מחממים מנועים לקראת הפלייאוף! הכל על המחזור האחרון של הליגה הסדירה

הפועל באר שבע עליה עוברת עונה לא פשוטה עם הדחה מגביע המדינה תקווה להגיע למשחקי הפלייאוף במצב רוח מרומם ובכדי לעשות זאת היא תצטרך לגבור על בני סכנין בטרנר. מכבי תל אביב תקווה לצמצם את הפער מבאר שבע כשתשחק מול מכבי פתח תקווה של יוסי בניון ובית"ר ירושלים, שחולמת עדיין על דאבל תסגור את העונה עם משחק מול רעננה.

הפועל באר שבע מול בני סכנין 

אם בעונות האחרונות הכול היה שקט ושוטף בהפועל באר שבע העונה זה ממש לא ככה. למרות שהאלופה הנוכחית נמצאת בעמדה נוחה לסיים את העונה הסדירה ולהיכנס לפלייאוף במקום ראשון בבאר שבע לא שקט בכלל. יכולת חלשה של השחקנים, פציעות ורכישות לא טובות של הזרים גרמו לכך שבאר שבע איבדה הרבה נקודות שלא הייתה צריכה לאבד וגם כשהצליחה להוציא נקודות היא עשתה זאת בקושי רב ולא בקלות לה היינו כל כך רגילים לראות מבאר שבע בשנתיים האחרונות. את המשחק האחרון של העונה הסדירה היא תשחק בטרנר, בו עדיין לא הפסידה העונה ותקווה להמשיך את הרצף גם מול בני סכנין. בסיבוב הראשון בינהם באר שבע השיגה את מלוא הנקודות אבל מאוד התקשתה, רק בדקה ה-82 הפכה באר שבע את התוצאה מפיגור 1:0 ליתרון 2:1 וכמה דקות לאחר מכן מליקסון קבע את תוצאת המשחק, 3:1 לטובת הדרומים. עם היכולת הלא רעה בכלל של בני סכנין במשחקים האחרונים נראה שבאר שבע שוב תתקשה מעט, אך אולי במגרש הביתי שלה, עם הקהל המעודד והנהדר שיש לה היא תצליח להשיג 3 נקודות חשובות לקראת הפלייאוף.

היה חסר לבכר העונה- ויטור (עמוד הטוויטר הרשמי של הפועל באר שבע)

מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקווה

בקול תרועה רמה הגיע יוסי בניון למכבי פתח תקווה, עדיין לא ברור האם מדובר בקבוצה האחרונה בקריירה של השחקן הבלתי נגמר הזה ועדיין בגיל 37 הוא מספק מספרים נהדרים והכניס חיים חדשים לקבוצה של שרון מימר, לבניון יש ארבעה שערים בחמישה משחקים ואין ספק שהוא ישמח מאוד לכבוש מול אחת מהאקסיות שלו בליגת העל ובכך להמשיך את רצף הכיבושים הטוב שלו. מהעבר השני, מכבי תל אביב עדיין מגמגמת מעט, מצד אחד, יכולת נהדרת בניצחון 4:0 על הפועל חיפה, ממובילות הליגה העונה ואילו במחזור האחרון תיקו מאופס אחרי משחק חלש מול מ.ס אשדוד. אי אפשר לדעת על איזה יום במכבי תל אביב יפלו הפעם, אבל מבחינתה, איבוד נקודות במשחק הזה וניצחון של באר שבע על סכנין יכול להכניס אותה לבעיה רצינית לקראת הפלייאוף ואף לעלות לה באיבוד המקום השני.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עדיין לא סגורים על עצמם- קרויף (עמוד הטוויטר הרשמי של מכבי ת"א)

הפועל רעננה מול בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים גם כן חווה עונה לא שקטה, עם הגעתו של בן זקן הורמו הרבה גבות בקרב הקהל וגם אחרי שהצליח להשיג תוצאות טובות ולהפוך את בית"ר לקבוצה ההתקפית הטובה בליגה עדיין הושמעו קולות נגד בן זקן, אך כעת, כשמשחקי הפלייאוף בפתח ולבית"ר ירושלים יש סיכוי לא רע בכלל לזכות באליפות ואפילו בגביע ובכך להשלים דאבל היסטורי, הקהל חייב לתת גיבוי מלא לבן זקן ולתת לו לעשות מה שהוא עשה עד עכשיו, להכניס שקט אצל השחקנים ולשחק כדורגל התקפי נהדר. עידן ורד חזר מהמחלה שהשביתה אותו למשך המון זמן והוא ללא ספק יכול להיות האיש שיכול להפוך את העונה הנוכחית של בית"ר להיסטורית. מנגד, הפועל רעננה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, 2 מאמנים עזבו בתחילת העונה ונראה שהקבוצה מהשרון הייתה בדרך הבטוחה לירידת ליגה, אך מאז שהגיע מנחם קורצקי הקבוצה השתקמה, הצליחה להוציא נקודות חשובות כולל ניצחון גדול על מכבי תל אביב ובכך הצליחה להתרחק מעט מהקו האדום עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון.

הציל את העונה של רעננה- קורצקי (עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה)

הפועל אשקלון מול מכבי חיפה

מה לא נאמר על מכבי חיפה בתחילת העונה, סגל מוכשר, כוכבים גדולים כמעט על כל עמדה על כר הדשא אבל שוב פעם הירוקים מהכרמל לא מצליחים להביא תוצאות וממשיכים שבוע אחר שבוע לאכזב את הקהל הנהדר שלה. מדובר בעונה הגרועה ביותר של מכבי חיפה מאז הגיע יענקלה שחר ולא ברור עדיין מה יהיה גורל הקבוצה בפלייאוף התחתון. אומנם היא רחוקה 8 נקודות מהו האדום אך הפסד להפועל אשקלון יכול להוריד את הפער ל-5 נקודות בלבד ובכך להכניס את החיפאים לבעיה רצינית. רוטן ככל הנראה ימשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה והוא יקווה לעבור את הפלייאוף התחתון בשלום בכדי שיוכלו כבר להתכונן לעונה הבאה שאולי אולי, תהיה טובה יותר בשביל האוהדים.

עונה הבאה תהיה טובה יותר? (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

משחקים נוספים:

בני יהודה-נתניה
הפועל חיפה-אשדוד
עכו-ק"ש

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית