הצמרת הצמודה והמפתיעה ביותר והדואט שנוצר בתחתית, הכל על המחזור הקרוב בלאומית

הליגה הלאומית נראית כרגע כאחת הליגות הצמודות ביותר באירופה, הקרב בצמרת על כרטיס העפלה לליגת העל תופס תאוצה ובכל שבוע אנו מקבלים סגנית חדשה ותוצאות מפתיעות ביותר, כאשר כרגע לא ניתן להצביע על שום קבוצה שנחשבת כפייבוריטית לשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה שלנו.
קרבות הצמרת השנה סיפקו לנו משחקים צמודים ומעניינים, כאשר במקום השני הקבוצות לא שורדות מעבר ל 2-3 מחזורים, גם הפועל תל אביב שמוליכה את הטבלה בגאון יכולה לחשוש מעט, בעיקר בגלל היכולת שלה ושל אלו הדולקות אחריה, בתחתית נראה כי יורדת אחת כבר יש לנו, אך קרב ההישרדות של הרצליה מעלה גם הוא חשש בעיני האחרות שקרובות לקו.
השבוע עם שני קרבות ישירים בין קבוצות הצמרת, קרב קצוות בין מי שהייתה המועמדת עד כה לעלות ליגה יחד עם הפועל, לבין זו שנמצאת כבר בליגה השלישי והפועל תל אביב חוזרת לטדי הגדול!.
המשחק המרכזי של משחקי יום שישי הוא ללא ספק המפגש בין הפועל חדרה הפתעת העונה, שמארחת את הפועל ראשון לציון שהעפילה במחזור הקודם למקום השני, 2 משחקים מעניינים נוספים שייערכו בשישי, הפועל כפר סבא המדשדשת תארח את נשר האחרונה והפועל עפולה שחולמת על ליגת העל, תתארח בגרונדמן של רמת השרון, ביום שני הפועל תל אביב עולה לטדי למשחק צמרת לוהט אצל קטמון והרצליה תנסה להמשיך את מסע ההתאוששות שלה מול נצרת עילית.

הפועל חדרה- הפועל ראשון לציון (שישי, 15:00)

ראשון לציון קבוצתו של ניר ברקוביץ' עלתה למקום השני במחזור הקודם לאחר הניצחון הנהדר מול הפועל פתח תקווה, ראשון תתארח בחדרה למשחק מול הקבוצה המפתיעה של העונה, העולה החדשה שהקשתה מאוד גם על הפועל תל אביב במחזור הקודם, חדרה מדורגת במקום השביעי אך רחוקה 3 נקודות בלבד מראשון לציון, ניצחון של חדרה והיא משווה את הנקודות לשנייה בטבלה ומצהירה בקול רם וברור אנחנו מכוונים לליגת העל.
ברקוביץ' וקבוצתו ניצחו 2 מחזורים ברציפות ומחפשים לחבר ניצחון שלישי רצוף, מנגד המארחת מחדרה רשמה משחק חמישי ברציפות בו היא לא מפסידה ואין ספק שהיא מסוגלת להוציא הרבה מהמפגש המסקרן הזה, ראשון תבסס עצמה במקום השני או מנגד חדרה פותחת את הדרך עבור כל קבוצות הצמרת?, שישי בצהריים התשובה
טיפ למנחשי הווינר- איקס קלאסי שישרת את שתי הקבוצות, סמנו X

הפועל קטמון- הפועל תל אביב (שני, 19:00)

מוליכת הטבלה מתל אביב, נמצאת בפער של 6 נקודות מהשנייה בטבלה, האדומים אכזבו במחזור הקודם ולא בפעם הראשונה העונה כשסיימו בתיקו מאופס ולא כבשו מול חדרה במשחק ביתי, בשישי הפועל מגיעה לטדי לאחד המגרשים האהובים עליה עוד מימי המפםגשים מול ביתר, בדרך כלל טדי היה אמור להיות מלא וקבלת הפנים שהאדומים מקבלים שם היא בכלל לא סימפטית, אלא שמול קטמון הצנועה, הפועל מגיעה כפייבוריטית ברורה לניצחון.
קטמון שהצליחה לנצח במחזור הקודם בנשר האומללה, ניצחון מינימלי אמנם של 0:1, אך 3 נקודות יקרות מאוד שיכולות להוציא את המועדון לדרך חדשה, לאחר 3 הפסדים רצופים שהקבוצה רשמה לחובתה במשחקים שקדמו לכך.
ניצחון ירושלמי והקבוצה האדומה מירושלים משתווה גם היא לשניה בטבלה, לראשון לציון ויתרה מכך, פותחת מחדש אולי את המאבק על המקום הראשון גם, מנגד ניצחון תל אביבי והאדומים עם רגל וחצי בליגת העל.
טיפ למנחשי הווינר- הפועל תל אביב מראה שהיא באמת שייכת לליגת העל, סמנו 2

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
                                            הפועל תל אביב תברח לכולם בדרך חזרה לליגת העל?
                                                                       (טוויטר)

הפועל כפר סבא- עירוני נשר (שישי, 15:00)

הפועל כפר סבא, הקבוצה שנראתה לאורך רוב חלקי העונה עד כה, כקבוצה השנייה שתטייל לליגת העל, אלא ששינוי לרעה במומנטום של הקבוצה, בתוספת פיטורי מאמנים מעורערים, הביאו את הקבוצה מהשרון לריצה של 5 משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כאשר גם ההדחה בגביע מול ביתר ירושלים לא תרמה למועדון, 3 משחקים רצופים שבהם הקבוצה של שום לא כבשה שער ומפלס הלחץ בכפר סבא הולך וגובר.
מנגד עירוני נשר, הקבוצה שנמצאת 14 נקודות מהמקום ה 14, שמעל הקו האדום, נשר נראית כקבוצה חלשה מאוד ששחקניה ואנשי המועדון כבר השלימו עם הירידה לליגה השלישית, נשר לא תוכל לעמוד בדרכה של כפר סבא, שרוצה לחזור למקום השני שלה.
כפר סבא איבדה לא מזמן את המקום השני, אך ניצחון שלה והיא תעלה את מאזן הנקודות שלה ל 41, נקודה מעל ראשון לציון ו 5 נקודות מהפועל תל אביב, כפר סבא נראית כפייבוריטית ברורה וקשה לראות כיצד נשר הקטנה תוכל להפריד בינה לבין המקום השני והצמרת הגבוהה.
טיפ למנחשי הווינר- כפר סבא תחזק את עמדתה בדרך לליגת העל, סמנו 1

עירוני ניר רמת השרון- הפועל עפולה (שישי, 15:00)

משחק שעל הנייר לא נראה מושך במיוחד, אך שתחי קבוצות שזקוקות נואשות לנקודות, יכולות להפוך משחק מרדים לכזה של ריצות מחוף אל חוף ומבול של שערים.
רמת השרון, המארחת נמצאת 6 נקודות בלבד מהקו האדום ובהחלט נראית כמי שתיאבק על ההישרדות בליגה עד המחזורים האחרונים, הקבוצה מהשרון סופרת כבר 6 משחקים ללא ניצחון, כאשר ביניהם היא חיברה 4 הפסדים ברציפות, מבחינת ההצקפה, המצב לא מעודד, הקבוצה סופרת 7 משחקים בהם היא כובשת שער זכות בודד בלבד וצוברת 5 נקודות בלבד, מאזן עגום שלבטח ילחיץ את הקבוצה וידחוק אותה למאבקים קשים בפלייאוף התחתון.
מהתחתית לצמרת, עפולה נראית כרגע כקבוצה הטובה בליגה הלאומית, רצף של 14 משחקי ליגה ללא הפסד, בהם הקבוצה ניצחה 10 משחקים, עפולה נראית כמועמדת ראויה להילחם על העלייה ואף להפתיע ולרשום הישג שיא עבורה ולהופיע בעונה הבאה בליגה הבכירה.
התיקו במחזור הקודם של עפולה קטע רצף של 4 ניצחונות רצופים מבחינתה ואין ספק שאופיר חיים רוצה להחזיר את הקבוצה שלו אל מסלול הניצחונות, ניצחון של הקבוצה מהצפון והיא תוכל למצוא עצמה במקום השני בטבלה או לפחות צמודה לשנייה, מנגד ניצחון ביתי של רמת השרון בגרונדמן והיא מתרחקת עד כדי 9 נקודות מהקו האדום ומשאירה את הרצליה ורמת גן במאבק צמוד עד הסוף.
טיפ למנחשי הווינר- עפולה בריצה נהדרת ונראה כי היא תעשה צעד משמעותי נוסף אל עבר ליגת העל, סמנו 2

הפועל נצרת עילית- מכבי הרצליה (שני, 19:00)
הקבוצה מהרצליה נמצאת במקום הלפני אחרון ורחוקה 3 נקודות מרמת גן שמעל הקו, הרצליה רשמה רצף של משחקים בהם נראתה טוב וגם אגרה לא מעט נקודות, שהחזירו אותה למאבק על ההישרדות, 3 המשחקים האחרונים שלה נגמרו ללא ניצחון ואין ספק שהרצליה צמאה לנקודות, בשני בערב היא פוגשת את הקבוצה שאין לה מה להפסיד, נצרת עילית לא תרד ליגה העונה, הפער שלה מהקו האדום גדול מדי ומבט קטן למעלה מעיד על מרחק לא גדול מהפלייאוף העליון, נצרת הפסידה במחזור הקודם לביתר תל אביב, אך לפני כן חיברה 3 ניצחונות רצופים ואין ספק שהיא פייבוריטית לניצחון, אם כי היכולת של הרצליה שהתשפרה רבות לאחרונה, אין ספק שמצפה משחק מסקרן לחובבי הכדורגל.
טיפ למנחשי הווינר- משחק צמוד עם הפתעה בדמות ניצחון הרצלייני, סמנו 2

משחקים נוספים במסגרת הליגה הלאומית במחזור הקרוב:

הפועל מרמורק- מכבי אחי נצרת (שישי 15:00)

הפועל פתח תקווה- בני לוד (שישי 15:00)

הפועל רמת גן- ביתר תל אביב (שני 19:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort