שער של אזולאי סידר לבנין נקודות ראשונות מאז הגיע לסכנין

המחזור ה 23 בליגת העל, משחקי יום השבת, האצטדיון בעכו מארח את קרב התחתית, כן מצחיק לומר מכבי חיפה ותחתית באותה מילה למרות שהתרגלנו לזה לאחרונה, כאמור בני סכנין מארחת את מכבי חיפה.
הירוקים מגיעים למשחק הערב לאחר ההתפוצצות הגדולה במחזור הקודם על קריית שמונה, למרות שלא שיחקו טוב ברוב המשחק, הירוקים כבשו ארבעה שערים בעשרים דקות ורוצים להמשיך את היכולת הטובה גם הערב ולחבר ניצחון שני ברציפות דבר שלא קרה אצל הירוקים מהכרמל העונה, מה גם שניצחון ירוק הערב וחיפה תברח עד כדי 11 נקודות מהקו האדום ותוכל להיות בחוף מבטחים ולתכנן את העונה הבאה שלה.
בני סכנין מגיע במומנטום השלילי ביותר שידעה העונה, למרות התיקו הדרמטי שהשיגה הקבוצה במחזור הקודם מול מכבי נתניה, הקבוצה הפסידה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים שלה והשיגה נקודה בודדת בלבד בקדנציה של טל בנין.
בסכנין שכחו טעמו של ניצחון מה הוא, כאשר הקבוצה ניצחה פעם אחת ב 10 המשחקים האחרונים שלה, במשחק מהמחזור ה 17 מול מ.ס אשדוד, הערב בסכנין יודעים שחיפה פגיעה וינסו לעשות הכל כדי לצאת כשידם על העליונה, ניצחון יבטיח לסכנין מרחק ביטחון מהקו האדום ושקט תעשייתי למאמן החדש שעוד מנסה לפלס דרכו בקבוצה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, רוקאביצה היה עם נסיון ירוק ראשון כשלא הצליח להשתלט טוב על רוחב של סלליך ובעט רע, סכנין מנגד עם נסיונות בעיטה מרחוק של מרשיץ' וג'אבר, עדיין ללא איום ממשי על השערים.
דקה 15' הכי קרוב לגול בפתיחה, מרשיץ' העביר כדור רוחב נהדר לרחבת הירוקים, פושה גלש לכדור ופספס אותו במעט, נסיון טוב של המארחים.
דקה 23' סכנין עלתה על לוח התוצאות!, הגבהה טובה של מוגרבי מצאה את אזולאי חופשי 5 מטרים מהשער, החלוץ התרומם נהדר, נגח טוב לקורה ופנימה לרשת של גלזר, 0-1 סכנין.
דקה 28' תרגיל של מכבי חיפה מכדור חופשי, ארבע מסירות בנגיעה ולבסוף בעיטה של אלברמן, הבעיטה נבלמה אצל ג'אבר, נסיון נוסף של אלברמן לכדור הריבאונד וגם הוא נבלם אצל הגנת סכנין.
דקה 36' התקפה מתפרצת מהירה של סכנין, מוגרבי העביר רוחב למרכז הרחבה, אזולאי השתלט והשאיר לאבידור, שבעט חזק, אל נבלם אצל גרשון וזו רק קרן לסכנין.
דקה 44' עטאא ג'אבר השתלט על כדור ארוך שהורחק על ידי מאבוקה ושלח פצצה לשער של גלזר, השוער לא היה ממוקם טוב ולמזלו הכדור חמק מהמסגרת ויצא החוצה.
מחצית ראשונה לא טובה במיוחד של שתי הקבוצות, כאשר התקפה אחת טובה של סכנין מפרידה בין השתיים.

חיפה פתחה את המחצית השנייה טוב, ניסתה ללחוץ וחיפשה אחר השיוויון, בדקה ה 50', רועי קהת עלה טוב להגבהה של מאבוקה ונגח כדור חזק לדשא, הכדור קפץ וכמעט סיבך את קנדיל, שנשאר עירני וקלט את הכדור.
דקה 52' השיוויון הירוק כמעט הגיע, בן הרוש בעט כדור שטוח מ 25 מטרים, המשטח החלק נתן לכדור תאוצה וקנדיל הגיע בקושי לכדור, השמיט ורוקאביצה עט על הכדור, קנדיל התעופף והציל גם הבעיטה שלו.
דקה 61' כדור חופשי של מכבי חיפה, שלומי אזולאי שלח פצצה לשער של קנדיל, השוןער נכנע אך המשקוף עמד לעזרתו, הכדור של אזולאי היה אדיר, אך כאמור םגע במשקוף ויצא החוצה.
דקה 72' שוב כדור חופשי של הירוקים, אזולאי הגביה כדור חד למרכז הרחבה, אף אחד לא נגע בו והוא כמעט נכנס לשער של קנדיל, שזינק ומנע ממנו את הכניסה לשער, חיפה הגבירה את הקצב בחיפוש אחר השיוויון.
דקה 78' קנדיל עד כה ביום גדול רשם עוד הצלה נהדרת, נגיחה טובה של קלאוס שנכנס טוב לרחבה ועלה לכדור של מאבוקה, החלוץ נגח טוב קנדיל התעופף והדף.
דקה 88' שלומי אזולאי השתחרר טוב מהשמירה עליו ומ25 מטרים שלח בעיטה נוספת לשערו של קנדיל, לא ככה מכניעים את השוער הנהדר של סכנין ועוד ביום כזה, קנדיל התעופף באלגנטיות והוציא לקרן ירוקה.

שער של אזולאי בתחילת המשחק נשמר עד הסוף, יום גדול של קנדיל והגנת סכנין, שיצאו עם שלושת הנקודות, חיפה בפעם המי יודע כמה מפשלת העונה ולא מצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים, שתיהן יישארו ככל הנראה בליגה, אך לשתיהן מצפים משחקיםן לא פשוטים בפלייאוף התחתון.

הרכבים: בני סכנין- מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, עוביידה חטאב (וונדרסון 84'), מארון גנטוס, עטאא ג'אבר, אנטוניו מרשיץ', פיראס מוגרבי, יובל אבידור (עמראן אלקרנאווי 67'), שלומי אזולאי (סגס תאמבי 75'), ג'ורדן פושה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי חיפה- עמרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אטיין ריינן, עמרי בן הרוש, גל אלברמן (אופיר מזרחי 73'), שלומי אזולאי, רועי קהת, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד (קלאוס 46').

 

במשחק נוסף שנערך במקביל אלינו, אשדוד אירחה את הפועל עכו לקרב תחתית לוהט, עכו הובילה פעמיים משערים של אז'ובל בדקה ה 14' וקניקובסקי שנתן יתרון שני בדקה ה 66', דן ביטון איזן עם כדור חופשי נהדר בדקה ה 56' וקבע 1-1, אלקה היה חתום על השיוויון השני בדקה ה 69', שני שערים של אשדוד בדרך למהפך גדול נפסלו בטענה לנבדל האחד של אלקה והשני של מושל ואז הגיע אור אינברום, עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה ונתן לתורג'מן ניצחון דרמטי וראשון באצטדיון הי"א, ניצחון יקר של אשדוד שמתרחקת 4 נקודות מאשקלון ומהקו האדום, עכו נשארת מסובכת בתחתית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort