שינוי מרענן: זיקרי החלוץ הטרי של רעננה נתן לה 0-1 יקר על מכבי תל אביב

המחזור ה 23 בליגת העל נפתח עם קרב קצוות בין הטוענת לכתר מכבי תל אביב שמארחת את הפועל רעננה מתחתית הטבלה.
מכבי תל אביב מגיעה למשחק היום כאשר שתי קבוצות דולקות אחריה במרדף אחרי התואר, גם ביתר ירושלים וגם הפועל באר שבע ובמכבי יודעים שאסור להם למעוד בכדי להגדיל את הפער ואף להעביר את הלחץ לקבוצות הצמרת הצמודות אליה.
הצהובים נמצאים בריצה אדירה של 15 משחקים רצופים במסגרת הליגה בהם לא הפסידו וקשה לראות כיצד הפועל רעננה תוכל להוציא נקודות מקרויף וחניכיו, שכן כל נקודה יקרה גם לקראת סיום הליגה הסדירה וסידור המשחקים בפלייאוף, כאמור המקום הראשון ייארח את המקום השני בסיבוב הפלייאוף הראשון, כך שמכבי תל אביב לבטח תרצה לסיים את העונה הסדירה בפסגה.
מנגד הפועל רעננה כמו שאמרנו נמצאת במאבקי התחתית הקשים, הקבוצה של קורצקי רחוקה 2 נקודות בלבד מהקו האדום, רעננה השיגה 3 נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות במהלך חמשת המחזורים האחרונים וגם קורצקי יודע שכדי להישאר בליגה חייבים להגביר את קצב צבירת הנקודות, גם נקודה הערב מול קבוצת הפאר של ג'ורדי תיחשב להצלחה עבור הקבוצה הקטנה מהשרון.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, ארשיד היה הם הגבהה טובה מכדור חופשי אך לא מצא ראש אדום ברחבה של ראייקוביץ', מנגד עטר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק לשער של ויסקארה, אך לא היה מדויק.
דקה 8' דור מיכה איבד כדור ברשלנות, שמעון אבוחצירה ניצל את הטעות ורץ לאחד על אחד מול ראייקוביץ', השוער יצא טוב והחלוץ בעט לגופו, החמצה גדולה של אבוחצירה בפתיחה.
דקה9' ראייקוביץ' יצא לא טוב לכדור הקרן של האורחת, הכדור הגיע לרגליו של אבוחצירה שבעט כדור טוב בנגיעה לפינה של ראייקוביץ' ופגש בדרך רגל צהובה של באבין, הכדור הוסט ויצא לקרן, מזל גדול למכבי בפתיחה.
דקה 27' הלם בנתניה, רועי זיקרי בחילופי מסירות עם אמבולה, שהשאיר לחלוץ כדור רוחב נהדר, זיקרי בעט בפעם הראשונה ראייקוביץ' היה במקום, הכדור חזר לרגליו של החלוץ שבפעם השנייה בעט פנימה, 0-1 רעננה, שער שני לחלוץ במדים האדומים,  מאז הגיע בינואר.
דקה 30' כדור חוץ ארוך של דוידזאדה מצא את קיארטנסון, שחדר לרחבה ומזווית לא נוחה במיוחד ניסה להכניע את ויסקארה, הכדור לא היה מדויק ועלה גבוה מעל השער.
דקה 34' התקפת צירופים יפה של הצהובים הסתיימה עם הגבהה של עטר למרכז הרחבה, באטוקיו נכנס מאחור והקדים את השומר שלו, הנגיחה שלו הייתה טובה, אך למרכז השער, לויסקארה לא הייתה בעיה להתמודד עם הכדור.
דקה 36' רגע ביזארי של ראייקוביץ', השוער ניסה להתחכם ולעבור את אבוחצירה, שלחץ אותו טוב, השוער איבד את הכדור אך אף אחד משחקני רעננה לא השכיל לבעוט לשער חשוף לגמרי, השוער ניצל ממבוכה.
מכבי תל אביב החזיקה בכדור אבל הייתה אנמית, רעננה יצאה נכון קדימה והייתה מסוכנת יותר, יתרון מוצדק לקורצקי וחניכו בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, מכבי תל אביב חיפשה אחר שער השיוויון, רעננה מבחינתה עמדה מאחור וחיכתה, האם הפתעת המחזור תגיע מנתניה?.
דקה 52' רועי זיקרי השתחרר מהשמירה עליו ומ 30 מטרים שלח כדור אדיר לפינה הימנית של ראייקוביץ' וסחט הדיפה נהדרת מהשוער הסרבי.
דקה 56' דור מיכה פרץ בחצי המגרש של רעננה, העביר כדור עומק נהדר לאלירן עטר, החלוץ עם בעיטה חזקה לפינה של ויסקארה, אך פספס את המסגרת במעט.
דקה 62' הצהובים כמעט מצאו את שער השיוויון, עטר עט ראשון על כדור טועה שנותר ברחבת רעננה, החלוץ ניסה להקשיט מעל ויסקארה, השוער מתח את ידו והצליח להדוף את הכדור והסכנה הורחקה, הצלה נהדרת של השוער.
דקה 63' שפונגין השתלט על כדור שהורחק מהגנת האורחים, המגן ניסה את מזלו עם בעיטה מ 30 מטרים וכמה שהוא היה קרוב, ויסקארה הצליח בקצות האצבעות להדוף את הכדור שלו.
דקה 65' הבליץ של הצהובים נמשך, הגבהה טובה של שפונגין לרחבה של רעננה, באטוקיו עלה מעל ההגנה של קורצקי והעביר את הכדור לפינה הרחוקה של ויסקארה, מיכה היה הראשון להגיע אל כדור הרוחב שלו, אלא שהקשר מ 3 מטרים פספס את ההזדמנות ונגח החוצה.
מכבי התקרבה לשער ורק יכולת טובה של ויסקארה בתוספת 2 החמצות גדולות של החוד הצהוב מנעו את שער השיוויון, אך כבר דקות ארוכות שהשער הצהוב נראה היה באוויר.
דקה 69' אבי ריקן בנגיעה הראשונה שלו בכדור כמעט והשווה עבור מכבי, עטר השתחרר נהדר באגף שמאל והשאיר כדור רוחב לריקן, הקשר ממצב נוח, ניסה לסובב את הכדור לפינה הקרובה של ויסקארה, הכדור שלו חלף בסמוך לקורה.
דקה 72' איתן טיבי עלה לעזרת ההתקפה בקרן, מיכה הגביה טוב, הבלם עלה מעל כולם ונגח כדור חזק אך לא מדויק והכדור יצא החוצה.
דקה 84' האוהדים הצהובים לא האמינו למראה עיניהם, הגבהה טובה של באבין מצאה את דסה, שהיה לבדו ברחבה, המגן הוריד בראש לבלקמן, שהיה לבדו ופשוט היה צריך לדחוק מקרוב, הקשר השתהה וניסה לעצור, והבה שם את הרגל ובלם את הנסיון שלו, השיוויון היה צריך להגיע עכשיו מרגליו של באבין.
דקה 89' קרן טובה של מיכה מצאה את ראשו של באבין, הנגיחה שלו נבלמה אצל ארבייטמן שירד לעזרת ההגנה, הכדור נחת שוב לרגלו של באבין שניסה לבעוט אך נבלם שוב אצל ארבייטמן.
המשחק נגמר!, אחת מהפתעות העונה, הפועל רעננה מצליחה לעמוד בבליץ הצהוב ולשמור על שער נקי, שער יקר של זיקרי נתן 3 נקודות סופר חשובות לקורצקי, מכבי תל אביב במשחק לא טוב יכולה לאבד את הפסגה בסיום המחזור, במחזור הבא הפועל חיפה תגיע לנתניה למשחק צמרת מול הצהובים, שם למכבי אסור לאבד נקודה.

 

הרכבים: מכבי תל אביב- פרדראג ראייקוביץ', יובל שפונגין (אבי ריקן 68'), איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה (אלי דסה 61'), דור פרץ, כריסטיאן באטוקיו, דור מיכה, ניק בלקמן (ארון שוינפלד 84'), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל רעננה- גיירמו ויסקארה, עדי נימני, בן והבה, עמנואל אמבולה, מוחמד קמארה, בן בנימין, עידו לוי, נמניה ניקוליץ', רועי זיקרי (אלי בבייב 77'), שמעון אבוחצירה (שלומי ארבייטמן 70'), כרם ארשיד (מוחמד כליבאת 60').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort