פרוייקט חג החירות: 20 השחקנים השווים ביותר שיהיו חופשיים בקיץ

אין כמו לתפוס איזה דיל טוב, לדעת לצוד את השחקן הנכון במחיר הנכון. אז כשיש לך צ'אנס לעשות זאת בחינם, מה רע?

להלן 20 השחקנים שיהיו חופשיים בקיץ יחד עם עוד 10 שלא ממש הצליחו להיכנס לרשימה הסופית.

כמעט ונכנסו: מילאן באדיי (קשר, 29, פיורנטינה), אוגוז'אן אוזיאקופ (קשר, 25, בשיקטאש), איבן מרקאנו (בלם, 30, פורטו), פונטוס וורנבלום (קשר, 31, צסק"א), אנדרה-פייר ז'יניאק (חלוץ, 32, טיגרס), דייגו רייס (בלם, 25, פורטו), ביבראס נאתכו (קשר, 30, צסק"א), יואל רובלס (שוער, 27, אברטון), דוידה סנטון (מגן, 27, אינטר) ויבהן חאצ'רידי (בלם, 30, דינאמו קייב).

גם הוא ברשימה.נאתכו.(האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה)

רשימת הטופ-20

20. יאיא טורה

קבוצה: מנצ'סטר סיטי
גיל: 34
תפקיד: קשר אחורי/קשר 50-50
היעד הבא: קבוצות מהליגה הסינית/MLS/קטאר/איחוד האמירויות
סיכום: זה לא סוד ששם המשחק הכל הנוגע לקשר האיבוריאני הוא הגיל. מי שבעוד חודש וחצי יהיה בן 35 כבר מתקשה לשחק ברמות הגבוהות ושמו נמצא ברשימה הזו בעיקר בזכות המוניטין שצבר לאורך הקריירה. בקבוצות בהן יציעו לו שכר גבוה אבל ידרשו מינימום השקעה הוא יכול לתת עוד שנתיים לכן המעבר לאחת הליגות שצויינו בהחלט יהיה טוב לכל הצדדים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

19. אשרף חכימי

קבוצה: ריאל מדריד
גיל: 19
תפקיד: מגן ימני/שמאלי
היעד הבא: ריאל מדריד, רומא, ארסנל, בורוסיה דורטמונד
סיכום: הכי טוב עבור המרוקאי הצעיר יהיה להישאר במדריד אבל ריאל לא עושה קולות של חידוש חוזה ולכן אופציות נוספות צריך להילקח בחשבון. רומא בהחלט יכולה לסגור את החור בצד הימני של ההגנה עם המגן בן ה-19 שייתן פייט על העמדה לריק קרסדורפ מוכה הפציעות מה שישחרר את ברונו פרס לטובת כסף מזומן ואת אלסנדרו פלורנצי לטובת העמדה הבעייתית של הג'יאלורוסי, עמדת הווינגר הימני. דורטמונד נואשת גם היא לדור המשך ללוקאש פישצ'ק ותשמח לקבל את הפרוספקט הצעיר כשגם ארסנל צריכה להתחיל לגבש תוכנית גיבוי לעזיבתו של הקטור ביירין שככל הנראה תהיה בלתי נמנעת בקיץ הבא, אם לא הקרוב בכלל.

ישמח להישאר בריאל, חכימי (AS)

18. דומניקו קרישיטו

קבוצה: זניט סנט פטרסבורג
גיל: 30
תפקיד: מגן/קשר שמאלי
היעד הבא: זניט סנט פטרסבורג, גנואה, אינטר
סיכום: הכי טוב עבור הקפטן של זניט הוא להישאר בבית (כן המועדון הרוסי הפך לביתו של המגן האיטלקי כבר מזמן) אבל אם לא, אז חזרה מרגשת לגנואה (מהלך שקרישיטו אמר שבוודאות יקרה בעתיד) הוא הצעד הבא. אופציה שלישית ודי מפתיעה תהיה עצירת ביניים במילאנו בשביל לחזק את הנראזורי אבל לפי איך שמכירים את קרישיטו הוא יילך עם הלב ואו שיחדש בזניט או שיעבור לגנואה בחזרה.

17. אמין יונס

קבוצה: אייאקס
גיל: 24
תפקיד: כנף שמאל
היעד הבא: נאפולי, באיירן מינכן, טוטנהאם, דורטמונד, מילאן
סיכום: השחקן המוכשר לא יישאר באייאקס, ולמרות שמניותיו ירדו לא מעט העונה הוא עדיין שחקן שיכול להיות שחקן סגל משלים בכל אחת מהקבוצות שצויינו. בנאפולי צריך לזכור שאינסינייה לא בטוח יישאר לנצח, בבאיירן הוא יוכל מהר מאוד להיכנס לרוטציה, כנ"ל בדורטמונד וטוטנהאם. מילאן עשויה להיות בכלל הפייבוריטית לקלוט את הקשר המחונן כשלא מעט קבוצות דרג ב' של אירופה יוכלו לשלב אותו מיידית ב-11 שלהם.

16. חאתם בן עארפה

קבוצה: פ.ס.ז'
גיל: 32
תפקיד: קשר התקפי/חלוץ נסוג
היעד הבא: מארסיי, MLS, מדינות המפרץ
סיכום: אוךךך כמה חבל! אחד הכשרונות הכי מבוזבזים בכדורגל הצרפתי. אחרי עונה נפלאה בניס הוא הגיע לפ.ס.ז' ופשוט לא הצליח להשתלב, כמו לא מעט פעמים בקריירה. לנגד עיניו של בן עארפה המזדקן מספר אופציות. או ללכת על הכסף הגדול תמורת מימימום יכולת כמו יאיא טורה, או חזרה סנסציונית ומרגשת למארסיי.

15. יוהאן קבאיי

קבוצה: קריסטל פאלאס
גיל: 32
תפקיד: קשר אחורי
היעד הבא: מארסיי, רומא
סיכום: קבאיי כבר לא קבאיי של פעם אבל עדיין יש לו את זה. רומא ומארסיי שחייבות חיזוק במרכז השדה יכולות בהחלט לסמוך על הצרפתי להיות שחקן רוטציה נפלא לעמדה הזו, בעיקר כשהוא מגיע בחינם.

14. פרנק ריברי

קבוצה: באיירן מינכן
גיל: 34
תפקיד: קשר שמאלי
היעד הבא: פרישה/קבוצות המפרץ.
סיכום: ריברי נכון לכתיבת שורות אלו בן 34 עדיין אבל בשבוע הבא כבר יהיה 35. הצרפתי הנהדר עשה קריירה מופלאה ובהחלט יכול להיות שהוא יכריז שזהו זה. אף אחד לא יבוא אליו בטענות אם כן אבל אם הוא רוצה להמשיך לשחק יכול להיות שאחת הליגות של המפרץ (קטאר, אמירויות) תתאים לו כמו כפפה, בעיקר כשהוא עצמו התאסלם לפני מספר שנים.

13. פקונדו פריירה

קבוצה: שחטאר דונייצק
גיל: 28
תפקיד: חלוץ
היעד הבא: רומא, בורוסיה דורטמונד, את'לטיקו מדריד, מארסיי, בנפיקה ליסבון
סיכום: חלוצה הנהדר של שחטאר מסיים חוזה ולא חידש אותו כי הוא לא רוצה ולא כי האוקראינים החליטו שמספיק להם. זה הזמן של הארגנטינאי הנפלא להשתדרג לקבוצה גדולה, גם אם לא יהיה שחקן הרכב שם. ברומא הוא יוכל להיות אחלה גיבוי מהספסל לאדין דז'קו ואולי אפילו להלחיץ את הבוסני במאבק על המקום ב-11, אצל דורטמונד, שעדיין לא יודעת אם צ'לסי תשחרר לה את מישי בטשוואי סופית או שהבלגי יחזור ללונדון בסוף ההשאלה, פריירה ייחשב לנכס. באת'לטיקו הוא יהיה האס מהספסל מכיוון שטורס כבר לקראת סוף קריירה כשגם מארסיי לא תתנגד לשירותיו של הסקורר הנפלא. בנפיקה ליסבון צריכה למצוא פתרון לגילו של ז'ונאס ולכן כל הקבוצות הללו מהוות אפשרויות קליטה עבור החלוץ בן ה-28.

סקורר מדופלם, פריירה (UEFA)

12. אריין רובן

קבוצה: באיירן מינכן
גיל: 34
תפקיד: כנף ימין
היעד הבא: MLS/הליגה הסינית/פ.ס.וו./פרישה
סיכום: כמו חברו ריברי, גם רובן די מיצא את עצמו בכדורגל ולא נופתע אם יכריז על פרישה. אבל אם הוא עדיין רוצה להמשיך לכדרר אז ליגה נוחה עם משכורת גבוהה היא הפתרון האולטימטיבי. רובן יוכל גם כמו ואן פרסי וקאוט לשוב למועדון בו גדל בהולנד (פ.ס.וו. או אולי אפילו כרונינגן) ולהעביר בכיף שנה-שנתיים במולדת.

11. מרואן פלאייני

קבוצה: מנצ'סטר יונייטד
גיל: 30
תפקיד: קשר אמצע
היעד הבא: רומא, פ.ס.ז', יובנטוס
סיכום: פלאייני לא צפוי להישאר ביונייטד אחרת זאת הייתה האופציה המועדפת, רק משהו ממש יוצא דופן ישאיר את הבלגי באולד טראפורד ולכן האופציות שיש לו לא רעות. בפ.ס.ז'. ויובה הוא אמנם לא צפוי להיות שחקן הרכב אלא רק רוטציה אבל הן בהחלט יכולות להיות היעד הבא. ברומא הוא ככל הנראה ייכנס ל-11 בלי בעיות, בעיקר כשקווין סטרוטמן נראה כמו הצל של עצמו, דניאלה דה רוסי כבר מזדקן, לורנצו פלגריני עדיין לא עשה את הסוויץ' המיוחל משחק צעיר טוב לבעל הבית באמצע וראג'ה נאינגולן שיום עסל-יום באסל העונה.

יעד חדש בפתח, פלאייני (BBC)

טופ-10

10. לוק שואו

קבוצה: מנצ'סטר יונייטד
גיל: 22
תפקיד: מגן שמאלי
היעד הבא: ליברפול, רומא, ארסנל, מארסיי, צ'לסי
סיכום: כמה חבל שמי שסומן בגיל 18 כמגן העתיד של אנגליה לא מוצא את עצמו ביונייטד בעיקר בגלל פציעות בטיימינג גרוע והתעקשות של מוריניו שהוא לא טוב מספיק. שואו בהחלט יוכל להתברג להרכב בליברפול או לפחות לתת פייט לאנדי רוברטסון הנפלא מה שיגרע מהסגל את אלברטו מורנו הפחות מוצלח. רומא חייבת מגן שמאלי כגיבוי לאלכסנדר קולארוב הותיק למרות שהמגן השמאלי האנגלי האחרון שהיה בבירת איטליה היה כישלון טוטאלי. ארסנל גם היא צריכה להיערך בהתאם לשינויים שיש לה והצטרפותו של שואו תוכל לשחרר את סיאד קולאסינאץ לעמדת הבלם הבעייתית אצל התותחנים. מארסיי ומגנים שמאליים זו בכלל מכה, ג'ורדן אמאווי יותר קשר מאשר מגן לכן שואו יוכל לתת את האקסטרא כאן. צ'לסי לא ממש זקוקה לו אבל אם באמת ריאל מדריד תלך בכל הכוח על מרקוס אלונסו אז שואו בהחלט האיש הנכון להתמודד מול אמרסון פאלמיירי על העמדה.

הפציעות אמנם בלמו אותו אבל עדיין מדובר בכישרון לא רע, לוק שואו מחפש קביעות. (SKY)

9. קוואדוו אסאמואה

קבוצה: יובנטוס
גיל: 29
תפקיד: מגן שמאלי/ימני, קשר אחורי
היעד הבא: רומא, נאפולי, אינטר, מילאן, ליברפול, אתלטיקו מדריד
סיכום: הגנאי הוא שחקן ורסטילי מאוד שבכל אחת מהקבוצות שצויינו פה ככל הנראה לא יהיה שחקן הרכב ודאי אלא אחד שיתחרה על המקום ב-11 מול השחקנים הקיימים. למרות הכל, כל מאמן היה רוצה שחקן כמוהו שיעלה מהספסל/יהיה גיבוי לפציעות והרחקות ולכן מי שכן תזכה בו תקבל תוספת משמעותית לסגל של שחקן שלא מפסיק לעבוד 90 דקות.

לוחם חסר פשרות, נכס לכל קבוצה, אסאמואה. (SKY ITALIA)

8. ג'יורג'יו קייליני

קבוצה: יובנטוס
גיל: 33
תפקיד: בלם/מגן שמאלי
היעד הבא: יובנטוס, פיורנטינה, רומא, פארמה
סיכום: כיאה לשחקנים איטלקיים, קייליני לא מהרהר על פרישה למרות שבקיץ יהיה בן 35. המגן/בלם הותיק כמובן ישמח להישאר אצל הגברת הזקנה כשגם הם ככל הנראה ייהנו משירותיו אם יחדש חוזה אבל ישנה התמהמהות מסויימת לגביו ואולי קבוצה אחרת תצליח לנצל זאת. שוב, כיאה לאיטלקי, הרגשות יוכלו לשחק כאן וקייליני יוכל להגיע לקבוצה בה עשה כבר כברת דרך בעבר (פיורנטינה) או ללכת ולחזק את רומא בתור שחקן רוטציה. לסיום (שוב בגלל אותם רגעים רומנטיים), אופציה נוספת היא הגעה לפארמה בתנאי שיעלו לסריה א' (כרגע מקום רביעי בליגה השניה) כחלק מבניית שלד חזק של הקרוצ'יאטי במידה והם יעלו ליגה.

רומנטיקן, קייליני (SKY ITALIA)

7. מקס מאייר

קבוצה: שאלקה
גיל: 22
תפקיד: קשר
היעד הבא: ארסנל, באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד, רומא, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי
סיכום: שאלקה כבר הודיעה שהיהלום הצעיר מסרב לחדש חוזה ויעזוב בסיום העונה. ארסנל ובאיירן כבר רודפות אחריו המו ןזמן והוא בהחלט יכול להפוך לשחקן מרכזי בשני המועדונים הללו אם כי לא בטוח שיזכה לחולצת ההרכב על ההתחלה. מכיוון שיכול לשחק בכמעטכל עמדה בקישור הוא יוכל להתאים כמו כפפה לרומא (כנף ימין או 50-50) כשגם בורוסיה דורטמונד תשמח להנות משירותיו אם כי עצם העובדה שקבוצת האם היא שאלקה ככל הנראה תטרפד את עסקה. לסיום, גם צ'לסי צריכה להרהר על היום שאחרי פדרו ומאייר יכול להיכנס לסגל של הבלוז בלי בעיה.

אוקיי סריבת לחוזה חדש, עכשיו מה? מקס מאייר מתכנן את הצעד הבא בקריירה (BILD)

6. ברנארד

קבוצה: שחטאר דונייצק
גיל: 26
תפקיד: קשר שמאלי/ימני
היעד הבא: רומא, שאלקה, דורטמונד, מארסיי, אינטר
סיכום: הברזילאי הנפלא עדיף בצד שמאל לכן אופציית שאלקה ומארסיי היא הטובה ביותר לכל הצדדים כשגם באיטנר הוא בהחלט יכול לבלוט בעמדה הזו. אבל הוא כבר הוכיח שגם בכנף הנגדית הוא נכס לכן רומא ודורטמונד גם בתמונה לקלוט את הברזילאי הנהדר שפשוט לא ברור איך לא נמצא במועדון גדול יותר כבר שנתיים-שלוש.

מדהים שהוא עדיין בשחטאר, אבל הקיץ כנראה שכבר לא. ברנארד רוצה שדרוג ויקבל, השאלה איפה (UEFA)

5. דיילי בלינד

קבוצה: מנצ'סטר יונייטד
גיל: 28
תפקיד: בלם/מגן שמאלי/קשר אחורי
היעד הבא: מנצ'סטר יונייטד, רומא, דורטמונד, ולנסיה, ליברפול, ארסנל
סיכום: בשקט בשקט בלינד כבר בגיל שבו שחקני הגנה אמורים להיות בשיאם. פציעות טרפדו את התקדמותו ויחד עם העובדה שמוריניו לא ממש סופר אותו הגיע הזמן להחליף כתובת. הורסטיליות שלו תקנה לו מקום ב-11 בלא מעט מועדונים, גם בין אלו שצויינו כאן כאשר ביתר הוא יהיה ללא ספק שחקן חשוב בסגל. החיסרון שלו הוא שהוא פציע אבל אם יצליח לשמור על גופו הוא יהווה נכס עבור הקבוצה שתשים עליו את ידיה.

יותר קופת חולים ממגרש, אבל זה הזמן להצלת הקריירה. דיילי בלינד רוצה להוריד את הנאחס (SKY)

4. ג'ק ווילשייר

קבוצה: ארסנל
גיל: 26
תפקיד: קשר אמצע
היעד הבא: אברטון, ליברפול, ארסנל
סיכום: ווילשייר בבעיה. אנגלים לא מצליחים מחוץ לאנגליה ובארסנל לא ממש ממהרים לחדש לו את החוזה. אחת הקבוצות של המרסיסייד בהחלט יכולה להיות אופציעה עבור הקשר הנפלא אך הפציע ואברטון כרגע מובילה במירוץ, בעיקר כשהיא יכולה להציע כמעט בוודאות מקום ב-11 לשחקנה של נבחרת שלושת האריות.

אם לא ארסנל אז ליברפול (העיר) ובהחלט אברטון יכולה לעשות לו רק טוב, ווילשר מחפש בית (BBC)

שלישיית הפודיום

3. אמרה צ'אן

קבוצה: ליברפול
גיל: 24
תפקיד: מגן ימני/קשר אחורי
היעד הבא: ליברפול, יובנטוס
סיכום: נורא פשוט. צ'אן לא חותם על חוזה חדש כי ככל הנראה יש לו הצעה מיובנטוס והוא יעבור אליהם בקיץ בחינם, במידה ולא אז הכי טוב עבורו להישאר תחת קלופ.

הכי טוב אם יישאר תחת קלופ, אמרה צ'אן מתלבט בין הישארות ליובנטוס (BBC)

2. מריו באלוטלי

קבוצה: ניס
גיל: 27
תפקיד: חלוץ
היעד הבא: ניס, רומא, אינטר, יובנטוס, מילאן, הליגה הסינית, MLS, קבוצות המפרץ, מארסיי, פ.ס.ז', דורטמונד
סיכום: כמה שהוא לא צפוי הבאלוטלי הזה! מצד אחד הוא מסוגל להרים ידיים ולהגיד שמיצא את הכדורגל האירופי ובכך לחתום סופית על תואר הכשרון המבוזבז הגדול ביותר בכל הזמנים. בסיטואציה כזו הכסף ידבר ומעבר לליגה עשירה ונוחה פשוט יגדיל לו את חשבון הבנק ותו לא. אבל אם למריו עדיין לא כבתה התשוקה לכדורגל הוא בהחלט יכול להיות חלוץ פותח בדורטמונד ורומא ולהיאבק על המקום בהרכב ביובה, מילאן ואינטר (כן, למרות כל העבר עדיין גדולתו כשחקן יכולה להביא אותו לכל קבוצה). אחרונה חביבה היא ניס. באלוטלי נולד מחדש בקבוצה מהריווירה ואולי דווקא השקט שיש לו שם ישמיך לעשות לו טוב ויחזיר אותו גם למדי הסקוואדרה אזורה.

תיאורטית, יכול לשחק בכל קבוצה בעולם, מעשית-עדיף שישאר בניס. מריו באלוטלי בעונת חייו, רק שלא יקלקל את זה לעצמו (FF)

1. סטפן דה פריי

קבוצה: לאציו
גיל: 26
תפקיד: בלם
היעד הבא: מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, אינטר
סיכום: מי לא רוצה בלם נבחרת הולנד בן 26 בחינם? לכל קבוצה אשר יגיע הוא יחזק את מרכז ההגנה שלה, אישית, ההמלצה היא על יונייטד.

נכס בהגנה, דה פריי (SKY)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort