משנכנס אדר מרבין בשמחה- הפועל פתח תקווה ואחי נצרת רשמו ניצחונות חשובים, ראשון פספסה הזדמנות לברוח

המחזור ה 25 בליגה הלאומית יצא היום לדרכו עם משחקי יום שישי של הליגה הצמודה בישראל, הצמרת ממשיכה לספק מתח לקראת הישורת האחרונה ובתחתית, הקרב של האחרונות הולך ונהיה קשה משבוע לשבוע.
המחזור נפתח עם משחקי הצהריים, כאשר במוקד בני לוד המאכזבת שעוד חולמת על כרטיס כניסה לפלייאוף העליון, מקום שהורגלה להיות בו בשנים האחרונות, לוד אירחה את הפועל ראשון לציון, שאיבדה את המקום השני במחזור הקודם, אך נשארה צמודה לכפר סבא כשהן מחזיקות באותו מאזן נקודות.
המשחקים שהשלימו את משחקי שישי בצהריים, ביתר תל אביב אירחה את הפועל פתח תקווה מלאת הצרות, עפולה אירחה את נצרת עילית, אחי נצרת אירחה את רמת השרון ומשחק התחתית הלוהט בו הרצליה אירחה את הפועל רמת גן, במשחק של להיות או לחדול.

הפועל בני לוד- הפועל ראשון לציון

קבוצתו של ניר ברקוביץ' הגיעה למשחק הערב לאחר התיקו המאכז עם חדרה במחזור הקודם, תיקו שגזל ממנה את המקום השני, אך בראשון לציון לא מתכוונים לתת לליגת העל לברוח להם כל כך מהר, שכן הקבוצה חולקת בצוותא עם הפועל כפר סבא את המקומות שני ושלישי, כשלשתיהן 41 נקודות במאזנן, בסיבוב הקודם, במשחק שנערך בהברפלד, ראשון ניצחה את בני לוד 1:2 ורצתה לשחזר את ההישג הנהדר הזה גם הערב, במחזור בו הפועל כפר סבא פוגשת את הפועל תל אביב, יש קבוצה אחת שיכולה להרוויח מזה וזאת ראשון לציון.
מנגד בני לוד הגיעה למשחק הערב במומנטום נהדר, הקבוצה ניצחה במחזור הקודם את הפועל פתח תקווה ונמצאת בריצה של 4 ניצחונות ב5 המשחקים האחרונים שלה, בזכות איסוף הנקודות במחזורים האחרונים לוד הגיעה ממצב שבו היא נלחמת על חייה, למצב שהיא מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, חניכיו של אזברגה עלו למשחק היום בידיעה שניצחון שלהם והם רחוקים 2 נקודות בלבד מהפלייאוף העליון וגם משאירים את ראשון לציון במרחק סביר ולא נותנים לצמרת לברוח להם.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם לחץ של המארחת ששלחה הרבה שחקנים קדימה וגם הייתה רשומה על ההזדמנות הראשונה, כבר בדקה הראשונה ויקטור מרעי ניסה את מזלו עם בעיטה לשערו של משפתי, הכדור שלו שפשף את המשקוף ויצא החוצה.
דקה 23' הגבהה של סמיה אל עבר רחבת האורחת, הכדור שלו עבר את כולם והגיע אל סליס שעמד לבדו בפינה השמאלית של הרחבה, החלוץ ניסה בעיטה מהאוויר וסחט הדיפה טובה של משפתי, לוד טובה יותר בפתיחה וכמעט עלתה ליתרון.
דקה 45' כדור חופשי של סליס מצד שמאל, החלוץ יסה לסובב לפינה הקרובה של משפתי, אך לא מספיק מדויק והכדור שלו חלף מטרים ספורים מהמסגרת.
מחצית ראשונה קצבית ומעניינת בלוד, חצאי מצבים לשתי הקבוצות ו 2 מצבים מסוכנים דווקא ללוד שנראתה לא רע במחצית הראשונה, תיקו מאופס בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה עם נסיונות של שתי הקבוצות ששלחו הרבה שחקנים קדימה בחיפוש אחר שער ניצחון שהיה קריטי עבור שתיהן, אך בדקות הפתיחה של המחצית השנייה לא נרשמו אירועים מסוכנים ליד השערים.
דקה 86' משפתי עם יציאה רעה מהשער, אפשר למעוז סמיה לנגוח וכמעט לכבוש, הנגיחה שלו פגשה בקורה והכדור יצא החוצה, מזל גדול לראשון לציון שקצת הורידה את הקצב לקראת סיום המשחק.
דקה 93' המשחק כבר היה נראה גמור, אך גיא שטח שבדיוק נכנס כמחליף, פרץ לתוך רחבת האורחת ומ 5 מטרים ניסה להתחכם ולעבור את משפתי במקום לבעוט פנימה ופספס הזדמנות נהדרת לנצח את המשחק עבור לוד.
סיום המשחק, חלוקת נקודות צודקת למרות החמצה מסמרת שיער בסיום של לוד, תיקו שלא משרת את שתי הקבוצות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: הפועל בני לוד- רז כרמי, עומר משאללה, מעוז סמיה, בן גרבלי, רז שביט, אור הק, חן ראובן, פיליפ אבו מנה, אנס דאבור, דייגו סליס, ויקטור מרעי.
הפועל ראשון לציון- רועי משפתי, אוגו, איתי אלקסלסי, פול דאגר, גיל יצחק, אלירן סיימון, מתן פלג, ווסאם רבאח, איציק שולמייסטר, יקיר שינה, עומרי שקל.

הפועל עפולה- הפועל נצרת עילית

קרב צמרת לוהט בצפון, הפועל נצרת עילית הגיעה למשחק חוץ, מול הקבוצה במומנטום הטוב בליגה, נצרת עילית רחוקה 3 נקודות בלבד מעפולה ובנצרת יודעים שניצחון היום והם מתקרבים אל עבר המטרה שלהם העונה והיא הבטחת הפלייאוף העליון, מה גם שניצחון ונצרת עילית תהיה מרחק נגיעה מהמקום השני וגם תוכל לפנטז על עלייה אחרי שנים רבות של היעדרות מליגת העל.
מנגד, המארחת, הפועל עפולה הגיעה למשחק היום לאחר שני מחזורים בהם הקבוצה לא סיפקה את הסחורה, היכולת הייתה רחוקה מלהרשים ועל כך תעיד העובדה שעפולה לא כבשה בשני המשחקים האחרונים שלה, הרצף של 14 משחקים ללא הפסד נקטע במחזור הקודם עם ההפסד בגרונדמן, לרמת השרון והיום עפולה הגיעה במטרה אחת ברורה, לחזור לכבוש ולנצח ולהתקרב צעד נוסף אל עבר הצמרת הגבוהה, עפולה חולמת על סנסציה ועל עלייה היסטורית לליגה הבכירה, נצרת עילית באה כאנדרדוג, אך בהחלט לא באה לשמש תפאורה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר האורחת דווקא הייתה הראשונה לאיים על השער, הגבהה טובה של גיא דיין לרחבה, מצאה את גרגץ, שנגח חזק אך פגש רק את המשקוף של שושן.
דקה 17' שגיא דרור השתחרר מהשמירה עליו מטווח של 25 מטרים שלח כדור מסובב ומדויק לרשת של איבגי, כדור אומן של הקשר שסובב באלגנטיות פנימה והעלה את עפולה ליתרון מהיר, 0:1 עפולה.
דקה 30' עומר צלישר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, הכדור שלו היה מסוכן והכניע את איבגי, אך ננעץ במשקוף יצא החוצה, מזל גדול לשוער ולנצרת עילית
עפולה הייתה מסוכנת יותר, למרות משחק קצבי בין השתיים, נצרת בהחלט הייתה במשחק במחצית הראשונה וניסתה לשנות התוצאה לכל אורכה, בהפסקה יתרון מינימלי של המארחת מעפולה

המחצית השנייה נפתחה על הצד הטוב ביותר מבחינת האורחת מנצרת, דקה 48' גרגץ הוביל את המתפרצת והשאיר רוחב לגיא דיין,הקשר הזכיר שוב כמה שהרגל השמאלית שלו מסטכנת ושלח כדור לא חזק, אך מדויק היישר לחיבורים של שושן, ביצוע ענק של הקשר איזן את התוצאה, 1:1.
דקה 55' הגבהה נהדרת לרחבה של עפולה מצאה את סזאר, שנותר כמעט ללא כיסוי והיה חופשי לנגוח פנימה, מהפך בעפולה, 1:2 נצרת עילית.
דקה 59' התקפת צירופים נהדרת של עפולה הסתיימה עם כדור ברגליים של סיידר שחדר לרחבה ובאחד על אחד מול איבגי, שלח כדור לפינה הימנית שלו, הכדור פגע בקורה ומתיאס מרטין עט על המציאה ודחק מקרוב את השיוויון של עפולה, המשחק נפתח מחדש, 2:2
סיום המשחק, חלוקת נקודות צודקת בעפולה, משחק נהדר וקצבי עם ארבעה שערים כשבסיום, שתי הקבוצות די מסופקות מהנקודה ונשארות באותו מצב טרם המחזור.

הרכבים: הפועל עפולה- רון שושן, דודי טוויטו, נועם גמון, גיזי דרבור, עומר צלישר, נתנאל גולדמן, ריזוק דימיטרי, מתיאס מרטין, אליאור סיידר, שגיא דרור.
הפועל נצרת עילית- אבי איבגי, שי קונסטנטין, יבגני ברקמן, ליעד אלמליח, דולב אזולאי, יהב גורפינקל, יוריצה גרגץ, אחמד קסום, גיא דיין, חוליו סזאר, עלי כנענה.

ביתר תל אביב- הפועל פתח תקווה

האצטדיון ברמלה אירח היום משחק קצוות מסקרן במיוחד, ביתר תל אביב שחווה עונה נהדרת עד כה, אירחה את הפועל פתח תקווה רווית הבעיות והצרות.
הביתרים הגיעו למשחק מהמקום הרביעי, כשהם מרחק 2 נקודות בלבד מכפר סבא ומראשון לציון הקרובות אליה, ניצחון ביתרי ובסיטואציה מסוימת, הם יוכלו לסיים את המחזור במקום השני בטבלה, לביתר אמנם אין שאיפות עלייה, אך הבטחת פלייאוף עליון מוקדם מהצפוי בהחלט יהיה וי גדול שפשר לסמן אצל הקבוצה הקטנה מתל אביב- רמלה.
הפועל פתח תקווה מנגד הגיעה לאחר ההפסד במחזור הקודם לבני לוד באצטדיון המושב 2:0, הפתח תקוואים ניצחו משחק בודד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים שלהם והפסידו ב 7 מהם, החלפת המאמנים על הקווים בהחלט לא תרמה לשקט במועדון, שכן תומר קשטן שהגיע השבוע לקבוצה רצה לייצר רצף של תוצאות טובות שלפחות ירחיק אותה מהתחתית ואולי יבטיח פלייאוף עליון ושקט עד סוף העונה, עד כמה שאפשר.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם שליטה ביתרית, המארחת שלחה הרבה שחקנים קדימה והפעילה לח. גבוה בחצי המגרש של המלאבסים, בעיטה טובה של אמרלי מרחוק מצאה את לבקוביץ' עירני, מעבר לכך לא נרשמו מצבים מסוכנים בפתיחה.
המשחק עבר מצד לצד, דקות של שליטה לשתי הקבוצות, אך מלבד חצאי מצבים לא ראינו משחק גדול, או אירועים מסוכנים, בירידה להפסקה הקבוצות ירדו ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה עם גישושים מצד שתי הקבוצות, שליטה מסוימת למלאבסים שעלו טוב למחצית השנייה, אך עדיין לא נרשמו מצבים לצד השערים.
דקה 63' קרן של הפועל פתח תקווה הוגבהה למרכז הרחבה, ירין חסן עלה גבוה מעל הגנת הביתרים ועם נגיחה חכמה, שם את הכדור ברשת של עומר כץ, בדרך ל 0:1 גדול ומפתיע של הפועל פתח תקווה.
המלאבסים בדרך לניצחון גדול שעשוי להבטיח להם הישארות ובמצב התוצאות בשאר המגרשים, המלאבסים יכלו להיות רגועים.
דקה 84' טעות קשה בהגנת המארחת, מיכאלוביץ' הפעיל את הלחץ וזה השתלם לו, החלוץ חטף את הכדור עבר את עומר כץ ומזווית קשה העביר רוחב למרכז הרחבה, רוי רונן הגיע ראשון ובעט כדור חלש, פרסלי לא יכל להגיע אליו ולהרחיק, אז המגן ניסה לעצור בידו את הכדור, השופט ראה את המהלך ושלף את האדום לפרסלי שסיים מוקדם את המשחק, מיכאלוביץ' ניגש לפנדל בעצמו ובעט כדור חד לרשת הגבוהה של כץ, 0:2 גדול למלאבסים שהתרחקו מעט מהתחתית עם הניצחון שבדרך.
סיום המשחק, באווירת פורים, הפועל פתח תקווה קיימה את המצווה משנכנס אדר מרבין בשמחה וחזרה לשמוח עם ניצחון גדול במגרש קשה מאוד, ביתר תל אביב מנגד ממשיכה לאבד גובה, אך בפלייאוף העליון היא ככל הנראה תהיה.

       משנכנס אדר מרבין בשמחק, שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים ניצחון     
                              (פייסבוק של אוהדי הקבוצה)

הרכבים: ביתר תל אביב- עומר כץ, יגיל ביטון, דן אקאפי, מנצור עמאש, רמריק אטו- תומאסו, דניאל סולומון, גיא חדידה, סוהיל ארמלי, יוג'ין אנסה, קרמוקובה קייטה, גיא בדש.
הפועל פתח תקווה- רובי לבקוביץ', חיים איצרין, דור גלילי, עומר ורד, והיב חביבאלה, ירין חסן, יצחק כהן, ברנקו מיכאלוביץ', גל קולני, דניאל שוורצבוים, עמירן שקלים.

תוצאות נוספות מהליגה הלאומית היום:

מכבי הרצליה- הפועל רמת גן: (2:0)- רוטמן בדקה ה 60' פתח את הסכר, אור ברוך השלים עם השני מפנדל שנוי במחלוקת, ניצחון גדול לאורדונים שככל הנראה בדרך להישארות בליגה, הרצליה בדרך הבטוחה לליגה השלישית.

אחי נצרת- עירוני ניר רמת השרון: (1:2)- חטיב בדקה ה 34' כבש את הראשון של אחי, פטי המשיך עם נגיחה טובה מקרן בדקה ה 40', גאנם רק צימק בדקה ה 63'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort