5:2 נהדר לליון מול דיז'ון, ריימס חזרה לליגה הראשונה.

ליון הגיעה להתמודדות כשהיא עם כשהיא עם חמישה נצחונות ליגה רצופים והיא רוצה להשיג את השישי במאבק על המקום בליגה האלופות בשנה הבאה שנעשה צמוד ממחזור למחזור, כשהיא עם אותן נקודות כמו מארסיי ורק 4 נקודות פחות ממונאקו השנייה. מנגד דיז'ון, שהתרחקה מהתחתית מחפשת להבטיח את ההשארות בליגה הראשונה כמה שיותר מהר.
מחצית ראשונה:
דקה 4: רפאל קיבל את הכדור על האגף, ניסה לעבור את השחקן ששמר אותו והכדור נהדף לידו, אבל השופט לא שרק ורפאל העביר את הכדור לעברו של ממפיס שמקרוב דחק את הכדור לרשת. ליון נהנתה מטעות שופט שעזרה לה להשיג שער מהיר.
דקה 7: פקיר נכנס לרחבה וניסה להקפיץ מעל כולם לרשת אבל ההגנה בלמה את הניסיון.
דקה 16: פקיר נשלח באחד על אחד מול ריינט, ניסה לעבור אותו ללא הצלחה ובעט רק כאשר ריינט סגר לו את הזווית לחלוטין ועצר את הבעיטה. המצב הנהדר הזה של ליון התמסמס.
דקה 22: כדור שהוגבה לרחבה, הרוחק בסופו של דבר אל פרדריק, שהתשלט עם הברך ובעט מהאוויר, אבל זינוק טוב של לופס והוא הדף לקרן.
דקה 26: סליטי קיבל את הכדור במחצית המגרש, התקדם והתקדם עד שמצא את עצמו במצב טוב להניף את הרגל מרחוק והכדור שלו הלך בסמוך לקורה ולופס לא יכול היה להושיע, שער גדול של סליטי שהשווה את התוצאה.
דקה 29: טראורה הכניס כדור נהדר לעברו של רפאל שבעט בנגיעה מתוך הרחבה וריינט הדף את הכדור לקרן.
דקה 31: סליטי עוד פעם לקח את הכדור, הפעם 40 מטר מהשער, התקדם לעבר הרחבה והוכשל 18 מטר מהשער. רפאל הוא זה שהכשיל ורפאל הוא זה שקיבל גם את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. הבעיטה החופשית נבלמה בחומה.
דקה 34: דריבל נהדר של פקיר הסתיים בבעיטה על סף הרחבה שנהדפה לקרן.
דקה 37: צ'אנג ספג כרטיס צהוב לאחר שניסה לסחוט עבירה בתוך הרחבה.
דקה 42: כדור חופשי שלקח ממפיס נבעט מעל השער.
דקה 43: פקיר עם דריבל טוב שבסיומו העביר את הכדור לטראורה שבעט, אבל היישר לידיים של השוער, ששמט אבל הגיב בזמן ולקח את הכדור לפני שפקיר מגיע אליו.
דקה 44: סדריק ואראול נפצע לאחר שחילץ את הכדור ממפיס ונאלץ לרדת מהמרגש כשהוא לא יכול לדרוך על רגלו. ובמקומו נכנס סדריק אחר, סדריק יאמברה.
דקה 45+2: רגע לפני שהשופט שרק לסיום המחצית, פקיר סיכן שוב את השער. הפעם הקפטן של ליון עבר דרך שחקני ההגנה בדרך לרחבה, בעט טוב, אבל נבלם אצל ריינט שהדף את הכדור לקורה והחוצה. השופט שרק מיד לסיום המחצית הראשונה.
מחצית השנייה:
דקה 50: מהלך טוב על האגף של רפאל הסתיים בהגבהה לרחבה, אף שחקן לא הצליח להרחיק או לנגוח לשער והכדור הגיע עד לאאואר שבעט את הכדור פנימה.
דקה 53: נאביל פקיר קיבל את הכדור בקצה הרחבה, נכנס למרכז בזמן שהוא עובר את שחקני ההגנה כאילו הם אוויר, והפעם הבעיטה שלו הכניעה את ריינט וכבש לראשונה מאז שחזר מהפציעה.
דקה 56: מבול של שערים! סליטי ניצל הרחקה של ההגנה ובעט מהאוויר לרשת. 3:2 ליון תוך דקות ספורות.
דקה 57: צ'אנג כמעט וקבע את השוויון אבל למרות בעיטה נהדרת שלו הכדור חמק החוצה טיפה מעל המשקוף.
דקה 60: נאביל פקיר הפעם נעצר אצל ריינט לאחר שקיבל כדור ברחבה וניסה לבעוט לפינה הרחוקה אבל הכדור הלך לעברו של השוער.
דקה 65: צ'אנג שוב מוצא את עצמו על הדשא בתוך הרחבה אבל גם הפעם השופט החליט שהקוראני התחזה ולא שרק לפנדל למרות שזה היה גבולי.
דקה 67: המשחק כבר הגיע לנקודת רתיחה כאשר התקפה של דיז'ון הסתיימה בבעיטה שהלכה החוצה סמוך לקורה, אבל כל העיניים הלכו לעברו של השופט שהתעלם מעבירה ברורה על סאייד. אז אם הפנדל הקודם היה גבולי, הפעם השופט קיפח את דיז'ון שנית לאחר שגם אישר לליון שער לא חוקי עם פתיחת המשחק.

תחליטו בעצמכם, רגע העבירה. קרדיט: טוויטר.

דקה 70: כרטיס צהוב לעברו של נ'דומבלה.
דקה 71: ניסיון מספרת של ג'ילובוג'י נבלם.
דקה 73: נאביל פקיר פינה את מקומו על הדשא לטובת מקסוול קורנה.
דקה 77: קורנה שרק נכנס קיבל את הכדור על האגף, העביר את הכדור למרכז שם חיכה טראורה, שבעט שטוח על הקרקע, מדוייק לפינה, ועשה את הרביעי.

חוגגים את הרביעי. מהטוויטר הרשמי של הליגה.

דקה 83: אחרי שבישל את הקודם החלוץ המחליף שנכנס 10 דקות קודם לכן, ניצל שבעיטה של טראורה נבלמה ובעט את הכדור החוזר לרשת, 5:2 לליון.
דקה 84: נ'דומבלה ירד לספסל ומי שעלה במקומו היה ג'ורדן פרי. ומיד לאחר מכן גם כובש הצמד של דיז'ון, סליטי, פינה את מקומו, ומי שנכנס היה אדן.
דקה 87: חילופים אחרונים בשתי הקבוצות, פרדריק יצא ושאפיק נכנס במקומו. בליון קני טטה החליף את רפאל.
סיום המשחק.
הרכבים
דיז'ון: בפטיסט ריינט, אוסמה חדאדי, פאפי ג'ילובוג'י, סדריק ואראול (סדריק יאמברה,45'), ולנטין רוסייר, צ'אנג-הון קון, רומאין אמאלפיטאנו, ג'ורדן מארי, פרדריק סמאריטאנו (שאפיק,87'), ווסלי סאייד, נעים סליטי (אדן,84').
ליון: אנתוני לופס, רפאל (קני טטה,87'), מרסלו, ג'רמי מורל, פרלנד מנדי, לוקא טוזאר, טאנגוי נ'דומבלה (ג'ורדן פרי,84'), הוסם אאואר, ברטרנד טראורה, נאביל פקיר (מקסוול קורנה,73') וממפיס דפאיי.
עוד בצרפת
"בקרב על המקום החמישי" בין נאנט לראן הסתיים ב1:1 שכלל כרטיס אדום לנאנט (סאלה,46').
כבש לנאנט: אדריאן תומאסון, 42'.
כבש לראן: ג'יימס לי סיליקי, 81'.
בליגה השנייה, ריימס הבטיחה את חזרתה לליגה הראשונה 4 מחזורים לסיום העונה

סיבוב עולמי:

בספרד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לגאנס ולה קורוניה נפרדו בתיקו מאופס שהשאיר את לה קורוניה מסובכת מתחת לקו האדום .

בגרמניה

בורוסיה מנשנגלדבך גברה 3:0 על וולפסבורג ונצמדה בצמרת על המאבק על אירופה בעוד מנגד וולפסבורג יכולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום בתוך המחזור.

כבשו למנשנגלדבך: לארס שטינדל, 8', רפאל, 35' וכריסטוף קראמר, 44'.

בפורטוגל

בראגה ניצחה את 2:0 את מאריטימו ועלתה זמנית למקום השלישי על חשבונה של ספורטינג.

כבשו לבראגה: ניקולה ווצ'ביץ', 52' ופרננדס דיאס, 87'.

בטורקיה

במשחק שפתח את המחזור בטורקיה, ניצחה בשאקשהיר 3:1 את קייסריספור ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה, מרחק שתי נקודות מגלא' השנייה ו3 ו5 נקודות מבשיקטאש ופנר', בהתאמה.

כבשו לבשאקשהיר: אדין ויסקה, 28', ארדה טוראן, 66' ואלייה, 90'.

כבש לקייסריספור: אומוט בולוט, 54'.

בסין

צ'ונגצ'ינג ליפאן גברה בחוץ 2:0 על הנאן ג'יין-יה.

כבש לליפאן: אלאן, 22' ו56'. הוא גם הספיק להחמיץ פנדל, 49'.

ריקארדו החטיא פנדל לביתיים בדקה ה-29.

בגזרת הלגיונרים שלנו

בצ'כיה: טל בן חיים ישב 90 דקות על הספסל בניצחון ספרטה פראג 2:0.

באירנלד: תומר חנצ'ינסקי לא שותף במשחקה של שמרוק שהסתיים בתוצאת תיקו, 1:1.

הולנדית שנייה: טום רוזנטל לא שיחק בהפסד דורדרכט.

סלובקית שנייה: אינטר ברטיסלאבה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort