לראשונה בתולדותיה: רעננה גברה בפנדלים על אשדוד ועלתה לחצי גמר גביע המדינה!

שבוע משחקי הגומלין של רבע גמר גביע המדינה יצא הערב לדרך עם המשחק הראשון מבין ארבעה, משחק ראשון ועולה ראשונה שתזכה להיות במעמד חצי הגמר המרגש בסמי עופר ואולי אף להגיע את מעמד הגמר ולסכייה בגביע הנחשק, הערב בשחזור המחזור הקודם ששוחק בשבת האחרונה, הפועל רעננה אירחה את מ.ס אשדוד.
שתי הקבוצות נפגשו כאמור בשבת במסגרת הליגה, כאשר רעננה גברה על אשדוד באצטדיון בנתניה, בתוצאה 1:2 מצמד נהדר של שמעון אבוחצירה שנראה חד מתמיד, הערב אשדוד ניסתה לעצור את החוד של הקבוצה מהשרון שנמצא בתקופה לא רעה.
רעננה הגיעה למשחק לאחר 2 ניצחונות רצופים בליגה ולאחר 4 משחקים ללא הפסד, קורצקי וחניכיו רצו להמשיך ביכולת הטובה שלהם ולרשום הישג שיא עבור הקבוצה ולעלות לחצי גמר הגביע, הסטטיסטיקה מאירה פנים לקבוצה מהשרון, שכן הקבוצה מעולם לא הפסידה לאשדודים, 8 ניצחונות לרעננה ו6 תוצאות תיקו, זהו המאזן בין הקבוצות במפגשים ביניהם.
אשדוד הגיעה למשחק בתקופה לא רעה מבחינתה, הקבוצה שנאבקת על חייה בליגה, קיבלה אתנחתא קטנה והזדמנות להוציא משהו מהעונה הנוכחית, גביע יהיה בהחלט מעל הציפיות עבור הקבוצה של תורג'מן, אשדוד רשמה 2 הפסדים בלבד ב 10 המשחקים האחרונים שלה ולמרות המיקום בטבלה כשהיא מתחת לקו האדום, היכולת הולכת ומשתפרת ותורג'מן בהחלט יכל לשאוב עידוד ותקווה לקראת סיום העונה והמאבקים בתחתית.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח על הצד הטוב ביותר מבחינת האורחת, כבר בדקה ה 5' כדור רוחב שהועבר לרחבה של רעננה, אינברום השתלט והשאיר נהדר לאחור וברוסיץ' הגיח ובעט פנימה, 0:1 מהיר לאשדוד.
המשחק התנהל בעיקר באמצע ומלבד השער המהיר שראינו בפתיחה, לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני השערים.
דקה 35' קורצקי הבין שמבחינה התקפית רעננה כמעט ולא עשתה דבר והגיב עם חילוף מוקדם, חלוץ במקום בלם, כליבאת עלה לשחק ורעננה שינתה למערך התקפי בהרבה.
דקה 44' התקפה נהדרת של רעננה הסתיימה עם הגבהה לעבר אבוחצירה, שעם ביצוע נהדר עצר את הכדור על החזה ובעט מהאוויר לרשת של ג'ראפי, אך לאכזבתו הדגל של הקוון עלה והשער נפסל בטענה לנבדל.
שתי הקבוצות סיפקו עד כה מחצית חלשה במיוחד והסבירו למה הן נאבקות על חייהן בליגה, מחצית חלשה ונטולת מצבים הסתיימה עם כדור אחד ברשת ויתרון מינימלי לאשדוד.

המחצית השנייה נפתחה וכבר בתחילתה השיוויון של רעננה כמעט והגיע, אור דסה השתחרר נהדר על סף הרחבה ושלח פצצה לשער של ג'ראפי, הכדור הכניע את השוער אך ננעץ במשקוף, אשדוד ניצלה מספיגה.
דקה 60' אינברום הוביל התקפה מתפרצת ורץ כל המגרש עד לרחבת האורחת, הקשר חלף על פני בנימין והוכשל ממש על סף הרחבה, השופט התעלם לחלוטין מהמגע, אשדוד הייתה אמורה לזכות במצב נייח מסוכן.
דקה 66' התקפת צירופים נהדרת של רעננה הסתיימה עם כדור ברשת של ג'ראפי, הכדור נע משמאל לימין בתוך רחבת האשדודים והגיע לרגליו של כליבאת, ששלח רוחב חזק למרכז הרחבה, הכדור שלו פגש את ברוצ'יץ', שדחק את הכדור לתוך שערו הוא, ברוצ'יץ' כבש עבור שני הצדדים, הפעם בשער עצמי אומלל ורעננה איזנה, בתוצאה זו המשחק הולך להארכה, 1:1.
דקה 85' כדור קרן טוב של רעננה הוגבה לרחבת אשדוד, קמארה עלה גבוה מעל כולם ונגח כדור חזק, אך לא מספיק מדויק ופספס במעט את המסגרת של ג'ראפי.
המחצית השנייה לא הייתה טובה יותר מקודמתה, משחק חלש של שתי הקבוצות, רעננה התעוררה לקראת הסיום, 90 הדקות הסתיימו בתיקו 1:1 והמשחק הלך להארכה לאחר שהמשחק הראשון הסתיים גם הוא בתוצאה 1:1.

ההארכה נפתחה עם שליטה של רעננה שהייתה תוקפנית יותר ויותר וחיפשה אחר שער ניצחון, אשדוד חיכתה מאחור ובעיקר חיכתה לפנדלים.
דקה 105' הזדמנות ראשונה בהארכה הייתה שייכת לאשדוד, כדור טועה הגיע לרגליו של אלקה שבעט כדור חזק, הכדור שלו הלך לכיוון השער, אך פגע לבסוף ברגל של שחקן רעננה והורחק לקרן, כמעט ואשדוד עשתה את הבלתי ייאמן.
ההארכה לא בישרה על שינוי כלשהו ואחרי 120 דקות המשחק הלך להכרעה בבעיטות עונשין מ 11 מטרים.

רעננה בעטה ראשונה בדו קרב הפנדלים המותח על חצי הגמר.
סוויסה בעט ראשון עבור המארחת, ג'ראפי הלך לפינה הנכונה, אך לא הצליח להדוף, 0:1 רעננה.
פיליפנקה בעט בעיטה רשלנית ואפשר לויסקארה לרשום הצלה ראשונה, עדיין 0:1.
עדי נמני בעט את הפנדל השני של רעננה ושלח פצצה לחיבור של ג'ראפי, 0:2 רעננה.
יעקובוביץ' בעט גם הוא כדור חזק וגבוהה, לויסקארה לא היה סיכוי, 1:2.
מוחמד עלי קמארה הבלם הנהדר של רעננה שלח כדור חד ומדויק לפינה השמאלית וקבע 1:3 רעננה!.
דור ג'אן היה חייב להבקיע ולמרות בעיטה גרועה שלו ונגיעה של ויסקארה הכדור נכנס 2:3.
כליבאת ניגש לבעיטה הרביעית של המארחת ובעט פנדל מושלם, 2:4 לרעננה, זה נראה גמור!.
ברוצ'יץ' עם כל הלחץ עליו, שלח את ויסקארה לימין וגלגל למרכז, 3:4, אשדוד עדיין בתמונה.
אבוחצירה עם הפנדל האחרון של רעננה, החלוץ שלח טיל קרקע- אוויר לרשת, 3:5 בסיכום, רעננה בחצי הגמר ותחכה לראות מי הקבוצות שיוכלו לעלות בגורל נגדה, על הזכות לשחק בגמר הגביע, הישג שיא לקורצקי ולמועדון הקטן מהשרון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: הפועל רעננה– גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, עידו לוי (מוחמד כליבאת 32'), נמניה ניקוליץ' (תומר סוויסה 63'), אור דסה, שמעון אבוחצירה, רועי זיקרי (אלי בבייב 75').

מ.ס אשדוד- יואב ג'רפי, בנצי מושל (בלסינג אלקה 70'), איגור פיליפנקה, עמית ביטון, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, יובל יעקובוביץ', דן ביטון ( יצחק אספה 62'), דור ג'אן, אור אינברום (דין דוד 104')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort