יצחק ויסוקר הגיע להרצות בקורס המאמנים של מכללת אוהלו

הרצאתו של ויסוקר התקיימה ביום ראשון האחרון, במסגרת השתלמות בנושא "השוער", לחניכי קורס מדריכי הכדורגל של מכללת אוהלו בקצרין המתקיים בעפולה וכרמיאל. הקורס פועל במסגרת בית הספר למדריכים ומאמנים של מכללת "אוהלו" בקצרין בראשות שלמה וייצמן, שחקן העבר וסקאוט הנבחרות הצעירות של ישראל.

ויסוקר העביר לחניכים מניסיונו הרב בנושא הקרוב לליבו- "השוער" – במהלך ההשתלמות החניכים התוודעו לבסיס התפקיד והבנת תרומתו החשובה לקבוצה, דוגמאות מחייו המקצועיים של ויסוקר, והדגמת התפקיד על מגרש הדשא באופן מעשי. ויסוקר נשאר מעודכן בשינויים החלים בעולם הכדורגל ומטייל בעולם על מנת ללמוד את התפתחות תפקיד השוער. על פי ויסוקר "זה התפקיד החשוב על מגרש הכדורגל, מהתפקיד הבסיסי של שמירת השער נקי ועד ראייה מרחבית על כל המגרש שעוזרת לכוון את השחקנים האחרים".

"תפקיד השוער חשוב ביותר" ויסוקר (אוהלו)

בתום ההרצאה אמר יצחק ויסוקר: "הייתה לי חוויה נהדרת להעביר שיעור בנושא השוער לחניכים של קורסי מדריכי הכדורגל של מכללת אוהלו. החניכים היו רציניים וקשובים ללימוד הנושא הן בכיתה, כשהוצג הנושא ברמה העיונית, והן ולאחר מכן במגרש. התנאים במגרש בעפולה היו מצוינים, יום ההשתלמות נוהל בצורה יוצאת מגדר הרגיל וזאת הרבה בזכות רכז הקורס שלמה וייצמן. אני מאמין שנראה חניכים נוספים של מכללת אוהלו מאמנים בליגת העל, או אפילו באחת הנבחרות של ישראל. שוב תודה למכללת אוהלו ולשלמה ויצמן ".

קורס מדריכי הכדורגל של מכ ללת אוהלו מתקיים השנה ה-19. הקורס בראשות שלמה וייצמן, שחקן העבר וסקאוט הנבחרות הצעירות של ישראל אשר יש לו בנוסף תואר בחינוך גופני. לדבריו, "אנו מחדשים את עצמנו כל שנה בעקבות השינויים התכופים בעולם הכדורגל וכך החניכים מעודכנים, למדו אצלי שחקני עבר ואף שחקנים פעילים". בנוסף לוייצמן, חבר בצוות האימון של בית הספר גם זאביק זלצר, המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות של ישראל.

רשימת המאמנים והשחקנים שהשתתפו בקורסים של אוהלו היא ארוכה: מאמן בית"ר ירושלים – בני בן זקן, מאמן הנערים של נבחרת ישראל – סאלח חסארמה ומאמן הפועל עכו – יצחק טוויזר ועוד רבים. בחודש יוני הקרוב ייפתח קורס שייתן מענה לשחקני כדורגל פעילים. חלק מן השחקנים הפעילים שעשו את הקורס הם עבד רבאח – שחקן העבר של בני סכנין ונבחרת ישראל והיום בליגה א' בעראבה ושחקני בני סכנין מליגת העל – השוער מחמוד קנדיל וקפטן הקבוצה, הקשר חאלד חאליילה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חניכי הקורס – מאזור הצפון וכדורגלים פעילים (אוהלו)

בקורס לומדים השחקנים את התחום המדעי ומתרגלים במגרש את הפן המעשי. הם לומדים את הטכניקה של מערכי קבוצת הכדורגל, מערכי אימון וטכניקה בסיסית כמו נגיחה נכונה, בנוסף לצד הטקטי של המשחק, לדוגמה הגנה אלכסונית. בתחום המדעי, לומדים החניכים פיזיולוגיה, אנטומיה של הגוף, פסיכולוגיה, תורת האימון והענף, חוקה ושיפוט וקורס עזרה ראשונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort