לא נתנו כבוד: ריאל מדריד לא ויתרו על הקלאסיקו מול ברצלונה שנגמר בתיקו 2:2

הערב (יום ראשון) ברצלונה הגיעה לקאמפ נואו בשביל לחגוג את הזכייה הרשמית באליפות ספרד, ואיזה דרך טובה יותר מלחגוג מול היריבה המרה, ריאל מדריד, בקלאסיקו. למרות שריאל לא התכוונה לערוך מסדר כבוד לאלופה, כראוי, זה לא העיב על החגיגה של ברצלונה, שחוץ מאליפות גם תציין את הקלאסיקו האחרון של הקפטן, אינייסטה, ותרצה לחגוג עם הקהל בניצחון ועל הדרך להמשיך את רצף אי ההפסדים שלה בליגה. בצד של ריאל, אם חשבת שהתוכניות רק לקלקל את החגיגות של ברצלונה אז טעות בידכם. אלופת אירופה, שתנסה להשלים זכייה שלישית ברציפות כשתשחק בגמר מול ליברפול, לא רק רוצה להרוס את הרצף של ברצלונה ולחגוג לה על הראש בביתה, ניצחון הערב, בתוספת ניצחון במשחק החסר מול סביליה (ישוחק ביום רביעי), וריאל מדריד תעקוף את יריבתה העירונית, אתלטיקו מדריד, שהפסידה הערב, בקרב על המקום השני וגם, האם רונאלדו יעקוף הערב את אלפרדו די סטפנו האגדי כגדול כובשי ריאל מדריד בקלאסיקו? אז תארים אין על השולחן אבל הרבה כבוד ויוקרה דווקא יש. 

מחצית ראשונה:

דקה 3: מסי מצא את סוארס בתוך הרחבה בכדור מצוין, החלוץ בעט ונבלם מרגלו של וראן.

דקה 7: רונאלדו ניסה בעיטה מזווית כמעט בלתי אפשרית והכדור הלך היישר לשוער.

דקה 10: לזה קוראים מתפרצת! סוארס עם כדור בחצי המגרש לעברו של רוברטו שרץ לבד על האגף והחלוץ רץ מיד את כל הדרך לרחבה לתפוס מקום, רוברטו הגביהה כדור לעבר הרחבה לכיוונו של מסי, הכדור לא הגיע למסי אבל מצא את סוארס, שבנגיעה שם את הכדור ברשת, 1:0 לברצלונה. 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סוארס והחברים חוגגים את הראשון. קרדיט: לה ליגה.

דקה 12: אחרי שסוארס פתח את השערים היה תורו של נאצ'ו לפתוח לנו את המשחק, עם הכרטיס צהוב הראשון בו.

דקה 15: התגובה של ריאל לא איחרה לבוא ואיזה שער נהדר, רונאלדו נכנס לרחבה וסידר עם העקב לקרוס, שהגביהה לבנזמה, הצרפתי מקרוב נגח לעברו של רונאלדו, שכבר הספיק להכנס עמוק לתוך הרחבה, התגבר על פיקה, דחק בנגיעה פנימה והשווה את התוצאה ל-1:1. רונאלדו השתווה לאפרדו די סטפנו האגדי בראשות טבלת הכובשים של ריאל מדריד בקאלסיקו.

חוגגים את השוויון. קרדיט: CLEMENT .

דקה 26: רונאלדו נשלח מול טר שטגן באחד על אחד אבל הפעם ידו, או יותר נכון, רגלו של השוער הייתה על העליונה.

דקה 27: דקה חלפה ושוב רונאלדו ברחבה, הפעם לא במצב ישיר מול השוער ומתוך הרחבה כשהוא נוטה לאגף השמאלי הוא שחרר בעיטה שהלכה שטוח לפינה הרחוקה, סמוך לקורה אך יצאה החוצה.

דקה 31: סוארס הצליח לסחוט עבירה וכרטיס צהוב גם מוראן.

דקה 41: הגנת ריאל לא הרחיקה טוב והכדור נחת ברגלו של קוטיניו, שעם מסירת עומק סידר למסי מול נבאס, הפרעוש ניסה לעקוף את השוער אבל ללא הצלחה כאשר יציאה טובה של נבאס לקחה את הכדור מהרגליים של מסי.

דקה 43: ריב בין ראמוס וסוארס, על עם הבלם נתן מרפק לחלוץ או שזה התחזה, הוביל לריב שנגמר כשהשופט שלף כרטיסים צהובים לשניים.

דקה 45: מסי רק באמוק לכדור ונכנס בראמוס, השופט כמובן הוציא לו את הכרטיס הצהוב.

דקה 45+2: המשחק המשיך להיות חם, חם מאוד אפילו. בעוד השופט התעלם מעבירה ברוטאלית של בייל על אומטיטי, השופט שלף אדום, ובצדק מוחלט לעברו של סרג'י רוברטו. רוברטו נשמר על ידי מרסלו והחזיר את הכדור לשוער שלו, מיד לאחר מכן כשהוא בלי הכדור הוא דחף את מרסלו מה שזיכה אותו בכרטיס אדום ישיר שהשאיר את ברצלונה בעשרה שחקנים. 

סרג'י רואה את האדום המיותר מבחינתו. קרדיט: FIFA World Cup.


רונאלדו לקח את הכדור החופשי הזה 20 מטר מהשער אבל בעט לחומה, זה היה אקורד הסיום למחצית רותחת. 

מחצית שנייה: בעקבות האדום ברצלונה נאלצה להגיב והוציאה מהמשחק את קוטיניו כשסמדו נכנס לעמדה של סרג'י. גם ריאל נאלצה לבצע חילוף כפול, כאשר רונאלדו לא חזר למחצית השנייה בעקבות פציעה, אסנסיו עלה במקומו.

רונאלדו שנפצע לאחר השער וסחב עד המחצית, לאחר שער השוויון. קרדיט: האס.

דקה 52: אסנסיו היה הראשון לאיים על השער במחצית השנייה אבל הכדור נעצר אצל השוער, שהוציא מהר התקפה מתרפצת, בסיומה מסי, קיבל כדור על קצה הרחבה, הסתדר עם השומרים שלו ושם את הכדור בפינה של השער ובתוך הרשת. בריאל התלוננו ובצדק, שסוארס לפני הבישול ביצע עבירה שעזרה לו לייצר את המצב, השופט התעלם מהטענות והשער נשאר על קנו. 2:1 לבארסה. 

הבעיטה שהביאה את השער. קרדיט: לה ליגה.

דקה 57: כל הקאמפ נואו נעמד על רגליו בשביל להודות לקפטן שלהם, שסיים את חלקו בקלאסיקו האחרון שלו בקריירה, פאוליניו היה זה שנכנס במקומו.

תעמדו על הרגליים ותמחאו כפיים לקוסם הזה. קרדיט: טוויטר.

דקה 68: לוקאס ואסקס נכנס במקומו של נאצ'ו.

דקה 70: ליאונל מסי נשלח על כל המחצית לריצה עד נבאס, אבל למרות בעיטה טובה לכיוון הפינה הרחוקה, נבאס הדף נהדר לקרן.

דקה 73: אסנסיו סידר כדור לבייל, שבזכות בנזמה, שפינה לו את השטח נשאר יותר חופשי ועם בעיטה מקצה הרחבה בחצי גובה לפינה, כבש את השוויון, 2:2.

דקה 77: מרסלו קיבל כרטיס צהוב לאחר תלונות לשופט שלא שרק לו לפנדל לאחר עבירה של אלבה, בייל קיבל כרטיס צהוב על עבירה מיד לאחר מכן.

דקה 81: מסי עם 2 הזדמנויות גדולות, הראשונה הוא בעט החוצה ואת השנייה בהתקפה מיד אחריה הגיע בזווית לא קלה מול נבאס, שהדף אותו לקרן.
כדור הקרן של ראקיטיץ' הלך לראשו של פיקה, שנגח החוצה.

דקה 84: טוני קרוס פינה את מקומו לטובת קובאצ'יץ'. ראקיטיץ' ראה בהתקפה לאחר החילוף.

דקה 90+1: השופט הוסיף 4 דקות תוספת שבהן סוארס הוחלף על ידי פאקו אלקסר.

דקה 90+4: פאוליניו חירב את ההתקפה של ברצלונה עם מסירה נוראית, ריאל קיבלה עוד מצב אחד בכדור קרן אבל לא השיגה את השער.

השופט שרק לסיום המשחק, 2:2 בקלאסיקו רבוי עצבים.

הרכבים

ברצלונה: מארק טר שטגן, ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו, איבן ראקיטיץ', סרג'יו בוסקטס, אנדרס אינייסטה (פאוליניו,57'), פיליפה קוטיניו (נלסון סמדו,46'), לואיס סוארס (פאקו אלקסר,91') וליאונל מסי.

ריאל מדריד: קיילור נבאס, נאצ'ו פרננדס (לוקאס ואסקס,68'), רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס (מתאו קובאצ'יץ',84'), גארת' בייל, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו (מרקו אסנסיו,46').

 

במשחקים המוקדמים

מלאגה 0 – אלאבס 3

כבשו לאלאבס: מאנו גארסיה, 3', דמירוביץ', 68' ואיביי, 70'.

אתלטיקו מדריד 0 – אספניול 2

כבשו לאספניול: סטפן סאביץ' (ע'), 53' ובאפטיסטאו, 77'.

לאס פלמאס 0 – חטאפה 1

כבש לחטאפה: אנחל, 88'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort