדקה ה-63 ניינגולן קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון לזכות רומא.

אחרי דקות בלי מצבים בעיטה של קולארוב הלכה למסגרת רק שאז גלישה של פיאניץ' הקפיצה את הכדור שהלך מעל המשקוף לקרן, כל זה קרה בדקה ה-64 של המשחק שלא התעלה לרמה התקפית גבוהה.

בדקה ה-67 חילוף ראשון במשחק, ברנרדסקי הוחלף ודוגלאס קוסטה נכנס.

דקה לאחר החילוף ניינגולן עם גלישה מסוכנת לעברו של דיבאלה, קיבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום.

בדקה ה-73 פלגריני הוחלף בצד של רומא ומקסים גונאלון נכנס.

בדקה ה-81 רומא עם חילוף כפול, אונדר ודה רוסי פינו את מקומם, פטריק שיק וקווין סטרוטמן נכנסו בהתאמה, בצד של יובה מנדז'וקיץ' ירד לספסל ורודריגו בנטנקור נכנס גם כן.

השופט הוסיף 2 דקות תוספת זמן שבהן לא קרה כלום והמשחק נגמר ב-0:0, יובנטוס היא אלופת איטליה בפעם השביעית ברציפות!

הרכבים

רומא: אליסון, אלכסנדר קולארוב, חואן חסוס, פדריקו פאסיו, אלסנדרו פלורנצי, ראג'ה ניינגולן, דניאלה דה רוסי (קווין סטרוטמן,81'), לורנצו פלגריני (מקסים גונאלון,73'), סטפן אל שעראווי, אדין דז'קו וג'נגיז אונדר (פטריק שיק,81').

יובנטוס: וויצ'ך שצ'נסני, מתיה דה שיליו, אנדרה ברצאלי, דניאלה רוגאני, אלכס סנדרו, בלז מטווידי, מיראלם פיאניץ', פדריקו ברנרדסקי (דוגלאס קוסטה,67'), פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ' (רודריגו בנטנקור,81') וגונסאלו היגוואין.

 

מאבק הירידה ועל אירופה עדיין בעיצומו ואנחנו נתחיל עם המשחק בין לאציו שהתארחה אצל קרוטונה כשלכל אחת יש המטרות שלה.

לאציו כצפוי שלטה במשחק וגם עלתה ליתרון עם פנדל מדויק של לוליץ' בדקה ה-17, 12 דקות מאוחר יותר סימי השווה את התוצאה והקבוצות ירדו בשוויון להפסקה.

בדקה ה-61 לאציו בהלם(!), קרוטונה הקטנה הפכה את התוצאה ויכלה לסבך את לאציו במאבק עם אינטר על המקום הרביעי הנכסף אך שער סאביץ' בדקה ה-84 קבע שוויון 2:2 בסיום. קרוטונה תגיע למחזור האחרון והמטורף בתחתית כשהיא במקום שמוביל לסרייה ב'. וגם במחזור הבא, לאציו בקרב ישיר על ליגת האלופות מול אינטר.

בולוניה שהבטיחה השארות אירחה למשחק קשוח את קייבו שחייבת את הנקודות ובדקה ה-12 ורדי עם שערו העשירי העונה בליגה העלה את בולוניה ליתרון. עם פתיחת המחצית השנייה עמנואל גיאצ'יריני השווה את התוצאה ובדקה ה-60 אינגלס הפך את התוצאה והעלה את קייבו מעל הקו האדום!

 

פיורנטינה שפספסה הזדמנות להצמד במאבק על אירופה כשאירחה את קליארי מתחתית הליגה והיא עוד נלחמת בשיניים על חייה וגם הצליחה לסיים את המחזור מעל הקו האדום עם ניצחון משער בודד של פאבולטי בדקה ה-37. ג'ורדן ורטוט הורחק בדקה ה-95 בצד של המארחים.

 

אנחנו ממשיכים עם קרבות התחתית והפעם ספאל התארחה אצל טורינו והיא גם כבשה ראשונה בדקה ה-22 עם שער של גראסי, אבל טורינו שסיימה את העונה לא פתחה רגליים ושער של בלוטי בדקה ה-68 השווה את התוצאה ובדקה ה-87 שער של דה לורנצו סילברסטי קבע שספאל תגיע למחזור האחרון מתחת לקו האדום.

 

 

בקרב בין הקבוצה שכבר נשרה לאחת שמחפשת הישרדות, ורונה ואודינזה קיבלנו שער 1 בודד לטובת אודינזה שתגיע 2 נקודות מעל המקום המוביל לליגה השנייה. אנטונין ברק כבש את השער בדקה ה-20.

ובקרב הישיר על מקום בליגה אירופית, אטלנטה אירחה את מילאן כשנקודה מפרידה בין השתיים לטובת מילאן.

אחרי מחצית מאופסת פרנק קסי העלה את מילאן ליתרון שהיה מבטיח לה את המקום השישי בדקה ה-60.

5 דקות מאוחר יותר טולוי קיבל בדקה אחת 2 כרטיסים צהובים והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. לאחר 10 דקות גם מילאן נשארה בעשרה שחקנים עם אדום ישיר למונטוליבו ועמוק בתוך תוספת הזמן אנדרה מסייאנו השווה את התוצאה והשאיר את כל הדרמה למחזור הסיום.

 

סמפדוריה אירחה את נאפולי בידיעה שניצחון שלה והיא עדיין יכולה לחלום על כרטיס לאירופה. מנגד, כידוע נאפולי תצטרך נס בשביל לזכות באליפות, שיתחיל אם הקבוצה תנצח בצוותא להפסד של יובה במשחק המקביל.

לאחר מחצית ללא שערים שמכתירה את יובה לאלופה גם אם זאת תפסיד, בדקה ה-72, מיליק, שנכנס רק דקה קודם לכן הפגיז את הכדור מ-20 מטר לחיבורים והעלה את נאפולי ל-1:0.

בדקה ה-80 ראול אלביול שם את השני ולנאפולי נשארו 10 דקות להתפלל שרומא תכבוש ותנצח (שוויון בדקה ה-80 במשחק המקביל). סמפדוריה איבדה סיכויים להשיג את הכרטיס לאירופה. נאפולי לא תיקח אליפות גם השנה לאחר שוויון במשחק המקביל של יובה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort