אשקלון לא ניצלה את ההפסד של אשדוד והפסידה גם היא, הסטטוס קוו בתחתית נשמר

המחזור ה 24 בליגת העל, קרב תחתית לוהט בין הפועל אשקלון המדורגת 13 בטבלה ונמצאת מתחת לקו האדום, שאירחה את בני סכנין שחזרה לנצח במחזור הקודם.
קבוצתו של דגו מגיעה במומנטום רע במיוחד, 6 הפסדים רצופים רשמה אשקלון במשחקים האחרונים, כאשר הקבוצה ניצחה משחק בודד בלבד, משחק בעכו, במשך יותר מסיבוב.
היכולת וקצב צבירת הנקודות לא משכנעים עבור המארחת, שרחוקה 4 נקודות מהמקום המוביל להישארות בליגה, המאבק יהיה עד הסוף, אך אשקלון חייבת לשפר את יכטלת הכיבוש שלה ויתרה מכך את יכולת ההגנה שלה, שכן הקבוצה ספגה 35 שערים, ממוצע של מעל גול למשחק, ככה יהיה לאשקלון קשה מאוד להישאר בליגה.
מנגד סכנין הגיעה למשחק הערב לאחר הניצחון במחזור הקודם על מכבי חיפה המרוסקת, ניצחון שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בהם סכנין הפסידה בארבעה, הניצחון על חיפה היה הראשון גם בעידן טל בנין ובמועדון יודעים שניצחון שלהם הערב באצטדיון סלה והם יכולים להיות הרבה יותר רגועים, שכן הם יהיו במרחק של 13 נקודות מהקו האדום וגם יקברו את אשקלון עמוק יותר בבור.
אשקלון רוצה לחזור לליגה, סכנין רוצה לברוח מהתחתית הבוערת, שתיהן יודעות שכל נקודה הערב חשובה, בעיקר מבחינת אשקלון, שעבורה זה משחק על החיים.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות כאשר לא נרשם מצב מסוכן ליד אחד השערים.
דקה 12' סכנין במצב הראשון שלה עלתה על לוח התוצאות, פיראס מוגרבי פרץ בחצי המגרש של אשקלון ושלח מסירת עומק נהדרת לשלומי אזולאי, החלוץ באחד על אחד מול חדריאן לא התבלבל וקבע 0:1 מהיר לסכנין.
דקה 23' כדור קרן של אשקלון הוגבה לרחבת האורחת, הכדור נחת ברגליים של גבאי, שמ5 מטרים יכל להבקיע, אך בעיטה רשלנית שלו שלחה את הכדור החוצה.
דקה 28' ג'ורדן פושה נשלח בכדור ארוך לחצי המגרש של אשקלון, החלוץ חדר לרחבה הוכשל וסכנין קיבלה פנדל, מוגרבי ניגש לבעוט ופגש את העמוד, אזולאי בעט את כדור הריבאונד שנעצר אצל חדריאן, שהדף את הבעיטה השנייה, הזדמנות נהדרת לסכנין להכפיל את היתרון, אשקלון ניצלה בנס.
דקה 29' אשקלון התפרקה לה, פיראס מוגרבי הכניס כדור בחצי גובה לעברו של פושה, שנכנס בין שני הבלמים ודחק מקרוב פנימה, 0:2 קליל לסכנין.
דקה 40' מצב ראשון מעניין למארחת, הגבהה נהדרת מצאה את גבאי לבדו ברחבה של סכנין, החלוץ השתלט טוב ובעט חזק, אך למרכז השער וסחט הדיפה טובה של קנדיל, זה עדיין לא נגמר, הכדור חזר לגבאי שהוריד רוחב לחדד, הקשר בעט בנגיעה ונבלם אצל עותמאן.
מחצית ראשונה לא גדולה של סכנין, אך יעילה מאוד מבחינתה, הגיעה ל 3 מצבים וכבשה 2 שערים, אשקלון בצרות.

המחצית השנייה נפתחה קצת יותר טוב מבחינת אשקלון, זגורי המחליף הוסיף המון בחלק הקדמי והוא גם היה הראשון לאיים על השער בפתיחת החצי השני, בעיטה שלו מרחוק הייתה קרובה למסגרת של קנדיל אך פספסה במעט.
דקה 62' כדור חופשי של דויד מנגה על סף הרחבה, מצד ימין, הכדור שלו עלה טוב והכניע את קנדיל, אך נעצר רק במשקוף, מנגה כמעט החזיר את אשקלון למשחק, סכנין ניצלה כאן.
דקה 70' רודי חדד השתלט נהדר על כדור שהורחק לא טוב ע"י קנדיל, הכדור שלו הלך היישר לחיבורים, אך ראש אדום של שחקן סכנין הסיט אותו מחוץ למסגרת וזו רק קרן לאשקלון.
אשקלון ניסתה לייצר מצבים אך לא יכלה לפרוץ את המערך ואת ההגנה שהציב בנין הערב.

סיום המשחק: מחצית אחת הספיקה לסכנין כדי לסגור את המשחק הזה, מוגרבי להט עם שני בישולים והוסיף החמצת פנדל, אשקלון מלבד מצב אחד לא נראתה לרגע כקבוצה שיכולה לסכן את שערו של קנדיל, בסיום סכנין עם 3 נקודות שדי שולחות אותה אל חוף הים, אשקלון מפסידה בפעם השביעית ברציפות והיא חייבת להתעורר לקראת הפלייאוף.

הרכבים: הפועל אשקלון- ליאור חדריאן, שי בן דוד, עודד גביש, טל מכלוף, אייל משומר (סער בנבנישתי 61'), מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש (אדריאן רוצ'ט 46'), דויד מנגה, רודי חדד, ולדימיר דבאלישווילי (ישראל זגורי 31'), דובב גבאי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני סכנין- מחמוד קנדיל, מארון גנטוס, אברהם פאס, עלי עותמאן, עוביידה חטאב, אנטוניו מרסיץ', עטאא ג'אבר, ג'ורדן פושה (עידן שמש 82'), פיראס מוגרבי (עמראן אלקרינאווי 79'), יובל אבידור (חאלד ח'לאילה 75'), שלומי אזולאי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort