תם ועוד לא נשלם- המחזור הקרוב בליגת העל

המחזור הקרוב יערך כאשר הליגה כבר גמורה ורוב המשחקים כרגע הם לפרוטוקול בלבד, מלבד בית"ר ירושלים והפועל באר שבע אשר נלחמות על המקום הראשון, חלק מהקבוצות כבר התחילו בהכנות לעונה הבאה.

הפלייאוף התחתון:

הפועל ק"ש- הפועל עכו

שתי הקבוצות יודעות את גורליהם, האחת ירדה לליגה הלאומית, השנייה מובילה את הפלייאוף התחתון.

בקריית שמונה יודעים שכדי לפתוח את העונה הבאה אם כוחות חדשים למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, הם חייבים לסיים את מה שנשאר מהעונה הזאת בצורה מתוקה, בעוד הפועל עכו שהתבשרה לאחר המשחק של אשקלון ואשדוד שהיא יורדת ודאית, תגיע להמשיך לעבוד קשה על הכבוד שלה ולהוכיח שאם היא הייתה מתעוררת מוקדם יותר היא לא הייתה בסכנת ירידה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני סכנין- מכבי חיפה

כואבים ומאוכזבים יעלו שחקני הירוקים לעוד משחק, הקבוצה של רוטן לא מספקת את הסחורה ומציגה יכולת נוראית וחוסר יציבות משווע.

בעוד החניכים של טל בנין ינסו לגנוב ניצחון על מכבי חיפה, דבר שעשו המון פעמים בתקופת אבוקסיס.

אזולאי חוגג נגד מכבי פ"ת (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

הפועל רעננה- הפועל אשקלון

החניכים של קורצקי ימשיכו בסיום העונה הטוב שלהם, החבורה באדום שיודעת שנשארה לעוד עונה בליגת העל תבוא מול אשקלון שהשלימה עם גורל הירידה ויודעת שאת העונה הבאה היא כבר תשחק בימי שישי.

אם אשקלון רוצה להוות פקטור אפילו בליגה הלאומית החניכים של דגו יצטרכו להתעורר ומהר! הקבוצה מציגה יכולת לא טובה במשחקים לא מסודרת ובעיקר החילופים והרכש בינואר לא פוגעים, בדרום יצטרכו לחשוב טוב טוב על העתיד.

מכבי פ"ת- מ.ס אשדוד

מה עוד לא נאמר על החבורה של הלוזונים? אחרי עוד התבטאות מביכה בתקשורת בקשר למאמן, יצטרך לבוא מימר ולהוביל את הקבוצה מאם המושבות לניצחון. מצד שני מגיעה אשדוד, שמציגה עונה נוראית בליגת העל אם לא פחות משלושה החלפות מאמנים תנסה לצבור עוד שלוש נקודות למרות שכבר הבטיחה הישארות.

הפלייאוף העליון:

הפועל חיפה- בני יהודה ת"א

איזה עונה מופלאה עוברת על האדומים מהכרמל, הפועל חיפה מציגה כדורגל מהיר, חזק ובעיקר פוגע.

רגע לפני גמר הגביע מגיעה הפועל חיפה ומארחת את החניכים של יוסי אבוקסיס, בהפועל יודעים שאם הם רוצים להמשיך את המאבק לעבר המקום השלישי ואולי השני, הם יהיו חייבים לקחת שלוש נקודות מהמפגש הזה.

הכתומים משכונת התקווה אם הראש כבר בעונה הבאה, אחרי שבמחזור האחרון נפצע אלמוג בוזגלו, בתקווה ישתדלו בעיקר לשמור על השחקנים לעונה הבאה ולהתחיל הכנות כבר מהמחזורים האחרונים.

בית"ר ירושלים- הפועל באר שבע 

ה-מפגש שיכריע את האליפות, כאשר ההפרש הוא 5 נק' ונשארו עוד 2 מחזורים לסיום, בבאר שבע יודעים שניצחון ישלח אותם להניף את הצלחת בטדי, בעוד הירושלמים ינסו לקלקל את התוכניות ולהכניס את סוף העונה שלנו לדרמה מטורפת!

בדרום יודעים- שום דבר מלבד ניצחון לא יתקבל, הגמלים רוצים לחגוג אליפות שלישית ברצף והם ישמחו לעשות את זה 2 מחזורים לסיום.

מעבר לכך מגיעים החניכים של בני בן זקן, אולי המאמן שהכי פחות קיבל פרגון השנה מהתקשורת, יגיע וינסה להוביל את המועדון שלו לניצחון אחרי המבוכה בשבוע שעבר נגד נתניה.

חנן ממן, המושיע של באר שבע (עמוד הפייסבוק הרשמי של באר שבע)

מכבי תל אביב- מכבי נתניה

מה עובר על ג'ורדי? המאמן שמודע כבר שמסיים תפקיד בסוף העונה די הורס את שמו הטוב בארץ אם כמה פעולות מביכות, בעוד נתניה מגיעה על הגל אחרי שהביסה בשבוע שעבר את בית"ר ירושלים.

החניכים של דראפיץ' וברדה יגיעו כדי לנצח ויחפשו עוד 3 נק' יקרות לסיום עונה מדהימה!

התמונה של ‏Maccabi Tel Aviv FC - מועדון הכדורגל מכבי ת"א‏.
בלקמן ואצילי, יחגגו גם השבוע? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort