סופ"ש שאסור למצמץ בו

בזמן שכולם עם עינייהם נשואות לכיוון הליגות הגדולות באירופה, ישנן גם הכרעות בליגות המשניות יותר, כן אלו שלא ממש עולות לך לראש ברגע הראשון כששואלים אותך "איזה משחקים יש היום".

ז'לזניצ'אר-זרינסקי, ליגה בוסנית ראשונה, שישי 18:00

4 מחזורים לסיום העונה, זרינסקי מוסטאר מובילה את הטבלה עם יתרון 3 נק' על פני יריבתה בסופ"ש ז'לזניצ'אר. המארחת במשחק יודעת שהיא חייבת ניצחון כדי להשוות את כמות הנקודות כדי שיהיה לה סיכוי להפוך את הקערה על פיה ולקחת אליפות על חשבון המוליכה ערב המחזור הנוכחי. קל זה בטוח לא יהיה אבל תמיד אפשר לנסות. ז'לזניצ'אר היא קבוצת הבית הטובה בבוסניה כאעשר זרינסקי קבוצת החוץ הטובה ביותר ככה שגם הפראמטר הזה נלקח בחשבון. בעונה הסדירה קל אחת ניצחה את יריבתה בבית 1:0 ובסיבוב הקודם בפלייאוף המשחק ביניהן הסתיים ב-3:3 מדהים.

שחקני מפתח: גוראן זקאריץ' הוא ללא ספק האיש של ז'לזניצ'אר, שחקן הכנף הימנית שגם יכול לתפקד כחלוץ לעת הצורך מציג עונה נפלאה בה הוא מלך השערים (12) והבישולים (5) של המועדון. מולו ישחק מילוש פיליפוביץ' הסרבי שכבש 13 שערים ובישל עוד 9 וללא ספק ה-איש של היריבה ממוסטאר.

הימור המומחה: זלז'ניצ'אר לא מתכוונת לוותר על האליפות לכן היא גם תנצח במשחק צמוד ורווי עצבים, 1:0 ביתי ישמור על הדרמה עד לסיום העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

באלימנה-קרוסיידרס וגלנאוון-קולריין, ליגה צפון אירית ראשונה, שבת 17:00

מחזור הסיום בצפון אירלנד מביא איתו את קרוסיידרס (מקום ראשון בזכות הפרש שערים עדיף בהרבה) ואת קולריין (מקום שני) לקרב על כל הקופה אבל הוא לא ייערך ראש בראש. המוליכה תצא למשחק חוץ נגד באלימנה יונייטד ועל הנייר נראה שיש לה את המשחק הקל יותר שכן קולריין (שתשחק גם היא בחוץ) פוגשת את גלנאוון היותר חזקה. בשורה התחתונה ככל הנראה בזכות הפער העצום שיש לקרוסיידרס (22 שערי יתרון) היא תסיים כאלופה כי שתיהן צפויות לנצח במחזור הסיום.

אפוא"ל ניקוסיה-אפולון לימאסול, ליגה קפריסאית ראשונה, ראשון 19:00

3 מחזורים לסיום, קרב האליפות בקפריסין רותח! המוליכה, אפולון לימאסול, מגיעה לניקוסיה להתמודד מול אפוא"ל המקומית שנמצאת רק 2 נקודות מתחתיה. כשהכל כל כך צפוף ולא נותר יותר מדי זמן וכשהצפי הוא ששתיהן יצלחו את 2 המחזורים הנוספים, הכל מתרכז למשחק הזה וללא ספק שלאפולון יש את היתרון. אם היא לא מפסידה בניקוסיה היא יכולה לראות את עצמה כבעלת הסיכוי הטוב יותר לתואר, בעיקר אם היא תנצח ותפתח פער של 5 נק' כשנותרו רק 6 בקופה. אבל בסיטואציה שבה המארחת לוקחת את שלושת הנקודות, היא תעקוף את לימאסול ותפתח עליה פער של נקודה שלא בטוח שניתן לסגירה בשני המחזורים שנותרו.

שחקני מפתח:  איגור דה קמארגו (אפוא"ל) הוא המוציא לפועל העיקרי כשגם גאייאס זהיד נהנה מעונה נפלאה שכוללת 9 שערים ו-14 בישולים. אצל היריבה, אמיליו סלאיה הוא האיש החם והחלוץ הארגנטינאי ינסה לסדר למוליכה את הפער הבלתי ניתן לסגירה.

הימר המומחה: אפולון לא תפספס את זה, אולי היא לא תנצח אבל היא לא תיתן לניקוסיה לעלות למקום הראשון.

גלאטאסאראי-בשיקטאש, ליגה טורקית ראשונה, ראשון 19:00

שגעת בטורקיה! 4 מחזורים לסיום ההפרש בין ארבע הראשונות (כולן מאיסטנבול) הוא 3 נק' וכששתי הראשונות נפגשות לדרבי סוער, שתי הנוספות יביטו בכליון עיניים ויתקוו לתיקו שיצמצם פערים. גלא קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה אבל בשיקטאש ספגה הכי פחות, וזה יהיה קרב מעניין בין ההתקפה הדורסת של האריות להגנה חסרת הפשרות של הנשרים. גומיס-פפה בהחלט אחלה מאצ'-אפ בין 2 שחקנים פיזיים שעשו שמות גם בליגות בכירות יותר באירופה בתפקידים שלהם.

שחקני מפתח: האמת? השופט. הוא יהיה חייב להיות במיטבו כדי שלא נראה את מה שקרה בשבוע שעבר בגביע בין בשיקטאש לפנר.

הימור המומחה: תיקו ובשקשהיאר מנצלת את זה כדי לעלות לראש הטבלה.

סטיאווה בוקרשט-CFR קלוז', ליגה רומנית ראשונה, ראשון 20:45

גם ברומניה העניינים לוהטים, 4 מחזורים לסיום סטיאווה (או FCSB אם ממש לדייק כי את הזכויות על השם סטיאווה ביטלו להם) מוליכה כשקלוז' ממש אחריהם עם 2 נקודות פחות. הקרב הזה ללא ספק יהיה נקודה מכרעת ביניהן וכל אחת רוצה לקחת את זה לכיוון שלה.

שחקני מפתח: קלוז' מסתמכת על יכולת ניהול המשחק של צ'יפריאן דיאק שאחראי על ניווט ההתקפה שלהם, FCSB נשענת על יכולת הכיבוש של השחקן עם השם המגניב, הארלם נוהרה.

הימור המומחה: כן סטיאווה, לא סטיאווה לא באמת משנה, המוליכה תלך עד הסוף ותחגוג תואר וזה כולל ניצחון בראשון בערב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort